Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Ik heb al een tijdje geen novelle meer gehad, dus vond ik het wel weer tijd worden. Ik speel met de nieuwste update van MU, logisch :) Ik werk zelf al een tijdje als jeugdtrainer bij NEC en ben in de tijd dat ik hier werk een beetje van de club gaan houden. Ik volg de wedstrijden soms zelfs in het stadion en als ik even tijd heb kijk ik bij de trainingen van het eerste elftal. Mario Been deed zijn werk volgens mij gewoon goed, en ik vond hem een aardige gozer dus dit bericht kwam voor mij totaal onverwacht. Ik ben benieuwd wie ze als opvolger zullen kiezen... Wat kan het snel gaan dus, twee dagen geleden verbaasde ik me nog over het ontslag van Mario en nu verbaas ik me over mijn nieuwe baan... Niet is zeker in de voetballerij dat blijkt maar weer... In de volgende update: Transfers Voorstelling selectie Oefenwedstrijden Reacties en tips zijn welkom!
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Auteur Ik heb al een tijdje geen novelle meer gehad, dus vond ik het wel weer tijd worden. Ik speel met de nieuwste update van MU, logisch :) Ik werk zelf al een tijdje als jeugdtrainer bij NEC en ben in de tijd dat ik hier werk een beetje van de club gaan houden. Ik volg de wedstrijden soms zelfs in het stadion en als ik even tijd heb kijk ik bij de trainingen van het eerste elftal. Mario Been deed zijn werk volgens mij gewoon goed, en ik vond hem een aardige gozer dus dit bericht kwam voor mij totaal onverwacht. Ik ben benieuwd wie ze als opvolger zullen kiezen... Wat kan het snel gaan dus, twee dagen geleden verbaasde ik me nog over het ontslag van Mario en nu verbaas ik me over mijn nieuwe baan... Niet is zeker in de voetballerij dat blijkt maar weer... In de volgende update: Transfers Voorstelling selectie Oefenwedstrijden Reacties en tips zijn welkom!
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Vrij mooie lay-out, probeer alleen als je een plaatje erin zet, er een zwarte rand omheen te doen, dat staat nét iets mooier. Voor de rest wel toppie en mooie geschreven. Succes!
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. NEC is zeer origineel gekozen... Ben benieuwd wat je kan met die club! Veel succes
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Auteur De voorbereiding @Jeroen Kraaier, Paul Boskamp en Peter K: Bedankt! :) We zijn nu al een tijdje bezig, en de voorbereiding loopt op zijn einde. In mijn ogen moest er nog een hoop gebeuren voordat we klaar zouden zijn voor het nieuwe seizoen. Hoewel de verwachtingen bij het bestuur en supporters niet hoog zijn heb ik zelf de lat wat hoger gelegd. Ik wil een gooi doen naar Europees voetbal. Om mee te doen voor Europees voetbal moeten we eindigen bij de eerste negen. Een mooi doel denk ik en zeker niet onhaalbaar, maar zoals ik al zei moet er nog een boel gebeuren willen we daar klaar voor zijn. Allereerst moesten er wat nieuwe spelers bijkomen, vooral voorin was het aardig uitgedund na het vertrek van onder andere Denneboom (FC Twente) en Niedzielan (Wisla Krakau). Nu hebben we de gehuurde Jermain Lens en John van Beukering, ook hebben we Holman maar die gebruik ik op een andere positie maar daarover later meer. Nu eerst de transfers: Acht nieuwe spelers dus, en we zijn binnen ons budget van 1 miljoen gebleven. We begonnen de transferperiode met drie gratis spelers: Tom Kalkhuis, Koen Garritsen en Floribert N'Galula. Tom Kalkhuis hebben we direct geprobeerd te verhuren maar dit is niet gelukt waardoor hij in het twee team zal spelen. Garritsen en N'Galula zullen hun wedstrijden krijgen om zich te bewijzen maar zullen toch vooral reserve zijn maar ik verwacht dat ze zich goed zullen ontwikkelen. De laatste 4 spelers die we binnenhaalden zijn allemaal talentvolle spelers en zullen zeker hun kansen krijgen. Andreev en Afanasiev zoiezo, zij zullen in de basis beginnen. Kisliy zal ook zijn kansen krijgen en Wang Dalei is vooral gehaald als reserve doelman, maar zal in de toekomst de opvolger van Babos moeten worden aangezien hij en Rein Baart (de derde keeper in mijn selectie) allebei niet meer de jongsten zijn. Dalei mag dus van hun ervaring profiteren en over een tijdje zijn plek onder de lat innemen. Verder huurden we Donovan Slijngard van Ajax als backup voor El Akchaoui. Er waren niet veel uitgaande transfers alleen Bob Verweij mocht gratis vertrekken omdat ik hem niet goed genoeg vond en ik ook niet het idee had dat hij dat zou gaan worden. We verhuurden ook nog wat talenten aan andere clubs zodat ze wedstrijdervaring op zullen doen. Al met al een succesvolle transferperiode dacht ik zo, de selectie is op orde. We hebben wat talenten gemengd met ervaring van bijvoorbeeld Pothuizen en Babos. Ik zal de selectie even aan jullie voorstellen: Het lijkt me duidelijk dat de spelers met hun naam in het groen de spelers zijn die door mij gehaald zijn. Een sterkte selectie denk ik, en we hebben met deze selectie zeker een kans om bij die eerste negen te komen, misschien zelfs wel hoger. Ik ben benieuwd hoe de samenwerking tussen van Beukering en Andreev gaat uitpakken en of de jonge spelers zich zo zullen ontwikkelen als ik zou willen. Het komende seizoen zullen we in deze opstelling spelen: Er werden uiteraard ook een aantal oefenwedstrijden gespeeld, hiermee heb ik mijn assistenten belast zodat ik me kon richten op het halen van nieuwe spelers, alleen de laatste wedstrijd tegen Chievo heb ik zelf geleid. Ik moet duidelijk mijn draai nog vinden want die wedstrijd verloren we met 2-0. Jammer dat allebei de thuiswedstrijden werden verloren maar hopelijk kunnen we dit rechtzetten in de competitie... In de volgende update: Voorbeschouwing op de Eredivisie De eerste drie competitiewedstrijden Reacties en tips zijn welkom, Screens op verzoek
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Auteur Alles is mooi en mag ik screen van de nieuwe spelers ? KUTGW ;) Ik heb ze in een link gezet, anders word de novelle een beetje onoverzichtelijk ;) Even klikken dus op de link:) Verder wil ik er wel even bij zeggen dat deze screens zijn genomen aan het begin van het nieuwe seizoen en ze dus al een jaar gespeeld en getraind hebben. De training van Sir Keith heb ik gebruikt wat bij sommige spelers wel te zien is misschien. Ook hebben Afanasiev en Slijngard net een lange blessure gehad waardoor de stats iets lager zijn. Slijngard: http://i19.tinypic.com/4thgsa0 N'Galula: http://i17.tinypic.com/6gdoox4 Garritsen: http://i14.tinypic.com/4yeu9uq.png Afanasiev: http://i18.tinypic.com/4p34g48.png Andreev: http://i10.tinypic.com/5zlzajs.png Kisliy: http://i18.tinypic.com/6cmydtd Kalkhuis: http://i14.tinypic.com/66jlgk4 Dalei: http://i10.tinypic.com/6b3ijvn.png Alle anderen ook bedankt voor de reacties! :thumb:
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Hier zijn niet veel novelles van. Dat maakt het juist leuker om te lezen en te volgen. Veel succes in Nijmegen.
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Auteur @ De Generaal: Bedankt :checkit: The moment we've all been waiting for, de competitie gaat beginnen! Onze selectie en die van veel andere clubs is compleet, alhoewel je dat pas aan het einde kan zeggen natuurlijk. PSV en Ajax zijn dus grootste favorieten, maar volgens mij hoort Feyenoord daar zeker ook bij. Ze hebben zich goed versterkt en ik verwacht dit seizoen veel van spelers als Makaay, Hofland en van Bronckhorst. De bookmakers schatten in dat voor ons de subtop haalbaar is, en laat dat nou net ons doel zijn voor dit seizoen :). Verder staan AZ en Heerenveen ook altijd bij de eersten en ook Groningen met Suárez en Nevland kunnen mee bovenin, volgens de Bookmakers dus. Ik verheug me op het seizoen, mooie wedstrijd in de Kuip en de Arena en natuurlijk niet te vergeten de derby tegen aartsrivaal Vitesse. Genoeg gepraat, we gaan voetballen. Hier zijn de wedstrijden... FC Groningen kreeg een pakslaag in Nijmegen. Een mooiere start konden we ons niet wensen, een 5 klapper in de eerste thuiswedstrijd! John van Beukering en Nikita Andreev waren zeker het eerste kwartier onstopbaar en ze knalden er dus ook allebei twee binnen. De rest van de wedstrijd hielden we de controle en ook Brett Holman (na publiekswissels voor Andreev en van Beukering) mocht nog een doelpuntje maken. Ferne Snoyl werd man of the match door zijn geweldige spel, hij strooide met assists en passes. Ik ben een tevreden man... De tweede wedstrijd verliep iets moeizamer, toch werd er met 1-2 gewonnen van FC Twente. Jongeling Kivuvu mocht zich kronen tot man of the match door zijn winnende doelpunt. Uit winnen van Twente mag een prestatie genoemd worden! De eerste wedstrijd tegen een topclub, een wedstrijd met veel verhalen. Als eerste de rode kaart voor El Akchaoui en de gemiste penalty van Greene. Ik zag het al helemaal gebeuren, achter tegen Feyenoord en dan nog met een man minder, gelukkig kon Greene zijn zenuwen niet in bedwang houden. Drie minuten later was het dan toch raak, Sonck (gehuurd van Borussia Münchengladbach) verschalkte Babos. Zo stonden we toch nog achter, met 10 man lijkt de opdracht te moeilijk om nog een punt uit het vuur te slepen. Toch gebeurde het wonder, we moesten wel wachten tot de 79ste minuut maar het was het wachten waard. Het stadion ontplofte na het doelpunt van Holman. We hebben met 10 man een punt weggesleept tegen Feyenoord! De eerste drie wedstrijden kunnen worden samengevat met: spektakel. Ruim gewonnen van Groningen, knap gewonnen van Twente en heel knap was het punt tegen Feyenoord. Beter kon mijn debuut als trainer van NEC bijna niet zijn, alleen winst tegen Feyenoord was natuurlijk lekker geweest (zeker als Ajaxfan). Voor mij is mijn debuut geslaagd... Het programma van de komende periode: De Graafschap - NEC NEC - Roda JC ACV (amateurs) - NEC (1ste ronde KNVB Beker) SC Heerenveen - NEC NEC - NAC Breda In de volgende update: De volgende 4 competitiewedstrijden Eerste ronde van de KNVB Beker Reacties en tips zijn welkom, screens op verzoek
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Goede start en leuke clubkeuze:clap: En de layout kan ik nog wat van leren...:p