Geplaatst 1 augustus 200717 jr. Na een tijdje de FM-drive kwijt te zijn (voornamelijk door m'n nieuwe PS3). Heb ik toch maar weer besloten om de draad weer op te pakken. Om een club te vinden die ik leuk vond, maar ook weer niet té makkelijk zou zijn, dat duurde dan ook nog eens een tijdje. Maar uiteindelijk heb ik met Racing Santander een leuke club gevonden waar veel potentie in zit om over een aantal jaren een leuke club in de Spaanse competitie en misschien wel Europa te worden.
Geplaatst 1 augustus 200717 jr. Auteur Na een tijdje de FM-drive kwijt te zijn (voornamelijk door m'n nieuwe PS3). Heb ik toch maar weer besloten om de draad weer op te pakken. Om een club te vinden die ik leuk vond, maar ook weer niet té makkelijk zou zijn, dat duurde dan ook nog eens een tijdje. Maar uiteindelijk heb ik met Racing Santander een leuke club gevonden waar veel potentie in zit om over een aantal jaren een leuke club in de Spaanse competitie en misschien wel Europa te worden.
Geplaatst 1 augustus 200717 jr. Mooi gemaakt. Leuke layout alleen ik moest met mijn snuit tegen mijn beeldscherm om de tekst in de layout te lezen. Kan die een slagje 1 á 2 groter. Veel Succes bij Racing.
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Interessante club, ben benieuwd naar je prestaties! Presentatie ziet er goed uit.. In het eerste stukje staat degradatie voorkomen of rechterrijtje, ik neem aan dat dat het linkerrijtje moet zijn?