Geplaatst 31 juli 200717 jr. Uren op google gekeken kan er nie veel wijs van woorden is football manager 2007 voor de psp een aanrader of niet? :checkit: ik vond zelf day 2006 te veel optie miste darom vraag ik het is het de aankoop waard _O_
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Auteur Uren op google gekeken kan er nie veel wijs van woorden is football manager 2007 voor de psp een aanrader of niet? :checkit: ik vond zelf day 2006 te veel optie miste darom vraag ik het is het de aankoop waard _O_
Geplaatst 31 juli 200717 jr. ik heb hem, ik vind hem wel leuk, natuurlijk is hij niet zoals op de pc, maar het is te doen
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Het schijnt wel onhandig te zijn. Vooral omdat je niet erg makkelijk op spelers zoekt. Snel doorgaat. En je eigenlijk geen sneltoets hebt, vanwege de weinig knoppen. Door gamebladen en gamesites raden de PSP en XBox versie af. En geven aan dat de PC versie veel fijner werkt. Wie ben ik om het niet te geloven.
Geplaatst 1 augustus 200717 jr. Auteur weet iemand of die al rond de 20 of 30 euro is zo ja waar?:checkit:
Geplaatst 1 augustus 200717 jr. weet iemand of die al rond de 20 of 30 euro is zo ja waar?:checkit: Marktplaats. In de winkel zijn ze nog steeds rond de 60 euro. :wall: Domme mensen.
Geplaatst 1 augustus 200717 jr. Het is wel een aardig spel om je tijd mee te verdoen op vakantie ofzo, maar ik vind het totaal onvergelijkbaar met de PC-versie. Het enige wat je kunt doen is spelers aantrekken/verkopen en wedstrijden spelen, voor de rest bijna niks.
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. is heb het zelf ook, ik vind het wel leuk maar zoals eerder al gezegt wordt zitten er heel wijnig spelers op!!, Is het heel moelijk om spelers te zoeke!! Verder is iee leuk! maar niet te vergelijken met de pc versie!! de psp versie is veel makkelijker
Geplaatst 5 augustus 200717 jr. Auteur ik ben zeer blij met deze reacties :clap: :clap: heb je zeg maar ok twee efltallen bij ajax dat je speler's ok naar tweede kan zetten bij 2006 kon dat niet kon je alleen 38 speler's in eerste :checkit: :checkit: