Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Ik heb al een tijdje geen novelle meer gehad, dus vond ik het wel weer tijd worden. Ik speel met de nieuwste update van MU, logisch :) Ik werk zelf al een tijdje als jeugdtrainer bij NEC en ben in de tijd dat ik hier werk een beetje van de club gaan houden. Ik volg de wedstrijden soms zelfs in het stadion en als ik even tijd heb kijk ik bij de trainingen van het eerste elftal. Mario Been deed zijn werk volgens mij gewoon goed, en ik vond hem een aardige gozer dus dit bericht kwam voor mij totaal onverwacht. Ik ben benieuwd wie ze als opvolger zullen kiezen... Wat kan het snel gaan dus, twee dagen geleden verbaasde ik me nog over het ontslag van Mario en nu verbaas ik me over mijn nieuwe baan... Niet is zeker in de voetballerij dat blijkt maar weer... In de volgende update: Transfers Voorstelling selectie Oefenwedstrijden Reacties en tips zijn welkom!
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Auteur Ik heb al een tijdje geen novelle meer gehad, dus vond ik het wel weer tijd worden. Ik speel met de nieuwste update van MU, logisch :) Ik werk zelf al een tijdje als jeugdtrainer bij NEC en ben in de tijd dat ik hier werk een beetje van de club gaan houden. Ik volg de wedstrijden soms zelfs in het stadion en als ik even tijd heb kijk ik bij de trainingen van het eerste elftal. Mario Been deed zijn werk volgens mij gewoon goed, en ik vond hem een aardige gozer dus dit bericht kwam voor mij totaal onverwacht. Ik ben benieuwd wie ze als opvolger zullen kiezen... Wat kan het snel gaan dus, twee dagen geleden verbaasde ik me nog over het ontslag van Mario en nu verbaas ik me over mijn nieuwe baan... Niet is zeker in de voetballerij dat blijkt maar weer... In de volgende update: Transfers Voorstelling selectie Oefenwedstrijden Reacties en tips zijn welkom!