Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Ik kwam bij Engeland 3 wedstrijden geleden. Inmiddels heb ik dus 3 WK-kwalificatiewedstrijden gespeeld. Toen ik er pas kwam, stond dit er ook al. En nu nog steeds? Best kut, mis nog een killerspits voorin. Bug? Of moet ik wachten tot het WK totdat deze wedstrijden gaan tellen ;e.
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Auteur Ik kwam bij Engeland 3 wedstrijden geleden. Inmiddels heb ik dus 3 WK-kwalificatiewedstrijden gespeeld. Toen ik er pas kwam, stond dit er ook al. En nu nog steeds? Best kut, mis nog een killerspits voorin. Bug? Of moet ik wachten tot het WK totdat deze wedstrijden gaan tellen ;e.
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Is gewoon een Bug. Heb ik ook wel gehad. Echt klote. Was een spits in een keer een jaar lang geschorst xD Maar oké. Ik weet zo geen oplossing.
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Ja ik denk dat hij dat niet snel zal doen, is toch een vorm van cheaten.
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Als hij het pas toepast na de 3 wedstrijden schorsing zie ik het niet als cheaten, meer als oplossen van een bug
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Auteur Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen) en Rooney is sowieso maar een vieze Mancunian. Maargoed, nu weet ik in ieder geval dat 't een bug is :).
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. ik zie het inderdaad ook niet echt als cheaten moet ik zeggen, gewoon die schorsing uilaten zitten en dan weghalen ja, is inderdaad gewoon bug oplossen in mijn ogen, maar er zijn uiteraard mensen met een andere mening en die geef ik ook weer gelijk.
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen) De FMM2.14 is absoluut 'schoon'
Geplaatst 7 augustus 200717 jr. Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen) en Rooney is sowieso maar een vieze Mancunian. Maargoed, nu weet ik in ieder geval dat 't een bug is :). Heb je alleen van de zelfde wedstrijden gespeeld? Het kan ook dat het bijvoorbeeld voor het EK of WK alleen geld, of een Tournooi.