Spring naar bijdragen

[#Regular]Sampdoria een ridder gaat het runnen.

Featured Replies

Geplaatst

Ok ok, ik heb toch ook de challenge maar opgepakt, veel om gezeurd en mijn carriere bij Stutgart Kickers liep niet meer soepel, vandaar deze wendig.

Vol goede moed begonnen en al gauw was het december, stond ik tweede of derde lag uit de beker en deed nog mee in de UEFA cup. Helaas helaas was daar de strenge doch rechtvaardige hand van de staf die mij erop wees dat je met MU update XIII moest spelen ipv XII, balen, want het ging best lekker.

Toch maar overnieuw begonnen met de kennis die ik had, game eraf nieuwe Sampdoria save game erin.

Zoals zovelen begon ik te zoeken naar versterking, want die had ik nodig op de DM, VC, VL en AMC plek. Met die laatste drie kwam het goed, tot 1 januari nog niet met een DM.

Na wat zeuren om geld kwamen de volgende heren onze gelederen versterken:

TransfersIN.png

Dit resulteerde in de volgende basis:

Selectie.png

Met de volgende tactiek:

tactiek.png

De jongens deden het best aardig in de volgende wedstrijden:

Wdstr1.png

Wdstr2.png

Met de meest opvallende die tegen Liverpool en die tegen AC Milan:

AC1.png

Lekker hoor in de blessure tijd alles op alles in de aanval:

AC2.png

Tegen Liverpool deden we het erg goed vond ik, waar ik op verlies had gerekend werd het bijna nog winst, alleen wist Liverpool uiteindelijk toch nog gelijk te maken.

De beker daar liggen we uit, zoek de uitslagen maar in de boven aangegeven wedstrijden en ja ook wij moesten het afleggen tegen Inter.

De UEFA cup is andere koek, de stand in die poule:

UefacupSt.png

Het gekke is het volgende:

UEFAcup.png

Die gasten uit Portugal heb ik al gehad in mijn poule, maar goed het werd 5-1, dus ik wil best nog een keer ballen.

En de stand in de competitie, naar volle tevredenheid en met nog steeds plezier in FM, ondanks een slechte reeks aan het einde:

WinterstStand.png

Ik heb nog wat centjes, mss nog een versterking op de VMC en MR plek halen, soms kom ik daar iets te kort, ze spelen ook zo veel wedstrijden.

Vragen, opmerkingen ? Kom maar op.

• Antwoorden 78
  • Weergaven 152
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ok ok, ik heb toch ook de challenge maar opgepakt, veel om gezeurd en mijn carriere bij Stutgart Kickers liep niet meer soepel, vandaar deze wendig.

Vol goede moed begonnen en al gauw was het december, stond ik tweede of derde lag uit de beker en deed nog mee in de UEFA cup. Helaas helaas was daar de strenge doch rechtvaardige hand van de staf die mij erop wees dat je met MU update XIII moest spelen ipv XII, balen, want het ging best lekker.

Toch maar overnieuw begonnen met de kennis die ik had, game eraf nieuwe Sampdoria save game erin.

Zoals zovelen begon ik te zoeken naar versterking, want die had ik nodig op de DM, VC, VL en AMC plek. Met die laatste drie kwam het goed, tot 1 januari nog niet met een DM.

Na wat zeuren om geld kwamen de volgende heren onze gelederen versterken:

TransfersIN.png

Dit resulteerde in de volgende basis:

Selectie.png

Met de volgende tactiek:

tactiek.png

De jongens deden het best aardig in de volgende wedstrijden:

Wdstr1.png

Wdstr2.png

Met de meest opvallende die tegen Liverpool en die tegen AC Milan:

AC1.png

Lekker hoor in de blessure tijd alles op alles in de aanval:

AC2.png

Tegen Liverpool deden we het erg goed vond ik, waar ik op verlies had gerekend werd het bijna nog winst, alleen wist Liverpool uiteindelijk toch nog gelijk te maken.

De beker daar liggen we uit, zoek de uitslagen maar in de boven aangegeven wedstrijden en ja ook wij moesten het afleggen tegen Inter.

De UEFA cup is andere koek, de stand in die poule:

UefacupSt.png

Het gekke is het volgende:

UEFAcup.png

Die gasten uit Portugal heb ik al gehad in mijn poule, maar goed het werd 5-1, dus ik wil best nog een keer ballen.

En de stand in de competitie, naar volle tevredenheid en met nog steeds plezier in FM, ondanks een slechte reeks aan het einde:

WinterstStand.png

Ik heb nog wat centjes, mss nog een versterking op de VMC en MR plek halen, soms kom ik daar iets te kort, ze spelen ook zo veel wedstrijden.

Vragen, opmerkingen ? Kom maar op.

Geplaatst

Knap tegen Ac Milaan!! wat speelde je tegen liverpool?

Geplaatst

Dat gaat lekker Marinus! Caracciolo is bij ook duidelijk dé man. Qua competitie resultaten doen we het redelijk gelijk zie ik. Wel grappig om te zien dat bij mij Francechini weg gaat en Bonazzoli vaste bankzitter is. Zo je maar dat elke manager zijn eigen inschattingen maakt bij spelers.

Veel succes verder!

Geplaatst
  • Auteur
Knap tegen Ac Milaan!! wat speelde je tegen liverpool?

Kwam 1-0 achter (zij speelde thuis), toen werd het 1-2 en uiteindelijk werd het in de 75ste minuut 2-2.

Dat gaat lekker Marinus! Caracciolo is bij ook duidelijk dé man. Qua competitie resultaten doen we het redelijk gelijk zie ik. Wel grappig om te zien dat bij mij Francechini weg gaat en Bonazzoli vaste bankzitter is. Zo je maar dat elke manager zijn eigen inschattingen maakt bij spelers.

Veel succes verder!

Bedankt jij ook, wat jij over die spelers opmerkt had ik ook al bij andere gezien, grappig.

Kijk maar wat ze gemiddeld halen:

GemWinter.png

7,3 en 7,13 stemt mij best tevreden.

Jij ook succes verder.

Geplaatst

netjes bij de eerste 4 komen dan championleageu:thumb: :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
netjes bij de eerste 4 komen dan championleageu:thumb: :thumb:

Staat nog wel close zo rond die plek, maar ik doe mijn best.

Geplaatst
  • Auteur

Helaas verloopt het iets minder nu, maar ik mag in ieder geval blijven:

Contract.png

In januari slechts 3 man erbij gehaald waarvan 2 voor de toekomst:

TransfersINjanua.png

Geplaatst

Heb je nu al een nieuw contract? In welke maand zit je dan? Maart? Maar de resultaten zijn toch wel lekker hoor!!

Geplaatst
  • Auteur

Pff ik weet niet wanneer dat was, mag blijven tot 2010, das altijd lekker.

Geplaatst

Ja is wel goed, hebben ze toch vertrouwen in je! Maar dat mag ook wel, en zoals ik bij een heleboel managers hier zie, kan de echte Sampdoria hier wat van leren met zulke resultaten. Snap ook niet dat ze ons niet bellen, om te vragen hoe ze om het kampioenschap mee kunnen spelen...

Geplaatst
  • Auteur

Vierde ben ik geeindigd, ik hoop in de loop van de week wat screens te kunnen plaatsen. Ik weet niet of dit lukt.

Verder ben ik naarstig op zoek naar versterking, dat wil nog niet vlotten. Wss wel een topkeeper, maar die moet nog wel even tekenen.

Geplaatst

Netjes hoor vierde eindigen!!! Tja, aankopen, is altijd moeilijk, en een goeie keeper is moeilijk te vinden. Misschien Landreau van PSG? Of die keeper van Rennes, is wel goed, niet duur, en Franse keepers zijn meestal wel aardig... toch... succes met het speuren

Geplaatst
Vierde ben ik geeindigd, ik hoop in de loop van de week wat screens te kunnen plaatsen. Ik weet niet of dit lukt.

Verder ben ik naarstig op zoek naar versterking, dat wil nog niet vlotten. Wss wel een topkeeper, maar die moet nog wel even tekenen.

Vierde is netjes inderdaad... Ik sta kort na de winterstop op de 3e plaats. Ben benieuwd of ik het vast kan houden.

Keepers, je zou die ene Mexicaan kunnen proberen Ochoa. Is wel een niet-EU speler natuurlijk.

Suc6!

Geplaatst

Ja da's volgens mij een goeie ja, maar inderdaad lastig omdat ie niet EU speler is. Weet niet of ie al niet eu spelers had, maar waar speelt die gozer nu? Ik had hem een keer in mijn spel met Hull dat ie speelde bij Bayern, maar weet niet of dat dat ook in het echt is?

Geplaatst

Heb zelf Stenild (spelling ok?) gekocht, maar dat is er meer een voor de lange termijn gok ik. Voor de challenge kun je natuurlijk een oude ervaren rot aanschaffen. Je hoeft nl. maar 3 jaar vooruit te denken (of minder).

Geplaatst
  • Auteur

Hier volgen mijn overzichten voor 2006/2007:

Eindstand competitie:

Eindst07.png

Italiaans beker:

SampBeker07.png

UEFA beker:

SampUEFA07.png

Volgens mij zijn dat de verplichte screens voor dit jaar als er meer bij moet dan hoor ik het graag. Vragen en opmerkingen kunnen hier ook worden gedropt.

Geplaatst

Mooie eindstand zo, gelijk in punten met AS Roma, maar dan toch lekker boven ze eindigen door doelsaldo!!!

Geplaatst
  • Auteur
Ik kan je screens niet zien;) (Wit hokje met een rood kruisje erin;))

Dat is raar degene boven jou heeft wel gereageerd en op mijn werk zie ik ze ook, vreemd.

Geplaatst
Ik kan je screens niet zien;) (Wit hokje met een rood kruisje erin;))

Dat is raar degene boven jou heeft wel gereageerd en op mijn werk zie ik ze ook, vreemd.

Ligt misschien aan je internetinstellingen? Ik zie ze thuis, en hier op het werk ook..

Geplaatst

Lekker Marinus, die Bonazzoli is toch altijd zo'n plaaggeest als je hem tegen je hebt.. Knap dat al je spelers gemiddeld een hoge rating halen, behalve dan je DMC, maar daarvoor heb je nu Bazzaglia natuurlijk. Props voor je eerst en succes voor je tweede seizoen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.