Geplaatst 29 juli 200717 jr. Met welk materiaal rijden jullie? Vlak: Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm: Klimmen Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm: Tijdrijden Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm:
Geplaatst 29 juli 200717 jr. Auteur Met welk materiaal rijden jullie? Vlak: Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm: Klimmen Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm: Tijdrijden Frame: Voorwiel: Achterwiel: Helm:
Geplaatst 30 juli 200717 jr. Ik koop altijd de 1ste en 2 reijen van frames, de eerste en tweede val wielen en de 1e 2e en 3e van helm, heb je het beste ovor tijdrijden,heuvels,en vlak (pcm05)
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Vlak: Frame: Orbea Orca Voorwiel: Campagnolo Bora Achterwiel: Campagnolo Bora Helm: Lazer Genesis Klimmen Frame: Look 595 Voorwiel: Campagnolo Hyperon Achterwiel: Campagnolo Hyperon Helm: Giro Atmos Tijdrijden Frame: Specialized Transition Voorwiel: Mavic 10 5 Batons Achterwiel: Campagnolo Ghibli Helm: Bell Meteor II
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Vlak: Frame: Orbea Orca Voorwiel: Shimano 7801 Carbone 50H Achterwiel: Shimano 7801 Carbone 50H Helm: Lazer Genesis Stats: Vlak (52), Klimmen (30), Tijdrijden (21) ----------------------------------------------- Klimmen Frame: Look 595 Voorwiel: ZIPP 202 Achterwiel: ZIPP 202 Helm: Giro Atmos Stats: Vlak (30), Klimmen (52), Tijdrijden (20) ----------------------------------------------- Tijdrijden Vlak Frame: Orbea Ordu Voorwiel: Mavic IO 5 Batons Achterwiel: Mavic IO 5 Batons Helm: Lazer Chrono 3 Stats: Vlak (31), Klimmen (10), Tijdrijden (52) ----------------------------------------------- Tijdrijden Klimmen Frame: Btwin Contre la Montre Voorwiel: Mavic IO 5 Batons Achterwiel: HED Disc Superlite Helm: Lazer Chrono 3 Stats: Vlak (26), Klimmen (14), Tijdrijden (52)
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Nee allebei 40-50 lukt niet... Heuvels zijn voor mij vlakke etappes... Bij een enkele berg, kies ik een renner die voor een bergklassement meot gaan met een klim fiets... De rest moet gewoon racen... Heb tot nu toe al de wedstrijden waar ik aan deelneem gewonnen met de DSC ploeg... Ik gebruik dus alleen bovenstaande 4...
Geplaatst 10 augustus 200717 jr. Ik kies bij heuvelritten voor mijn klimfiets, komt denk ik voort uit gemakkelijkheid! Maar ik vind het opvallend dat Anne's setup voor de fiets anders is dan die van mij! ik kijk heel erg naar het gewicht van het materiaal in combinatie met het aantal sterren! Heeft dit invloed, anders moet ik anne's set up ook maar een keer proberen!
Geplaatst 11 augustus 200717 jr. JE moet zelf je eigen materiaal samenstellen op de rit, dat ligt aan het parcour. Meestal met een berg op het eind word het geen massa sprint en krijg je heel veel groepjes, heb zelfs e27 gehad enzow het hele pelenton was uitelkaar, maar als het in het midden in zorgen dat minimaal 1sprinter mee gaat want het kan op een sprint uit komen. Ik kijk wat voor parcour ik heb, dan ga ik samenstellen en vergelijken wat het minste weegt.