Geplaatst 29 juli 200717 jr. 1 New season, New Leeds Tuut tuut tuut Half slapend probeer ik met mijn voeten de wekker af te slaan. De poging faalt echter en de wekker valt kapot op de grond. Zo kan het dus ook denk ik bij mezelf met een glimlach op het gezicht. Na 10 minuten ben ik wat meer bijgekomen en wist ik waarvoor ik de wekker had uitgezet. Ik moet vroeg op want er is weer een vergadering bij de club. Het is half 6 en besluit als eerst onder de douche te stappen. Ik kijk naar het bed en zie dat mijn vrouw gelukkig niet wakker is geworden van de wekker. Was ik maar huisvrouw denk ik bij me zelf, kon ik lekker uit slapen en had ik de laatste maanden zo niet jaren geen druk en stress. Elke dag moet ik weer hard werken, en moet ik vrezen voor mijn baan. Sja, het zit niet mee. Maar wie kon er paar jaar geleden nou voorspellen dat het zo slecht zou gaan? Ik zet de douche aan en laat de warme straal over mijn gezicht lopen. Na 10 minuten moet ik helaas het douchen onderbreken om nog snel een ontbijt te maken. Ik loop zachtjes de trap af en sla de krakende treden over met een klein sprongetje. De televisie staat nog op stand-by en besluit om hem toch maar even aan te zetten om te kijken of er nieuws is. Zappend door de zenders heen zie ik Top Gear, wat een geweldig programma toch ook. Ik wou al bijna op de bank ploffen om het te gaan kijken, maar daarvoor had ik de tv niet aangezet. Snel naar BBC om op teletekst te kijken, eens even kijken: Cuban athletes leave games early, Israel hails US military aid rise, Web child fight videos attacked. Tot mijn oog valt op: Leeds players not paid for June Leeds have confirmed their players have not been paid their wages for June. Administrators KPMG recently sold the crisis-hit club back to Ken Bates, but the sale has raised concerns at the Football League. "It is disappointing they have not been paid but it is in accordance with agreements they entered into with the administrators," a statement read. (…) " DEBATE It's up to the League and the FA to create a clear path for clubs that enter administration ICS " Ik lees het artikel snel door en zie dat het tijd is om naar de club te gaan. Ik doe snel mijn nieuwe gestreken pak aan. Maak de mooie zwarte glimmende knoopjes vast. En trek mijn gelakte schoenen aan. Ik doe de deur achter me dicht en klik op de sleutels. Piep piep, doe de deur open en stap snel in. Start de auto en schrik me de pleuris. De radio gaat vanzelf aan en één van de 20 slaap liedjes van het album van Katie Melua begint te spelen. Ik besluit om de cd van Red Hot Chilli Peppers er in te doen en rijd achteruit van het pad af. Shit! Koffer vergeten, heb ik weer. Stap snel uit ren naar binnen en pak mijn koffer. Ik sla de deur achter me dicht, en bedenk dat ik dit niet had moeten doen. Ik wil tenslotte mijn lieve vrouw niet wakker maken. Paul! Klinkt het door het gebouw heen. Ik draai me om en zie dat het Ken Bates is, de voorzitter van de club. “Ik wil je spreken Paul, ik weet niet of je het al hebt gehoord, maar het nieuws is uitgelekt†Ik heb het gelezen, we moeten er echt iets aan doen. We lopen naar zijn kantoor, onderweg zie ik de mensen somber kijken. Niemand is meer zeker van zijn baan, iedereen probeert een financiële oplossing te zoeken. Was het maar weer de sfeer van een paar jaar geleden, toen we 4e werden in de Premier League. Toen we Europees zo ver kwamen. Iedereen genoot die tijd, het was altijd lachen en iedereen ging met plezier naar zijn werk. Het gebouw glinsterde, de muren waren subliem, de planten waren vol in bloei. De grasmat lag er heerlijk bij, het gras was groen als gras. Maar in de loop van de jaren werd alles grauwer. Het gebouw werd stoffig, de lak van de muren was beschadigt, de planten kregen niet meer water. De grasmat werd oud en kreeg kale plekken. De mensen zijn niet meer zo gelukkig als toen. Hij doet de grote houten deur open, en we lopen zijn kamer binnen. De kamer ruikt naar zijn Cubaanse sigaren die hij dagelijks rookt, om even zijn stress op zij te zetten. En onderuitgezakt in zijn grote luxe sofa te zitten, met zijn voeten op tafel. Met de grote Cubaanse sigaar tussen de vinger, en een glaasje Port. Hij hield evenveel van de sigaren en Port als de club. “Je drinkt en ademt de club†zoals hij zei. Maar in deze tijden is de sigaar niet meer goed, en het glaasje Port is niet meer het glaasje Port van een paar jaar geleden. Ik blader in mijn CV dat op zijn grote eikenhouten tafel ligt. Die goede oude tijd dat ik nog jeugd coach was. In de drie seizoenen zijn we zelfs kampioen geweest. We hadden toen een geweldig talentvol team. Maar nu…maar nu zijn de talenten alweer weg. Ze zijn allemaal gratis opgehaald door grote maar ook kleine clubs in de Premier League en Championship. Ik schrik wakker uit mijn dagdroom als Ken Bates een stapel papieren op tafel laat vallen. “Ik wil graag tot zaken komenâ€
Geplaatst 29 juli 200717 jr. Auteur 1 New season, New Leeds Tuut tuut tuut Half slapend probeer ik met mijn voeten de wekker af te slaan. De poging faalt echter en de wekker valt kapot op de grond. Zo kan het dus ook denk ik bij mezelf met een glimlach op het gezicht. Na 10 minuten ben ik wat meer bijgekomen en wist ik waarvoor ik de wekker had uitgezet. Ik moet vroeg op want er is weer een vergadering bij de club. Het is half 6 en besluit als eerst onder de douche te stappen. Ik kijk naar het bed en zie dat mijn vrouw gelukkig niet wakker is geworden van de wekker. Was ik maar huisvrouw denk ik bij me zelf, kon ik lekker uit slapen en had ik de laatste maanden zo niet jaren geen druk en stress. Elke dag moet ik weer hard werken, en moet ik vrezen voor mijn baan. Sja, het zit niet mee. Maar wie kon er paar jaar geleden nou voorspellen dat het zo slecht zou gaan? Ik zet de douche aan en laat de warme straal over mijn gezicht lopen. Na 10 minuten moet ik helaas het douchen onderbreken om nog snel een ontbijt te maken. Ik loop zachtjes de trap af en sla de krakende treden over met een klein sprongetje. De televisie staat nog op stand-by en besluit om hem toch maar even aan te zetten om te kijken of er nieuws is. Zappend door de zenders heen zie ik Top Gear, wat een geweldig programma toch ook. Ik wou al bijna op de bank ploffen om het te gaan kijken, maar daarvoor had ik de tv niet aangezet. Snel naar BBC om op teletekst te kijken, eens even kijken: Cuban athletes leave games early, Israel hails US military aid rise, Web child fight videos attacked. Tot mijn oog valt op: Leeds players not paid for June Leeds have confirmed their players have not been paid their wages for June. Administrators KPMG recently sold the crisis-hit club back to Ken Bates, but the sale has raised concerns at the Football League. "It is disappointing they have not been paid but it is in accordance with agreements they entered into with the administrators," a statement read. (…) " DEBATE It's up to the League and the FA to create a clear path for clubs that enter administration ICS " Ik lees het artikel snel door en zie dat het tijd is om naar de club te gaan. Ik doe snel mijn nieuwe gestreken pak aan. Maak de mooie zwarte glimmende knoopjes vast. En trek mijn gelakte schoenen aan. Ik doe de deur achter me dicht en klik op de sleutels. Piep piep, doe de deur open en stap snel in. Start de auto en schrik me de pleuris. De radio gaat vanzelf aan en één van de 20 slaap liedjes van het album van Katie Melua begint te spelen. Ik besluit om de cd van Red Hot Chilli Peppers er in te doen en rijd achteruit van het pad af. Shit! Koffer vergeten, heb ik weer. Stap snel uit ren naar binnen en pak mijn koffer. Ik sla de deur achter me dicht, en bedenk dat ik dit niet had moeten doen. Ik wil tenslotte mijn lieve vrouw niet wakker maken. Paul! Klinkt het door het gebouw heen. Ik draai me om en zie dat het Ken Bates is, de voorzitter van de club. “Ik wil je spreken Paul, ik weet niet of je het al hebt gehoord, maar het nieuws is uitgelekt†Ik heb het gelezen, we moeten er echt iets aan doen. We lopen naar zijn kantoor, onderweg zie ik de mensen somber kijken. Niemand is meer zeker van zijn baan, iedereen probeert een financiële oplossing te zoeken. Was het maar weer de sfeer van een paar jaar geleden, toen we 4e werden in de Premier League. Toen we Europees zo ver kwamen. Iedereen genoot die tijd, het was altijd lachen en iedereen ging met plezier naar zijn werk. Het gebouw glinsterde, de muren waren subliem, de planten waren vol in bloei. De grasmat lag er heerlijk bij, het gras was groen als gras. Maar in de loop van de jaren werd alles grauwer. Het gebouw werd stoffig, de lak van de muren was beschadigt, de planten kregen niet meer water. De grasmat werd oud en kreeg kale plekken. De mensen zijn niet meer zo gelukkig als toen. Hij doet de grote houten deur open, en we lopen zijn kamer binnen. De kamer ruikt naar zijn Cubaanse sigaren die hij dagelijks rookt, om even zijn stress op zij te zetten. En onderuitgezakt in zijn grote luxe sofa te zitten, met zijn voeten op tafel. Met de grote Cubaanse sigaar tussen de vinger, en een glaasje Port. Hij hield evenveel van de sigaren en Port als de club. “Je drinkt en ademt de club†zoals hij zei. Maar in deze tijden is de sigaar niet meer goed, en het glaasje Port is niet meer het glaasje Port van een paar jaar geleden. Ik blader in mijn CV dat op zijn grote eikenhouten tafel ligt. Die goede oude tijd dat ik nog jeugd coach was. In de drie seizoenen zijn we zelfs kampioen geweest. We hadden toen een geweldig talentvol team. Maar nu…maar nu zijn de talenten alweer weg. Ze zijn allemaal gratis opgehaald door grote maar ook kleine clubs in de Premier League en Championship. Ik schrik wakker uit mijn dagdroom als Ken Bates een stapel papieren op tafel laat vallen. “Ik wil graag tot zaken komenâ€
Geplaatst 29 juli 200717 jr. Mooi begin, ik ben zelf ook Leeds lekker team met oa. Tore Andre Flo. Promoveren moet lukken bij mij gaat het nu ook erg goed. Succes.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur 2 “Ik wil graag tot zaken komen†zei Ken. Ik schuif dichter aan de tafel toe en krijg een sigaar aangeboden die ik vriendelijk afwijs. Ken Bates begint met zijn verhaal. “Leeds United…..Ooit een grote club, zowel Europees als in de Premier League. Alles zag er rooskleurig uit, 3 keer de Premier League gewonnen. Verliezen van Bayern Munchen in de Champions League in 1974-1975. Ja Paul, wij staan in de boeken. We hebben een grote geschiedenis. En grote spelers gehad. En spelers gehad die nu bij grote clubs zijn. Zoals Rio Ferdinand, Alan Smith, Aaron Lennon, Jonathan Woodgate, Gary Speed, Mark Viduka. En zelfs held Éric Cantona maar ook Robbie Keane en Robbie Fowler.†Ken loopt naar zijn kleine minibar om een Port te pakken. Hij schenkt zijn glas vol als hij begint te praten “ Voor een goede Port, heb je een goed klimaat nodig. Met een goed klimaat kan je een goede Port maken. Er werd mij een voorstel gedaan om de Port te veranderen in Leeds United, en klimaat te veranderen we in geld. Oftewel, er werd een voorstel gedaan dat er een suikeroom kwam. Om de club zo snel mogelijk uit hun schulden te halen, en een stappenplan kwam om Leeds terug naar de Premier League te loodsen. Maar ik heb het geweigerd, Leeds United is een club met geschiedenis en met kracht. Je hebt goede tijden en slechte, hele slechte tijden. Leeds kan uit het dal komen. Met de juiste begeleiding. We hebben de afgelopen weken een vergadering gehouden. En we zijn tot een besluit gekomen dat we het weer omgooien. We hebben het contract van Dennis Wisse verbroken. We zijn tot een conclusie gekomen dat jij zijn opvolger kan zijn. Je zit al een tijd bij de club, jij hebt een echte Leeds hart, jij ademt en proeft de clubâ€. Ik kon mijn oren niet geloven en dacht dat ik aan het dag dromen was. Ken ziet dat ik er versteld van ben, en spreekt nog wat vertrouwen naar me toe. En hij geeft me het contract. Ik zie dat het een simpel eenvoudig contract zonder kleine letters. Ik twijfel geen moment en zet mijn handtekening. Ik kan niet wachten om het thuis tegen mijn vrouw te zeggen. “De technische staf blijft hetzelfde. Je mag in het eerste seizoen geen technische staf aantrekken door de slechte financiën. Als je eind Juni een nieuw contract kan afdwingen kan je de optie nemen om een nieuwe staf rondom jou te creëren†Ik zag het al helemaal zitten. Er werd nog een uurtje na gepraat over alles, en kreeg te horen dat ik maandag al kon beginnen. Het is een droom dat werkelijkheid wordt.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur 3 In het weekend hebben mijn vrouw en ik een klein feestje gevierd. Maar echt genieten kon ik niet. Aan de ene kant ben ik ó zo blij dat ik manager ben van de club van mijn dromen. Maar aan de andere kant voel ik nu al de druk op mijn schouders. Ik moet Leeds United laten promoveren, en ik kan je het alvast vertellen; dat is geen makkelijke klus. De eerste nacht heb ik al geen oog dicht gedaan, ik was al een opstelling aan het maken, de financiën berekenen. En alvast plannen hoe ik het maandag ga aanpakken. Ik realiseerde het pas toen al het nieuws op internet stond. Kopstukken met: Leeds United wanhopig, Leeds United wil promoveren onder Paul Roberts. In de ene krant werd er weer positief erover geschreven, en in de andere krant werd ik nu al de grond ingeboord. Als ze horen dat ik een onervaren manager ben op het hoogste niveau, dan denken ze al dat het niet gaat lukken. Zonder mij eerst een kans te geven gaan de ergste verhalen alweer rond. Ze kennen mij niet, nóg niet in ieder geval. Ik wil mezelf van de beste kant laten zien, ik moet me de volle 100 procent inzetten, mijn beste beentje voorzetten, de handen uit de mouwen steken. Zoals die spreekwoorden gaan. Het is nu zondag avond 12 uur, en nog ben ik aan het piekeren. Ik besluit om alles nog één keer door te nemen, en dan weer een poging te ondernemen om naar bed te gaan zonder weer aan voetbal te denken. Maar tevergeefs, ik hoor de fans het clublied nu alweer zingen. En het lied dat ik altijd luidruchtig mee zong, is nu een druk op mijn schouders aan het worden. Ik hoor de woorden in mijn gedachten, maar ik voel ze nu ook. Here we go with Leeds United We're gonna give the boys a hand Stand up and sing for Leeds United They are the greatest in the land (…) We've been through it all together And we've had our ups and downs (ups and downs!) We're gonna stay with you forever At least until the world stops turning 'round Ups and downs……ups and downs. Ik wil niet “down†ik wil maar één ding en dat is “upâ€. Voor altijd…………
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Mooie club. Jammer dat het nu in real life zo slecht mee gaat maar hopelijk breng jij daar verandering in.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur Bedankt voor de reacties :) Ik ben blij dat jullie positief zijn. Op en/of aanmerkingen zijn allemaal welkom. Ik probeer eind van de dag nog een update te plaatsen. Voordat ik 2 weken naar het zonnige Frankrijk ga.
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Bedankt voor de reacties :) Ik ben blij dat jullie positief zijn. Op en/of aanmerkingen zijn allemaal welkom. Ik probeer eind van de dag nog een update te plaatsen. Voordat ik 2 weken naar het zonnige Frankrijk ga. fijne vakantie alvast;)
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Auteur fijne vakantie alvast;) Bedankt, ik ga vanacht weg. Eerst nog een update. --------------------------------------------------------------------------- 4 Het is maandag ochtend 7 uur als mijn nieuwe wekker me wakker maakt. Dit keer sla ik hem rustig af, en probeer zonder geluid te maken uit bed te komen. “Schat, blijf je nog even liggen†Met een grote glimlach op het gezicht draai ik me om en zie dat de zonnestralen langs het gordijn op de armen van mijn vrouw schijnen. Ze ligt er heerlijk ontspannen bij. Ik besluit om nog 10 minuten tegen haar aan te liggen. De tijd gaat snel voorbij en voordat ik het weet is het al weer tijd om naar de eerste training te gaan. Ik zeg mijn vrouw gedag en geef haar een dikke kus.Ik loop naar de auto als ik achter me hoor; “Wil je ook nog boodschappen voor me doen? “ Alsof ik nog niet genoeg te doen heb. Ik draai me om en zie dat ze een smekende en zielige blik heeft getrokken. Ik schiet in de lach en kan het voorstel niet afwijzen. Oke goed, wat moet ik meenemen? “Gewoon een paar boodschappen en olijfolie†Oke is goed zeg ik en draai me om om nu toch echt weg te gaan. De laatste keer dat ik boodschappen heb gedaan is minstens een jaar terug. Afijn, ik start de motor en rij achter de oprit uit. Toeter nog één keer en zwaaiend rij ik weg. Eenmaal aangekomen op de club wordt ik verwelkomt door mijn assistent manager Gustavo Poyet. Ik ken hem al wat langer, en we kunnen goed met elkaar overweg. “De jongens zijn net met de training begonnen. Ik stel voor dat we even een partijtje maken en dat je even een lijstje maakt met de spelers, en hun positiesâ€. Ik ken natuurlijk alle spelers uit mijn hoofd, en weet precies waar ze staan. Ik ben geen onbekende bij de club, iedereen kent mij. Maar goed, laten we het maar doen dan. En ik loop met Gustavo mee. Als we op het trainingsveld aankomen zie ik dat de jongens plezier hebben. Vijf jongens zijn een beetje met elkaar aan het dollen, en zes andere jongens zijn wat trucjes aan het uithalen en aan het hooghouden. Als ik ze bij elkaar roep praten we even. De spelers kennen me al een tijd. Dus dat komt allemaal goed uit. Ik laat ze even twee rondjes om het veld rennen, zodat ik even tijd heb om de spelers op papier te zetten. Keepers Het viel duidelijk op dat er maar één keeper op de training bevond. Zijn naam is Jonathan Lund en is nog maar 17. Hij heeft aardige stats voor een 17- jarige. Maar het is geen keeper die je het hele seizoen onder de lat zet. Ik zou er in ieder geval geen goed gevoel bij krijgen. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe keeper. Het liefst goedkoop en ervaren. Verdedigers Gary Kelly- Deze Ierse rechter vleugelverdediger is 32 jaar oud. Het is een zeer goede vleugelverdediger met goede stats. Hij blinkt uit met zijn inzet en teamwork. En fysiek is hij ook goed. Deze man verdient een plekje in de beste 11. Frazer Richardson- Deze 23- jarige rechtervleugelverdediger heeft mindere stats dan Gary Kelly en is het vrijwel logisch dat deze geschikt is als back-up. Robbie Elliot- Deze is ook al 32 jaar oud en kan zowel linksachter als centraal uit de voeten. Hij blinkt uit met zijn tackles en lef. Ben Parker- Deze 18- jarige talent heeft al aardige stats. En kan linksachter spelen. Deze jongen kan invallen om minuten te maken. Zodat zijn ontwikkeling niet stil ligt. Paul Butler- Deze verdediger is 33 jaar oud, en dus ook gelijk de oudste van de verdediging. Zijn stats zijn niet bepaald van een Leeds niveau. En ook fysiek laat hij het afweten. Maar daarin tegen kan hij goed koppen, en kan hij het team op sleeptouw nemen door zijn invloed en doorzettingsvermogen. Rui Marques- De laatste verdediger komt uit Angola en is 28 jaar oud. Hij is fysiek aardig en zal waarschijnlijk in de basis staan. Maar daar oordeel ik natuurlijk over na de oefenwedstrijdjes. Middenveld Shaun Derry- Deze 28-jarige verdedigende middenvelder heeft stats van een hoog niveau. Hij heeft alles boven de 10 behalve voor verre inworpen waar hij een 5 op heeft. Mocht ik met een verdedigende middenvelder spelen, dan kan deze man rekenen op een basisplaats. Ian Westlake- Deze 22 jarige jongen kan zowel centraal als links op het middenveld uit de voeten. Hij is linksbenig en dus een geschikte kandidaat voor links op het middenveld. Gylfi Einarsson- Aan zijn naam kan je al zien dat hij uit Ijsland komt. Deze 27- jarige centrale middenvelder heeft aardige stats. En kan erg goed koppen. Jonathan Douglas- De tweede Jonathan(Lund ook) in het team.Deze 24- jarige komt ook centraal op het middenveld uit de voeten. En heeft erg goede stats. Sebastien Carole- Deze jongen speelt het liefst op de flanken in aanvallend opzicht. Hij kan zowel AML als AMR. Deze 23-jarige Fransman is ook 2 benig. Eddie Lewis- Deze Amerikaan houd er van om ook aanvallend te spelen. Dit keer aan de linkerkant van het middenveld. Hij is 32 jaar en ook linksbenig. Aanvallers Tresor Kandol- Deze 24-jarige rechtsbenige spits moet mede voor de goals zorgen. Aangezien zijn stats geloof ik daar niet in. En kan deze man waarschijnlijk binnenkort een nieuwe club zoeken. Richard Cresswell- Deze 28-jarige spits kan hoogst waarschijnlijk een basisplek verwachten. Mentaal ziet het er goed uit bij hem. Ian Moore- Deze 29-jarige spits moet het vooral hebben van zijn fysieke krachten. En dan doel ik vooral op zijn conditie die van een erg hoog niveau zijn. Tore Andre Flo- Wie kent hem niet? Als je hem niet kent dan zal ik maar alvast gaan schamen. Deze 33-jarige spits begon in zijn vaderland Noorwegen. En veranderde daar drie keer van club tot Chelsea hem oppikte. Hij heeft ondermeer bij Rangers en Siena gespeeld. En heeft maar liefst 76 interlands gespeeld waarin hij 23 keer scoorde. Deze lange spits (1.93m) voetbalt op zijn oude dag bij Leeds. Zijn stats zijn niet meer zo spetterend. Maar ondanks dat geef ik hem een kans. Jermaine Beckford- Deze 22-jarige spits is door Leeds opgepikt bij Wealdstone (amateurs) Hij scoorde daar maar liefst 30 goals uit 40 wedstrijden. Maar op hoog niveau komt deze jongen toch echt te kort. En zie hem in de toekomst niet spelen op Elland Road. Conclusies: Keepers: Het is duidelijk dat we een ervaren keeper moeten halen. Want met een 17- jarige keeper op doel kan ik niet goed slapen. Verdediging: De verdediging is aardig op leeftijd, en de kwaliteit matig. Ik zou hier graag een wat jongere verdediger zien die in het centrum van de verdediging kan spelen. Middenveld: Middenveld is erg goed. Maar wel verschillend, zo heb ik een zeer goede VMC, maar ook weer 3 goede MC’s. En nog 2 spelers die erg goed op de flanken kan spelen. Het zal dus erg moeilijk worden om een keuze te maken uit de opstellingen. Ik zie nog wel graag een aanvallende middenvelder komen die goede stats heeft, en wat ervaring met zich mee brengt. Aanval: De aanval vind ik van een bedroevend niveau. Alleen Cresswell is een goede, hij steekt er met kop en schouders er boven uit. Flo heeft jammer genoeg toch echt zijn beste tijd gehaald, en zo’n speler is leuk voor de bank. Maar door de slechte concurrentie in de aanval, kon hij op een basisplek rekenen. Ik ben dus zeker van plan om een aantal versterkingen te halen in de aanval. Als ik klaar ben zijn de jongens nog lekker aan het trainen onder begeleiding van Gustavo. Ik berg de formulieren op en zal het later bespreken met Gustavo. Ik loop naar Gustavo toe en zeg dat ik nog graag positie spel wil zien.
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Leuk dat je nog even update voor je met vakantie gaat. Ik hoop dat je er na de vakantie mee doorgaat. Het begin is alvast veelbelovend. KUTGW en fijne vakantie
Geplaatst 14 augustus 200717 jr. Leeds, geweldige club. Hopelijk kan jij ze betere tijden bezorgen dan nu!
Geplaatst 14 augustus 200717 jr. Leeds toffe club keuzen Probeer ze weer terug te brengen naar de Premier League Succes!
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Auteur Bedankt voor de reacties. Ik ben weer thuis, en zal binnenkort weer rustig de draad op pakken :)
Geplaatst 15 augustus 200717 jr. Het lijkt me een helse klus om deze club in een jaar naar de Premier League te brengen maar het moet schijnbaar hoewel het vast verzonnen zal zijn maar het is wel leuk. Je team ziet er bijzonder armoedig uit momenteel zeg ik je vast met maar een keeper en dan nog zo een jonkie ook. Natuurlijk zullen er ook wel goede tussen zitten maar het zijn heel vaak maar jonge spelers. Het lijkt me inderdaad heel verstandig als je aankopen gaat doen en dat is vooral belangrijk als je naar de Premier League wil.
Geplaatst 16 augustus 200717 jr. Auteur Als ik promoveer kom ik eerst in Championship hé ;). Leeds zit in League one.