Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

52dee0j

Ik kwam bij Engeland 3 wedstrijden geleden. Inmiddels heb ik dus 3 WK-kwalificatiewedstrijden gespeeld. Toen ik er pas kwam, stond dit er ook al. En nu nog steeds? Best kut, mis nog een killerspits voorin.

Bug? Of moet ik wachten tot het WK totdat deze wedstrijden gaan tellen ;e.

Geplaatst
  • Auteur

52dee0j

Ik kwam bij Engeland 3 wedstrijden geleden. Inmiddels heb ik dus 3 WK-kwalificatiewedstrijden gespeeld. Toen ik er pas kwam, stond dit er ook al. En nu nog steeds? Best kut, mis nog een killerspits voorin.

Bug? Of moet ik wachten tot het WK totdat deze wedstrijden gaan tellen ;e.

Geplaatst

Is gewoon een Bug. Heb ik ook wel gehad. Echt klote. Was een spits in een keer een jaar lang geschorst xD Maar oké. Ik weet zo geen oplossing.

Geplaatst

download die fm modifier 2.14 dan kan je ook schorsingen weg doen

Geplaatst

Ja ik denk dat hij dat niet snel zal doen, is toch een vorm van cheaten.

Geplaatst

Als hij het pas toepast na de 3 wedstrijden schorsing zie ik het niet als cheaten, meer als oplossen van een bug

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen) en Rooney is sowieso maar een vieze Mancunian. Maargoed, nu weet ik in ieder geval dat 't een bug is :).

Geplaatst

ik zie het inderdaad ook niet echt als cheaten moet ik zeggen, gewoon die schorsing uilaten zitten en dan weghalen ja, is inderdaad gewoon bug oplossen in mijn ogen, maar er zijn uiteraard mensen met een andere mening en die geef ik ook weer gelijk.

Geplaatst
Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen)

De FMM2.14 is absoluut 'schoon'

Geplaatst
Bedankt voor de reacties. Dat FM modifier gaan we mooi niet doen, wil niet dat m'n hele game straks crasht (wil geen risico nemen) en Rooney is sowieso maar een vieze Mancunian. Maargoed, nu weet ik in ieder geval dat 't een bug is :).

Heb je alleen van de zelfde wedstrijden gespeeld? Het kan ook dat het bijvoorbeeld voor het EK of WK alleen geld, of een Tournooi.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.