Geplaatst 28 juli 200717 jr. Uitdager: Frisian Uitgedaagde: Walkdude Club: Frisian: Liverpool Walkdude: Manchester United Duur: 3 seizoenen Puntentelling: Premier League: 1. 100 2. 95 3. 90 enz enz Internationale competities Voorronde 5 punten Poulefase 10 punten 1/8ste finale 20 punten Kwartfinale 30 punten Halve finale 40 punten Finale 50 punten Winnaar 75 punten Beker Voorronden: 10 punten Achste finale: 20 punten Kwart finale: 30 Punten Halve finale: 40 punten Finale: 50 punten De beker winnen: 75 punten
Geplaatst 28 juli 200717 jr. Auteur Uitdager: Frisian Uitgedaagde: Walkdude Club: Frisian: Liverpool Walkdude: Manchester United Duur: 3 seizoenen Puntentelling: Premier League: 1. 100 2. 95 3. 90 enz enz Internationale competities Voorronde 5 punten Poulefase 10 punten 1/8ste finale 20 punten Kwartfinale 30 punten Halve finale 40 punten Finale 50 punten Winnaar 75 punten Beker Voorronden: 10 punten Achste finale: 20 punten Kwart finale: 30 Punten Halve finale: 40 punten Finale: 50 punten De beker winnen: 75 punten
Geplaatst 31 juli 200717 jr. Auteur Omdat Walkdude computerproblemen heeft laten de eerste updates nog ff opzich wachen, tevens hebben we de teams verandert. Omdat de pc van Walkdude na de eerste speelronde uitviel moesten we dus de hele voorbereiding weer opnieuw doen met dezelfde club en daar hadden we beide geen zin in, vandaar deze clubs. Het is een netwerkgame dus, voor de duidelijkheid.
Geplaatst 2 augustus 200717 jr. Probleem is opgelost. En daarnaast heb ik een reet te snelle pc gekregen. Dus deze weken wordt voor mij meer en deels FM. ;)
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Om het topic even wat leven in te blazen: Transfers in: Uit: Gehuurd: - Verhuurd:
Geplaatst 3 augustus 200717 jr. Auteur Mijn transfers komen nadat de transferperiode voorbij is ;) Hebben zonet de eerste competitiewedstrijd gehad, moesten toevalligerwijs tegenelkaar, de uitslag is 4-0, maar voor wie?
Geplaatst 4 augustus 200717 jr. Auteur Inkomende & uitgaande transfers: Als mensen er uitleg over willen dan hoor ik 't wel, heb elke speler bewust voor mn tactiek gekocht & verkocht. Geleende & uitgeleende transfers: Als mensen er uitleg over willen dan hoor ik 't wel, heb elke speler bewust voor mn tactiek geleent & uitgeleent. Voorbereiding Liverpool: Als mensen er uitleg over willen dan hoor ik 't wel, De 2 uitwedstrijden tegen Manchester United zeggen nog niet zoveel ;p.