Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Arsenal - Life after Wenger

Ik ga een Novel beginnen met Arsenal, omdat het gewoon een mooie club is met veel uitstraling.

De volgende doelstellingen wil ik bereiken:

* kampioen worden

* de Engelse bekers winnen

* Europa veroveren

Dit is natuurlijk niet zomaar iets om te doen dus we zien wel of ik dit allemaal kan halen8)

Ik ben al begonnen met mijn Arsenal-game maar aangezien ik op dit moment niet achter mijn eigen PC zit, zal ik de volgende keer posten welke spelers ik heb gekocht en verkocht.

Ook een update over de eerste wedstrijden van het seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

Arsenal - Life after Wenger

Ik ga een Novel beginnen met Arsenal, omdat het gewoon een mooie club is met veel uitstraling.

De volgende doelstellingen wil ik bereiken:

* kampioen worden

* de Engelse bekers winnen

* Europa veroveren

Dit is natuurlijk niet zomaar iets om te doen dus we zien wel of ik dit allemaal kan halen8)

Ik ben al begonnen met mijn Arsenal-game maar aangezien ik op dit moment niet achter mijn eigen PC zit, zal ik de volgende keer posten welke spelers ik heb gekocht en verkocht.

Ook een update over de eerste wedstrijden van het seizoen.

Geplaatst

Beetje korte intro, of is er iets fout gegaan??:D

Hopelijk wordt het wel een mooie novelle.

Succes.;)

Geplaatst
  • Auteur

Klopt, is de eerste keer dat ik hiermee begin.:shhh:

Ben er nog niet helemaal achter hoe alles precies werkt, qua lettertype, kleur vd letters en dat soort dingen...:cab:

Komt wel goed (hoop ik):thumb:

(na enig prutsen...)

Ben er nu achter...:-D

Geplaatst
  • Auteur

Dit is mijn beoogde opstelling

Lehmann

Lauren, Touré, Gallas, Antonio Lopez

Fabregas, Gilberto

Hleb, Rosicky, Reyes

Henry

In dit 4231-systeem spelen Hleb en Reyes op de AMR en AML posities, ik zal zo spoedig mogelijk een screenshot plaatsen.

Reserves

Almunia/Poom

Eboue, Senderos, Demel/Djourou, Clichy

Flamini, Denilson/Song

Babel/Walcott, Baptista, v.Persie

Adebayor

Zoals je kunt zien heb ik 3 nieuwe spelers gekocht:

Ryan Babel

Antonio Lopez

Guy Demel

Ik heb 1 speler verkocht:

Freddie Ljungberg

Geplaatst

Kort begin. Maar Arsenal is een leuke club. Vooral omdat je de erfenis van Wenger hebt. Die het goed voor je het heeft achter gelaten. Een vraag, met welke update speel jij? Kun je ook aangeven van welke clubs de spelers komen, en waar ze naar toe gaan. Is alleen een tip.

Geplaatst

Vraagje?

Als je zonder update speelt, is Reyes verhuurd aan Real Madrid maar die zet je in je Basis elftal.

Als je met update speelt, is Baptista terug naar Real Madrid en Henry naar Barcelona maar ook die staan in je basis elftal.

Please explane :O]:

Verder kan je er misschien iets meer verhaal in gooien, en wat screenshots/plaatjes zullen ook niet misstaan. hopelijk heb je er wat aan!

Succes.

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel zonder update.

Ik heb tijdje terug veel geprutst met de editor, o.a. bij Arsenal. Dat zal er wel mee te maken hebben:huhu:

Geplaatst

Okay, dat legt het uit. Maar waar is Ljungberg eigenlijk naartoe? Want ik zie wel staan dat je Freddie hebt verkocht. Maar hij kan best voor veel geld naar bijvoorbeeld Real zijn gegaan. En dat is best interesant. Ik geef je een tip: Maak screens van het transfer scherm. Snij het een beetje goed uit in Paint. En upload het op Tinypic. En hopla, minder typ werk :p

Geplaatst
  • Auteur

Nog iets anders, ik ben dit verhaal afgelopen zondag begonnen, de mogelijkheid om screens te plaatsen zal pas donderdag/vrijdag worden aangezien ik niet zelf thuis ben.

Screens volgen dus zo snel mogelijk

Geplaatst
  • Auteur

Ik dacht naar Fiorentina, maar dat kan ik dus pas vrijdag aantonen:checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.