Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[442 koning V1 van Mo]

[442 Heerenveen van Frisian]

[442 van RedRabbit]

Drie 442 tactieken, alle drie zijn ze getest en bevallen.

Om te kunnen stemmen moet je met een team naar keuze, 5 competitie wedstrijden spelen, per tactiek. Om het eerlijk te houden save je de game voor de 1e wedstrijd en na de 5e laad je het spel opnieuw (vergeet niet om een screenshot te maken...) en speel je dus tegen hetzelfde rijtje tegenstanders, maar dan dus met een andere tactiek.

Het zou wel leuk zijn als iedereen een ander team kiest, dus geef je keuze aan in dit topic.

Maak even een screentje van de uitslagen en je opstelling. In totaal dus 6 screenshots, Heb je dat gedaan, dan mag je je stem per PB naar mij sturen. Stemmen in het topic worden verwijderd.

De deadline is 30 augustus, dus er is nog tijd zat.

Geplaatst
  • Auteur

[442 koning V1 van Mo]

[442 Heerenveen van Frisian]

[442 van RedRabbit]

Drie 442 tactieken, alle drie zijn ze getest en bevallen.

Om te kunnen stemmen moet je met een team naar keuze, 5 competitie wedstrijden spelen, per tactiek. Om het eerlijk te houden save je de game voor de 1e wedstrijd en na de 5e laad je het spel opnieuw (vergeet niet om een screenshot te maken...) en speel je dus tegen hetzelfde rijtje tegenstanders, maar dan dus met een andere tactiek.

Het zou wel leuk zijn als iedereen een ander team kiest, dus geef je keuze aan in dit topic.

Maak even een screentje van de uitslagen en je opstelling. In totaal dus 6 screenshots, Heb je dat gedaan, dan mag je je stem per PB naar mij sturen. Stemmen in het topic worden verwijderd.

De deadline is 30 augustus, dus er is nog tijd zat.

Geplaatst
  • Auteur

Gekozen clubs:

[b]Satyr:[/b]       [color="Blue"]Leeds United[/color]  (League One)
[b]ForzaUtregt:[/b] [color="Blue"]Werder Bremen[/color]  (1. Bundesliga)
[b]Walkdude:[/b]    [color="Blue"]Arsenal[/color]        (Premier League)

Geplaatst

Ik moet wel zeggen dat ik mijn tactiek alleen nog maar met Subtoppers heb getest dus weet ik niet of die bij degradatiekandidaten/toppers wel werk. Maar het is wel leuk om d'r zo achter te komen.

Geplaatst
Maar het is wel leuk om d'r zo achter te komen.

Ga je ook met een andere ploeg testen?

Heb 'm met Sampdoria en Heerenveen getest ben hem op dit moment in een netwerkgame met Dortmund aan het testen. Maar via deze gelegenheid niet.

Geplaatst

Ik begin vandaag met de tactiek: 4-4-2 Koning v1. Het ziet er erg goed uit, en heb hem zelf ook al gebruikt met een carrière met Schalke 04. Daar beviel het, nu kijken of het ook goed uitvalt bij Arsenal.

Geplaatst
  • Auteur
Iemand al een paar wedstrijden gespeeld? Antwoorden naar m'n PB box aub.

Ik ga nu beginnen, niet met Newport, maar met Leeds in League One, MU XIV Update.

Geplaatst

Ik ben begonnen met SC H'veen. De tactiek van Redrabbit. Ik zal even mijn stage afmaken, en dan post ik die. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Oke, ik heb met alle drie de tactieken 5 wedstrijden gespeeld. Het was met alle drie niet best, haha. Ik heb de game opgeslagen en ben op vakantie gegaan met de opdracht de huidige tactiek te gebruiken.

Nogmaals het verzoek aan jullie om uitslagen naar mijn te pb'en (Walkdude (y) )

Mijn resultaten met de Heerenveen 442:

6c2rv2t

Met King_v1:

6czeecz.png

Met Redrabbit:

54jaa34

Samengevat: Met Redrabbit was het niks. Geen kansen, geen goals, gelukkig een goede keeper. Met Heerenveen 442 was het al wat beter en had ik pech met de uitslagen. Mijn favoriet is King_v1. Veel kansen gehad, al gaat dat wel ten koste van de verdediging. Maar liever 3-4 dan 0-1.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur
Hehe das niet al te best, met welke club heb je 'm getest?

Leeds, met de MU XIV Update

Geplaatst
  • Auteur

Nog iemand die hier aan mee doet? Of bezig is? Het is 15 minuutjes werk, dus tijd is geen probleem lijkt me.

Gewoon je spel opslaan, 5 wedstrijden spelen met een tactiek (screen van de uitslagen niet vergeten), dan je spel laden, weer dezelfde 5 wedstrijden spelen, en dan met de 3e tactiek hetzelfde doen.

Succes

Geplaatst

Ja ik wil er wel aan meehelpen, dus met een van de genoemde clubs 15 wedstrijden spelen met drie verschillende tactieken? Dus per tactiek 5 wedstrijden.

Geplaatst
  • Auteur
Ja ik wil er wel aan meehelpen, dus met een van de genoemde clubs 15 wedstrijden spelen met drie verschillende tactieken? Dus per tactiek 5 wedstrijden.

Ja, het is wel de bedoeling om met alle tactieken dezelfde wedstrijden te spelen. Dus even je spel opslaan, 5 wedstrijden spelen, niet opslaan, maar je spel opnieuw laden en dan de 2e tactiek etc...

Geplaatst

Oke dan doe ik dat, ik mag een van de 3 clubs nemen he?

Edit: Niet goed gelezen het is me duidelijk!

Geplaatst

Volgens mij moet jezelf een club nemen en zijn de clubs die boven genoemd worden van andere 'testers'.

Geplaatst

Ik heb ben begonnen met Fc Twente heb inmiddels van Mo al klaar, ik ga nu beginnen aan die van Frisian je krijgt hem vandaag of morgen van me opgestuurd.

Edit': Er is wat fout gegaan het spel was automatisch opgeslagen en om het wel eerlijk te laten verlopen, speel ik het dus opnieuw.

Geplaatst

Ik zal ze zo even proberen met Celtic en dan stuur ik de resultaten vanavond ergens op.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.