Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Info:

Iedereen die CM (de voorloper van FM) in huis heeft gehad zal zich nog wel de legendarische Diablo tactiek herinneren. Deze tactiek maakte "misbruik" van een fout in de AI van het spel waardoor je altijd iedere match won. De RedDiablo tactiek is gebaseerd op deze legendarische diablo tactiek en werkte erg goed op FM2005. En nu, in de ondertussen al 3de versie van FM, haalde ik hem terug van onder het stof om te tonen wat deze oude maar nog lang niet gedateerde tactiek nog steeds waard is.

Maker:

RedRabbit

Download:

Download RedDiablo.tac

Screenshot:

Taktiek

1185732049.jpg

Resulaten

1185732089.jpg

Zoals je kan zien heb ik hem uitgetest op AS Roma en Lazio Roma, ik wou hem testen op een Italiaans team en kon maar niet beslissen tussen beide (een topper of een subtopper) dus ging ik voor de 2 teams tegelijkertijd.

Eigenlijk deed ik zelf niets, buiten de tactiek installeren en op vakantie gaan met optie altijd deze tactiek spelen aan uiteraard. Dus was het aan mijn assistenten om te bewijzen wat deze tactiek kan, en al zeg ik het zelf .... ze deden het ver van slecht en overigens haalden ze beide bijna identieke resulaten! Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze tactiek nog steeds perfect meekan in FM2007, oude glorie is geen vergane glorie.

Geplaatst
  • Auteur

Info:

Iedereen die CM (de voorloper van FM) in huis heeft gehad zal zich nog wel de legendarische Diablo tactiek herinneren. Deze tactiek maakte "misbruik" van een fout in de AI van het spel waardoor je altijd iedere match won. De RedDiablo tactiek is gebaseerd op deze legendarische diablo tactiek en werkte erg goed op FM2005. En nu, in de ondertussen al 3de versie van FM, haalde ik hem terug van onder het stof om te tonen wat deze oude maar nog lang niet gedateerde tactiek nog steeds waard is.

Maker:

RedRabbit

Download:

Download RedDiablo.tac

Screenshot:

Taktiek

1185732049.jpg

Resulaten

1185732089.jpg

Zoals je kan zien heb ik hem uitgetest op AS Roma en Lazio Roma, ik wou hem testen op een Italiaans team en kon maar niet beslissen tussen beide (een topper of een subtopper) dus ging ik voor de 2 teams tegelijkertijd.

Eigenlijk deed ik zelf niets, buiten de tactiek installeren en op vakantie gaan met optie altijd deze tactiek spelen aan uiteraard. Dus was het aan mijn assistenten om te bewijzen wat deze tactiek kan, en al zeg ik het zelf .... ze deden het ver van slecht en overigens haalden ze beide bijna identieke resulaten! Ik ben er dan ook van overtuigd dat deze tactiek nog steeds perfect meekan in FM2007, oude glorie is geen vergane glorie.

Geplaatst

Die tactiek was altijd fantastisch in de vorige delen, deze ga ik dan ook zeker downloaden. Redrabbit bedankt!

Geplaatst
  • Auteur
Die tactiek was altijd fantastisch in de vorige delen, deze ga ik dan ook zeker downloaden. Redrabbit bedankt!
Graag gedaan.

Als er een tweede clash of the tactics komt is dit dan ook de tactiek die ik het veld op zal sturen ;)

Geplaatst

Netjes hoor.

Apart dat je je spelers niet hebt ingesteld, maar toch deze resultaten behaald. :)

Geplaatst

Hé tof echt een dejá vu tactiek. Deze is ook zeker het proberen waard.

Geplaatst

Op de screen zijn bij teaminstructies geheel andere instellingen dan bij de download, klopt dit?

Geplaatst
  • Auteur
Op de screen zijn bij teaminstructies geheel andere instellingen dan bij de download, klopt dit?
Zouden dezelfde moeten zijn :cab:

Zal hem zelf nog is even downloaden en nakijken voor de zekerheid

EDIT: heb hem gedownload en opnieuw geïmporteerd in FM2007 en de team instructies zijn dezelfde als in bovenstaande screenshot hoor (y)

Geplaatst

Moet tackelen hard altijd?

En ik heb hem uitgeprobeerd met FC Utrecht speelde 1-1 tegen PSV dus denk dat deze tactiek wel goed zit!

Geplaatst

10 wedstrijden mee gespeeld, maar ik scoor heel weinig. Nou krijg ik ook amper goals tegen, maar het loopt niet super.

Ik speel met Newport County (niveau IJsselmeervogels 17) trouwens, daar kan het ook aan liggen, haha

Geplaatst

Getest met Sevilla

Real Mallorca - Sevilla FC 0-3

Livorno - Sevilla 4-0

Ben zéér ontevreden over die 2e wedstrijd, hoe kan dit?!

Geplaatst

ik heb de diablo tacktiek getest met kleine verandering

heb 2centrale middenveld inplaats van de aanvallende achter de spits

1middenvelder aanvallend mentaliteit de ander verdenigend

en verder team mentaliteit aanvallend pass direct veel pressen

en centrale verdenigers man en korte man dekking

resultaten

utrecht- rmadrid 4-2

psv -utrecht0-4 in de beker

cska-utrecht 1-3

utrecht-nac 2-0

d boekarest-utrecht0-4

Geplaatst

30.jpg

4-2:)

29.jpg

eindstand

32.jpg

33.jpg

iemand tips kwa tacktiek bij nederlands elftal moet ik me club tacktiek houden of aanpassen volgens jullie?

Geplaatst
Zozo niet slecht.

P.S: Welke dataupdate is het?

weet nie is wel oude omdat als ik nieuwe doe ik geen editor kan gebruiken

en ik heb een crack

ik heb via de editor wel alle nieuwe transfers toegevoegd ook van dit seizoen

maar heb wel wat tips kwa talenten

cavenaghi spits sp moskou

kevin larsen

vukcevic

jelle vossen

claudio spits 17jaar

marcelinho 19jaar

tapia

de guzman die is in mijn spel wonderkind

sarpong kan een hele goeie worden

en derijck en de marcelis grote talenten

ik ben nu bondscoach van nederland

omdat van basten op het ek in 2008 niet verder kwam dan kwart finale

en ik soliciteerde werd ik aangesteld

maar van basten is wel nu me assistent:P

maar me tacktiek werk nie goed bij nederlands elftal:S

Geplaatst

Gebruik je toch een ander, der staan hier zat tactieks hoor.:cab:

Screen van je tactiek graag en teaminstructies.:)

Geplaatst

Super Tactic dit ;) Heb idd ook het middenveld wat aangepast ;) en nu werkt het ook goed :checkit:

Geplaatst
Gebruik je toch een ander, der staan hier zat tactieks hoor.:cab:

Screen van je tactiek graag en teaminstructies.:)

34.jpg

ik speel liefst aanvallend met snel spel directe pass

insructie keeper is verdenigend

de back heb ik aanvallend met aanvallende impulsen

centrale verdenigers verdenigend ingesteld met mandekking en korte man dekking

de vleugel middenvelders veel creactief aanvallend lopen met bal

voorzet van achterlijn

en centrale middenveld veel creactief de een iets minder dan de ander

schieten van afstand doorsteekpass ik speel met een aanvallende en verdenigde middenvelder

spisten lopen met bal en aanvallende imupulsen

verder gebruik ik overal veel pressie

35.jpg

Geplaatst

oja er staan idd zat tacktiek maar ik speel alleen met 4-4-2 in die positie instelling die ik met screen heb laten zien

ik heb het nie zo met 4-4-2 met een ruit

en 4-3-3 vind ik nie gepast omdat cavenaghi en vd bergh heel goed elkaar vinden

en dus samen in de spits moeten

ps ik heb net de redrebbit tacktiek gedonwload en aangepast en speelde:

nederland-duisteland 2-1

met de nieuwe tacktiek heb ik hier nog een uitslag

36.jpg

Geplaatst

Nou het gaat toch lekker of niet:mrgy:

Geen echte Nederland shirtjes?

En ik kan met FM 2007 geen Nederland zijn raar he?

Geplaatst
Nou het gaat toch lekker of niet:mrgy:

Geen echte Nederland shirtjes?

En ik kan met FM 2007 geen Nederland zijn raar he?

ik denk omdat je geen echte nederlands namen in je spel heb dat kan je behelpen door bij db dan inc alle inc bestanden te verwijderen

dan kan je wel bondscoach worden

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.