Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Naam van de download: Talenten Facepack Omschrijving van de download: Facepack met 150!!!!! foto's. Alle plaatjes zijn 95x95 (normal) formaat. Unzip het bestand in de folder: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal Bron/Maker: Ik zelf :*) (De talenten packs van Redrabbit en tomterhorst waren mijn bronnen, ik heb die facepacks alleen uitgebreid, dus bedank hun ook!) Downloadlink: - Megashares Link - Sendspace Link
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Auteur Naam van de download: Talenten Facepack Omschrijving van de download: Facepack met 150!!!!! foto's. Alle plaatjes zijn 95x95 (normal) formaat. Unzip het bestand in de folder: C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures\players\normal Bron/Maker: Ik zelf :*) (De talenten packs van Redrabbit en tomterhorst waren mijn bronnen, ik heb die facepacks alleen uitgebreid, dus bedank hun ook!) Downloadlink: - Megashares Link - Sendspace Link
Geplaatst 3 september 200717 jr. Werkt dit ook bij een lopende game? Ja, dan moet je even de skin refreshen (nadat je de facepack hebt gedownload).
Geplaatst 7 september 200717 jr. Auteur Je moet fm opstarten, dan naar ''instellingen"/"preferences'' gaan, dan naar ''weergave & geluid''/''display & sound'' en dan ''skin cache'' uitvinken en ''skin altijd herladen bij bevestigen''/''skin always reload on confirm'' aanvinken. En klaar is Kees.