Geplaatst 30 juli 200717 jr. Fc Sevilla Als eerste nemen we even aan dat ik al sinds 2jaar bij Sevilla trainer ben. Hoofdstuk 1 Vandaag werd bekend dat Sevilla wordt overgenomen door de Amerikaanse MultiMiljardair Bill Gates. Volgens insiders bij Microsoft zal Bill Gates Sevilla vooral als speeltje gaan gebruiken. Met dit speeltje wil hij zich nu ook in het voetbal introduceren en even succesvol worden met het team als hij is met zijn bedrijf Microsoft. Gates zou de club overkopen maar zou zelf geen voorzitter worden maar een soort van Technisch directeur gaan spelen. Wij van Sport Voetbalmagazine hadden de mogelijkheid om even kort te praten met huidig voorzitter van Sevilla José Maria Del Nildo. Journalist: Goedemiddag meneer. Het gerucht gaat de ronde dat u de club zal verkopen? Del Nildo: Ik heb inderdaad een bod ontvangen op de club. Journalist: Gaat u het bod aanvaarden? Del Nildo: Het is een zeer interessant bod. Maar Sevilla is als een kind voor me. Journalist: Er wordt gefluisterd dat u zou kunnen aanblijven als voorzitter?! Del Nildo: Daar weet ik niets van. Ik heb alleen een bod ontvangen voor de rest heb ik nog met niemand gesproken. Journalist: Bent u van plan dat te doen? Del Nildo: Ja, al kan dit natuurlijk ook gewoon uit beleefdheid zijn. Uit deze korte reacties kunnen we afleiden dat club inderdaad verkocht zal worden.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur Fc Sevilla Als eerste nemen we even aan dat ik al sinds 2jaar bij Sevilla trainer ben. Hoofdstuk 1 Vandaag werd bekend dat Sevilla wordt overgenomen door de Amerikaanse MultiMiljardair Bill Gates. Volgens insiders bij Microsoft zal Bill Gates Sevilla vooral als speeltje gaan gebruiken. Met dit speeltje wil hij zich nu ook in het voetbal introduceren en even succesvol worden met het team als hij is met zijn bedrijf Microsoft. Gates zou de club overkopen maar zou zelf geen voorzitter worden maar een soort van Technisch directeur gaan spelen. Wij van Sport Voetbalmagazine hadden de mogelijkheid om even kort te praten met huidig voorzitter van Sevilla José Maria Del Nildo. Journalist: Goedemiddag meneer. Het gerucht gaat de ronde dat u de club zal verkopen? Del Nildo: Ik heb inderdaad een bod ontvangen op de club. Journalist: Gaat u het bod aanvaarden? Del Nildo: Het is een zeer interessant bod. Maar Sevilla is als een kind voor me. Journalist: Er wordt gefluisterd dat u zou kunnen aanblijven als voorzitter?! Del Nildo: Daar weet ik niets van. Ik heb alleen een bod ontvangen voor de rest heb ik nog met niemand gesproken. Journalist: Bent u van plan dat te doen? Del Nildo: Ja, al kan dit natuurlijk ook gewoon uit beleefdheid zijn. Uit deze korte reacties kunnen we afleiden dat club inderdaad verkocht zal worden.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur Hoofdstuk 2 Newsflash Sevilla voorzitter Del Nildo heeft samen met Glenn Vanhove, Victor Orta, Monchi beslist dat hij het bod van Bill Gates op de club niet zal aanvaarden. In een korte persconferentie lieten deze heren weten dat zij zelf nog grootse plannen hebben met Sevilla waar ze niet van af willen wijken. Tijdens deze persconferentie kwam er echter een nieuw gerucht naar boven. Manager Glenn Vanhove zou op het trainingscomplex zelf aan het trainen geweest zijn. Een paar journalisten die een interview wouden afnemen merkten op dat hij niet in outfit van Sevilla aan het trainen was, maar in een van Manchester United. Wil nu het toeval niet dat Sir Alex Ferguson , manager van Manchester United, te kennen gegeven heeft dat hij zijn functies wil neerleggen, en de jonge Belg al als opvolger getipt heeft. Dit is een gerucht dat zeker nog vervolgd zal worden.
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Ben benieuwd wie het gaat worden... Sevilla zou wel eens leuk zijn! Succes
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Auteur Hoofdstuk 3 Glenn Vanhove manager van Sevilla heeft kort gereageerd op het gerucht dat hij de overstap zou maken naar Manchester United. Vanhove: "Ik wil via deze weg laten weten dat ik absoluut de overstap naar Manchester niet maak. Ik was inderdaad aan het trainen in een shirt van Manchester United. Dit deed ik omdat ik een groot fan ben van deze club, en ik dacht dat iedereen dat wist. Maarjah als jullie maar iets hebben om de kranten mee te vullen. Op het shirt stond trouwens de naam van mijn favoriete voetballer Cristiano Ronaldo." Nadat dit bericht de wereld werd ingestuurd kwam er alweer een nieuw bericht naar buiten. Bill Gates zou samen met Sevilla voorzitter en Cristiano Ronaldo gesignaleerd zijn in een klein restaurantje. Zou Bill Gates de mensen van Sevilla willen overhalen tot verkoop door middel van Cristiano Ronaldo aan te kondigen als nieuwste transfer? De supporters en Glenn Vanhove zouden allesinds in de wolken zijn met deze transfer.
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Auteur Dat centreren van de tekst is vrij lastig lezen eigenlijk. Even aangepast dan. Andere teksten komen normaal nog in een lay out te staan.