Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

mede managers,

bij mijn elftal (dit geval bayern munchen) zijn veel spelers van mij log.. maar onlangs won ik de eufa cup en haalde ik eht kampioenshap binnen. dus ik ben maar eens gaan kijken waarom deze lui log waren.. en wat blijkt ze vinden dat het team teweinig krediet heeft.. aan jullie de vraag wat deze mensen nu eigelijk bedoelen.. dacht zelf er aan om een grote naam aan te trekken. maar wat moet ik volgens jullie doen om dit op te lossen?

alvast bedankt :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

mede managers,

bij mijn elftal (dit geval bayern munchen) zijn veel spelers van mij log.. maar onlangs won ik de eufa cup en haalde ik eht kampioenshap binnen. dus ik ben maar eens gaan kijken waarom deze lui log waren.. en wat blijkt ze vinden dat het team teweinig krediet heeft.. aan jullie de vraag wat deze mensen nu eigelijk bedoelen.. dacht zelf er aan om een grote naam aan te trekken. maar wat moet ik volgens jullie doen om dit op te lossen?

alvast bedankt :mrgy:

Geplaatst

Heeft het team te weinig krediet of geef je t team te weinig krediet?

Dat laatste is mij wel vaker overkomen.. dat eerste heb ik zelf nog nooit meegemaakt.

Geplaatst

gewoon de hemel inprijzen als ze een paar keer redelijk spelen. Als je dit een paar keer hebt gedaan en het is nog steeds niet gelukt dan willen ze gewoon een nieuw contract. Succes ermee

Geplaatst
  • Auteur

bedankt

ze zijn weer tevreden :D (na de winst op bremen)

zal waarschijnlijk aan je teamtalk ligge jah

Geplaatst

Inderdaad, als ze bijvoorbeeld gewonnen hebben en jij zegt dat ze slecht gespeeld hebben of iets dergelijks worden ze niet blij. Dit kan ook als je je assistent de bespreking laat doen.

Geplaatst

ow ik geef dan gewoon altijd nieuw contract aan de spelers die dat hebben, dan maar miljoentje minder en moraal omhoog

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.