Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Feyenoord Rotterdam, Stadionclub Feyenoord Word mijn club in Fm 2007. Ik zal het bestuur van feyenoord laten zien hoe ze nou moeten inkopen en de selectie goed moeten laten trainen. Ik probeer in 4 á 5 jaar alle prijzen te kunnen pakken die er maar zijn. Maar in het eerste seizoen moet ik natuurlijk eerst mijn selectie verschonen. Transfers Feyenoord beroerde zich op de transfermarkt, hier de transfers en wat uitleg erbij. André Bahia: Ik vond hem maar een matige speler en 2 miljoen voor hem is veel geld. Joonas Kolkka: Was te oud en ik vond hem geen goeie speler 1,4 miljoen is veel voor deze jongen. Patrick Lodewijks: Ik vond hem geen goeie keeperstrainer en hij nam ook veelste veel salaris in beslag en hij mocht op zoek gaan naar een andere club of zich terugtrekken in het voetbalwereldje. Pieter Collen: Een speler van een niveau van 0 komma 0. Ali Boussaboun: Mooie bod voor Ali B dus ik accepteerde het (zou toch niet zoveel spelen). Maikel Aerts: Ik vond dat Ekramy beter was en ik had niet zo een behoefte aan 3 keepers en toen kwam Heereveen met een mooie bod. Philippe Léonard: Ik hoef geen linksback die niet tegen een rechtsbuiten kan voetballen + hij had ook een ongelofelijke hoge salaris. Karim Saidi: Te hoge salaris als het wat minder was had ik hem graag een kans gegeven. Timothy Derijck: Ik wou hem in eerste instantie houden maar toen kwam met een bod van 650k en 500k in 12 maanden afbetaling en ik kreeg 30% voor als hij werd doorverkocht(mooi meegenomen toch). Benjamin De Ceulaer: Hij had ook een veelste hoge salaris en zag niet zoveel kwaliteit in hem. Pierre van Hooijdonk en Ramos Carlos: Te oud en te slecht ze mochten direct hun spullen pakken. Tal Ben Haim: Goeie en sterke verdediger en voor maar 5.25 miljoen koopje toch? Andrés Guardado: Prachtige talent en kan misschien even goed als Ronaldinho worden! César Delgado: Over deze transfer ben ik erg te spreken toch wel een toptransfer. Ezequiel Garay: Groottalent zal de strijd moeten aangaan met Ron Vlaar. Jacob Lensky: Kon er niks aan doen het was al afgesproken voordat ik met deze club in zee ging. De selectie stond dus vast en het enige wat ons rest is het voetballen. Maar zonder een mooie taktiek en opstelling kan je niet voetballen. Dus laat ik hem hier even zien. De Taktiek en Opstelling Ik heb gekozen voor een simpele 4-4-2 opstelling met de Guzman een beetje aanvallend. Castelen en Guardado zogen voor de voorzetten en dat moet makkelijk kunnen wat ze hebben een goeie techniek en snelheid. Vlaar en Tal Ben-Haim zijn de duo achterin. Drenthe en Greene spelen aanvallend over de vleugels. Ook de spelers die je daar ziet is mijn favoriete opstelling, al zijn er goede back-up spelers dus wordt er gerouleerd op sommige plaatsen. En nu rest nog het belangrijkste: de prestaties. De Prestaties en Statistieken Eredivisie Het ging lekker maar soms wel een paar irritante blessures. Een mooie koppositie en maar 1 keer verloren!! Het enige nadeel van die verlies was dat het tegen Ajax was:cry:. Ik heb 9 punten voorsprong en zal het proberen niet meer uit handen te geven. Ik weet zeker dat ik een goeie keeper volgend seizoen ga nemen want Timmer laat van die knullige doelpunten door ik heb geen vertrouwen meer in hem. Beker In de 3e ronde moesten we tegen DWV. Ze werden makkelijk aan de kant gezet en Stein scoorde ook nog een geile hattrick. Daarna lootte we Heracles en dat was toch niet zo makelijk, Andres scoorde in de 65 minuut en we dachten dat dat de winnende doelpunt was maar niets was minder waar Diego scoorde tegen z'n eigen club. Met strafschoppen waren we beter en we gingen als nog door. Statistieken Een klein overzichtje van de selectie. Delgado scoort er flink op los en is ook nog verlopig is topscoorder van de eredivisie. Kwa wedstrijden heeft De Guzman het hoogste gemiddelde. Helaas hebben we heel veel Internationals in de selectie en kunnen ze er soms niet bij zijn. Jonathan de Guzman is onze beste speler maar heeft nu toch een ernstige blessure. Vragen, Tips en Commentaar zijn welkom:thumb: Screens op aanvraag8)
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Auteur Feyenoord Rotterdam, Stadionclub Feyenoord Word mijn club in Fm 2007. Ik zal het bestuur van feyenoord laten zien hoe ze nou moeten inkopen en de selectie goed moeten laten trainen. Ik probeer in 4 á 5 jaar alle prijzen te kunnen pakken die er maar zijn. Maar in het eerste seizoen moet ik natuurlijk eerst mijn selectie verschonen. Transfers Feyenoord beroerde zich op de transfermarkt, hier de transfers en wat uitleg erbij. André Bahia: Ik vond hem maar een matige speler en 2 miljoen voor hem is veel geld. Joonas Kolkka: Was te oud en ik vond hem geen goeie speler 1,4 miljoen is veel voor deze jongen. Patrick Lodewijks: Ik vond hem geen goeie keeperstrainer en hij nam ook veelste veel salaris in beslag en hij mocht op zoek gaan naar een andere club of zich terugtrekken in het voetbalwereldje. Pieter Collen: Een speler van een niveau van 0 komma 0. Ali Boussaboun: Mooie bod voor Ali B dus ik accepteerde het (zou toch niet zoveel spelen). Maikel Aerts: Ik vond dat Ekramy beter was en ik had niet zo een behoefte aan 3 keepers en toen kwam Heereveen met een mooie bod. Philippe Léonard: Ik hoef geen linksback die niet tegen een rechtsbuiten kan voetballen + hij had ook een ongelofelijke hoge salaris. Karim Saidi: Te hoge salaris als het wat minder was had ik hem graag een kans gegeven. Timothy Derijck: Ik wou hem in eerste instantie houden maar toen kwam met een bod van 650k en 500k in 12 maanden afbetaling en ik kreeg 30% voor als hij werd doorverkocht(mooi meegenomen toch). Benjamin De Ceulaer: Hij had ook een veelste hoge salaris en zag niet zoveel kwaliteit in hem. Pierre van Hooijdonk en Ramos Carlos: Te oud en te slecht ze mochten direct hun spullen pakken. Tal Ben Haim: Goeie en sterke verdediger en voor maar 5.25 miljoen koopje toch? Andrés Guardado: Prachtige talent en kan misschien even goed als Ronaldinho worden! César Delgado: Over deze transfer ben ik erg te spreken toch wel een toptransfer. Ezequiel Garay: Groottalent zal de strijd moeten aangaan met Ron Vlaar. Jacob Lensky: Kon er niks aan doen het was al afgesproken voordat ik met deze club in zee ging. De selectie stond dus vast en het enige wat ons rest is het voetballen. Maar zonder een mooie taktiek en opstelling kan je niet voetballen. Dus laat ik hem hier even zien. De Taktiek en Opstelling Ik heb gekozen voor een simpele 4-4-2 opstelling met de Guzman een beetje aanvallend. Castelen en Guardado zogen voor de voorzetten en dat moet makkelijk kunnen wat ze hebben een goeie techniek en snelheid. Vlaar en Tal Ben-Haim zijn de duo achterin. Drenthe en Greene spelen aanvallend over de vleugels. Ook de spelers die je daar ziet is mijn favoriete opstelling, al zijn er goede back-up spelers dus wordt er gerouleerd op sommige plaatsen. En nu rest nog het belangrijkste: de prestaties. De Prestaties en Statistieken Eredivisie Het ging lekker maar soms wel een paar irritante blessures. Een mooie koppositie en maar 1 keer verloren!! Het enige nadeel van die verlies was dat het tegen Ajax was:cry:. Ik heb 9 punten voorsprong en zal het proberen niet meer uit handen te geven. Ik weet zeker dat ik een goeie keeper volgend seizoen ga nemen want Timmer laat van die knullige doelpunten door ik heb geen vertrouwen meer in hem. Beker In de 3e ronde moesten we tegen DWV. Ze werden makkelijk aan de kant gezet en Stein scoorde ook nog een geile hattrick. Daarna lootte we Heracles en dat was toch niet zo makelijk, Andres scoorde in de 65 minuut en we dachten dat dat de winnende doelpunt was maar niets was minder waar Diego scoorde tegen z'n eigen club. Met strafschoppen waren we beter en we gingen als nog door. Statistieken Een klein overzichtje van de selectie. Delgado scoort er flink op los en is ook nog verlopig is topscoorder van de eredivisie. Kwa wedstrijden heeft De Guzman het hoogste gemiddelde. Helaas hebben we heel veel Internationals in de selectie en kunnen ze er soms niet bij zijn. Jonathan de Guzman is onze beste speler maar heeft nu toch een ernstige blessure. Vragen, Tips en Commentaar zijn welkom:thumb: Screens op aanvraag8)
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Auteur Is Mamalou je assintente? Veel succes in ieder geval. Nee Metgod is mijn assistent
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Is Mamalou je assintente? Veel succes in ieder geval. Nee Metgod is mijn assistent roflpantofl
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Auteur Waarom speel je zonder updates? Zo is er toch geen kont aan? Tuurlijk wel ik laat zien hoe feyenoord het moest aanpakken toen het seizoen begon;)
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Waarom speel je zonder updates? Zo is er toch geen kont aan? Tuurlijk wel ik laat zien hoe feyenoord het moest aanpakken toen het seizoen begon;) Daar heb je een punt. ;e Nouja, ik wens je veel succes.
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Mooie Nouvelle! Lekkr om zo te lezen Ga zo door!!:thumb: Screentje van Garay graag als je 'm goed traint word het een topspeler(y)
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Auteur Ben-Haim op Vakantie? Nee joh, er staat INT = Interland Jawel hij is op vaantie;) Hij had rust nodig dus stuurde ik hem een weekje weg
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Auteur Ik ga stoppen met deze nouvelle ik ga spelen met de nieuwe update latersz ...
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Ga dan door met je novelle met de nieuwe update ? Verwerk hier een verhaaltje in ofzo en ga door... :cab: