Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Van welk soort spelers houden jullie? Ik hou vooral van zware, lange, fysiek zéer sterke spelers á la Naldo, Lucio, Papa Bouba Diop, en die VM van Liverpool;)

Geplaatst
  • Auteur

Van welk soort spelers houden jullie? Ik hou vooral van zware, lange, fysiek zéer sterke spelers á la Naldo, Lucio, Papa Bouba Diop, en die VM van Liverpool;)

Geplaatst

Snel, kleine dribbelaars. Echt mooi dat soort spelers. Een voorbeeld is Omar Bravo. Maar dat klein hoeft niet zo zeer. Want als ze snel zijn, en lang, kunnen ze ook fungerneren als Centrale spits. Of tijdens corners mee doen.

Geplaatst

Vleugelaars zoals C. Ronaldo, Nani en dergelijke, die hun man uitspelen makkelijk uitspelen dus

En Seedorf natuurlijk

Geplaatst

Middenvelders die laten zien dat ze kunnen heersen op het gebied waar zij spelen; beetje Seedorf inderdaad, of juist een stille motor zoals Simons, ook genieten.

Daarnaast ook beresterke verdedigers die je nóóit voorbij komt á la Materazzi, Nesta en in mindere mate ook Alex. Verdedigers die uitstralen dat ze je met bal en al opeten.

Geplaatst
en die VM van Liverpool;)

Mohammed Sissoko?

Ik houd van Creatieve middenvelders, middenvelders met een uiterst begaafte techniek aardig schot en goede pass. Types als Pirlo en natuurlijk mijn favoriete voetballer: Francesc Fabregas.

Geplaatst

Verdedigers; Materazzi --> keihard, niemand wil hem tegenover

Middenvelders; Moutinho --> creatief, afpakkertje, rolmodel

Aanvaller; Makaay --> scorend vermogen is het belangrijkst, . niet de trucjes.

Geplaatst

Bij mijn ploeg is het nu Nuri Sahin, maar in het algemeen is mijn favoriet Thierry Henry

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb nu een middenveld met Frings, Borowski, Baumann, Diop, Sissoko.. Verdediging Mertesacker, Naldo en Metzelder en in de spits Klose en Caracciolo.. Allemaal 1,90 en beresterk.. Heerlijk man zo'n team:P

Geplaatst

Christopher Mackie (voor de lage divisie mensen onder ons... hij speelt ergens in schotland) Een fysiek lange spits. Ideaal als aanspeelpunt en als afmaker met het hoofd

Lengte: 1.87

Afmaken: 19

Zonder bal: 17

Koppen: 16

Geplaatst

ik hou van de echte spelmakers zoals zidane, van der vaart, litmanen.

die truckjes niet doen voor de show, maar omdat het gewoon nuttig is, en dat vind ik mooie techniek.

Geplaatst

Aguero....begon met me eerste game op FM2007 met Ajax en trok hem 2e seizoen aan en scoorde aan de lopende band!!Toppertje!

Geplaatst

Ik houd van Creatieve middenvelders, middenvelders met een uiterst begaafte techniek aardig schot en goede pass. Types als Pirlo en natuurlijk mijn favoriete voetballer: Francesc Fabregas.

Ik ook. Ook Xabi Alonso vind ik erg mooi om te zien voetballen.

Geplaatst

Mijn favoriete speler is Nicklas Bendtner,zalige jongen gewoon die de drager van mijn AC Milan was.

Ik heb het wel voor Scandinavische spelers,als ik niet in eigen land zoek,zoek ik wel in Scandinavië :)

Geplaatst

Ik hou van sterke spitsen, gebruik ze dan als targetman, zoals toni, die haast elk kopduel wint en garant staat voor vele doelpunten en assists!

Geplaatst

ik kijk altijd graag naar snelle buitenspelers met de benodigde techniek spelers waarvoor je naar het stadion komt bijv. C.Ronaldo,Robben,Messi

ook hou ik van middenvelders met een goeie traptechniek en een goeie techniek ook vind ik het wel belangrij dat ze scorend vermogen hebben bijv. Sneijder,Kaka,Fabregas

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.