Geplaatst 30 juli 200717 jr. Eintracht Frankfurt Clublogo: Algemene Informatie: Mijn doelstellingen: - In de competitie bij de eerste 7 eindigen. - In de beker minimaal de 4e ronde halen. - In de UEFA Cup overwinteren. - Binnen 4 jaar moet de hele selectie Duits zijn. De Selectie: De selectie aan het begin van het seizoen, er komen uiteraard nog versterkingen. Het stadion: Er kunnen 50.300 fanatieke supporters in het Commerzbank-Arena Waldstadion. De Geschiedenis: In 1959 werd Frankfurt landskampioen van de Bundesliga en in 1974,1975,1981 en 1988 werd de Duitse Beker gewonnen. Op Europees gebied heeft de club de Champions League in 1960 gewonnen en hebben ze de UEFA Cup in 1980 gewonnen. Ik heb deze club gekozen omdat ik het een mooie club vind en omdat ze hele fanatieke supporters hebben. Volgende update: Mijn tactiek en de transfers. PS: Dit is mijn eerste verhaal.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur Eintracht Frankfurt Clublogo: Algemene Informatie: Mijn doelstellingen: - In de competitie bij de eerste 7 eindigen. - In de beker minimaal de 4e ronde halen. - In de UEFA Cup overwinteren. - Binnen 4 jaar moet de hele selectie Duits zijn. De Selectie: De selectie aan het begin van het seizoen, er komen uiteraard nog versterkingen. Het stadion: Er kunnen 50.300 fanatieke supporters in het Commerzbank-Arena Waldstadion. De Geschiedenis: In 1959 werd Frankfurt landskampioen van de Bundesliga en in 1974,1975,1981 en 1988 werd de Duitse Beker gewonnen. Op Europees gebied heeft de club de Champions League in 1960 gewonnen en hebben ze de UEFA Cup in 1980 gewonnen. Ik heb deze club gekozen omdat ik het een mooie club vind en omdat ze hele fanatieke supporters hebben. Volgende update: Mijn tactiek en de transfers. PS: Dit is mijn eerste verhaal.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur Dit seizoen gaan we onze punten proberen te pakken uit een simpele 4-4-2 Diamond Attacking. De Verdediging:We gaan voetballen vanuit de verdediging, we gaan vooral rustig opbouwend voetballen. Het Middenveld:We gaan spelen met 1 verdedigende middenvelder die de spelmaker van de tegenpartij verdedigd, we gaan met 1 aanvallende middenvelder spelen die het spel verdeeld. En we spelen met 2 vleugelaanvallers die het vooral van de snelheid en een goede voorzet moeten hebben. De Aanval:We gaan met 1 sterke Targetman spelen die goed kan koppen en met een hele snelle dribbelaar om de Targetman heen.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. En opnieuw moet ik meteen bij het zien van een layout ingrijpen... Hoezeer ik het ook leuk blijf vinden dat jullie je verhalen ook op MU zetten, toch mag dit niet rechtstreeks worden overgenomen! Wij staan geen reclame toe van andere Fm sites, ook niet als die verscholen zit in een layout! Dus 2 mogelijkheden: *layout aanpassen *novelle sluiten