Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ybzo2.png

Uitdager: Satyr

Uitgedaagd: Stijnman77

Club: Young Boys

Duur: 1 seizoen

Geselecteerde competities: Oostenrijk en Zwitserland, alle competities (4 stuks totaal)

Puntentelling Competitie:

1e: 100

2e: 85

3e: 75

4e: 65

5e: 55

6e: 45

7e: 35

8e: 25

9e: 15

10e: 5

Beker: 10 punten per gewonnen ronde, 10 bonuspunten bij bekerwinst

UEFA Cup: 5 punten per gewonnen voorronde, 10 punten bij plaatsing voor de Poulefase + de behaalde punten in de poule. Daarna weer 10 per behaalde ronde

Deadline: z.s.m

Screenshots:

Eindstand competitie

Tranfers (in en uit)

Alle uitslagen

Financiën (voor- en achteraf)

Geplaatst
  • Auteur

ybzo2.png

Uitdager: Satyr

Uitgedaagd: Stijnman77

Club: Young Boys

Duur: 1 seizoen

Geselecteerde competities: Oostenrijk en Zwitserland, alle competities (4 stuks totaal)

Puntentelling Competitie:

1e: 100

2e: 85

3e: 75

4e: 65

5e: 55

6e: 45

7e: 35

8e: 25

9e: 15

10e: 5

Beker: 10 punten per gewonnen ronde, 10 bonuspunten bij bekerwinst

UEFA Cup: 5 punten per gewonnen voorronde, 10 punten bij plaatsing voor de Poulefase + de behaalde punten in de poule. Daarna weer 10 per behaalde ronde

Deadline: z.s.m

Screenshots:

Eindstand competitie

Tranfers (in en uit)

Alle uitslagen

Financiën (voor- en achteraf)

Geplaatst

Veel succes, verwacht nu toch wel een overwinning van je, Satyr :)

Geplaatst
  • Auteur

Verdomd, dat Young Boys heeft aardig wat centjes te besteden en heeft een redelijk team. Ik speel in de 2e voorronde UEFA Cup tegen Dnjepr uit Oekraïne.

1e competitiewedstrijd inmiddels gewonnen, na een 3-0 voorsprong werd het nog 3-2 tegen Luzern.

Geplaatst

Het draait gewoon vierkant bij mij, als ik er 2 win, mag je zeker zijn dat er paar nederlagen volgen. Hopelijk loopt het snel beter

Geplaatst
  • Auteur

Haha, ik heb echt voor heel weinig geld een stuk of 5 spelers uit Duitsland weg gehaald. Goede spelers, die amper iets kosten, vooral Dortmund geeft reuze kortingen :thumb:

Geplaatst
Haha, ik heb echt voor heel weinig geld een stuk of 5 spelers uit Duitsland weg gehaald. Goede spelers, die amper iets kosten, vooral Dortmund geeft reuze kortingen :thumb:

Ik heb de mijne een beetje overal gehaald. Heb nog bijna 3 miljoen euro over om tijdens de winterstop iets te doen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de mijne een beetje overal gehaald. Heb nog bijna 3 miljoen euro over om tijdens de winterstop iets te doen.

Ja, ik heb nog 2,7 miljoen over. Heb net een megatalent van een keeper gehaald, jammer dat we maar 1 seizoen spelen :*)

Geplaatst

Ik had er ook zo eentje gehaald, alleen is hij nu al 10 maanden geblesseerd.

Geplaatst
  • Auteur
Ik had er ook zo eentje gehaald, alleen is hij nu al 10 maanden geblesseerd.

Zonde, daar heb je niks meer aan.

Ik heb de 1e Ronde van de UEFA Cup gehaald en speel tegen Leverkusen. Ik speelde 0-0 thuis en 2-2 uit tegen Dnjepr. Uit had ik ontzettend veel mazzel, door een eigen goal van hun werd het 1-2 in de 89e minuut...

Geplaatst

hoe doet St.Gallen het bij jullie. Daar ben ik ooit mee begonnen en stond ik na 3/4 van het seizoen 3e. op 1 punt van de 2e.

Geplaatst
  • Auteur
hoe doet St.Gallen het bij jullie. Daar ben ik ooit mee begonnen en stond ik na 3/4 van het seizoen 3e. op 1 punt van de 2e.

Die staan bij mij 2e, achter Basel.

Geplaatst

Bij mij bengelt St. Gallen onderaan.

Ik heb in voorronde Legia uitgeschakeld en moest dan tegen Besiktas. En dat werd een dramatische wedstrijd in de terugmatch.

Geplaatst
  • Auteur
Bij mij bengelt St. Gallen onderaan.

Ik heb in voorronde Legia uitgeschakeld en moest dan tegen Besiktas. En dat werd een dramatische wedstrijd in de terugmatch.

:cry:

ybeurosv2.png

Geplaatst

Wel slecht dat je tegen 10 Leverkusen spelers niet weet te scoren.. Maar de uitschakeling was opzcih wel te verwachten;)

Geplaatst
  • Auteur
Wel slecht dat je tegen 10 Leverkusen spelers niet weet te scoren.. Maar de uitschakeling was opzcih wel te verwachten;)

Ik scoorde wel tegen 10 man hoor 8)

Geplaatst

Ow.. Ik bekeek je screens dan verkeerd:P Ik dacht 1-3 en 0-0 maar het is dus 1-0 en 3-0:P Achjah balen dat je tegen Leverkusen moest..

Geplaatst
  • Auteur
Ow.. Ik bekeek je screens dan verkeerd:P Ik dacht 1-3 en 0-0 maar het is dus 1-0 en 3-0:P Achjah balen dat je tegen Leverkusen moest..

Ben meer blij dat Stijn tegen Besiktas moet :whistle:

Geplaatst

Ben meer blij dat Stijn tegen Besiktas moet :whistle:

Dat mag je zijn. Tot de 84e minuut was ik geplaatst. Ginder 2-1 verloren, stond 2-0 voor.

En in verlengingen kreeg ik na 115 minuten een doelpunt vanop 35 meter binnen en was het Europese avontuur over :wall:

Ik zit nu in de winterstop, maar kan nu ff niet spelen. Halverwege de week heb ik zeker wel gedaan met de challenge.

Geplaatst

Toch sneller gedaan als verwacht, uiteindelijk is het seizoen toch nog onverhoopt goed geeindigd ondanks een blessuregolf bij tal van belangrijke spelers.

Financien begin spel

Financienbegin.png

Financien einde spel

Financieneinde.png

Transfers in

Transfersin.png

Transfers uit

Transfersuit.png

Geleende spelers

Geleendespelers.png

Uitgeleende spelers

Uitgeleendespelers.png

Eindstand competitie

Eindstand.png

Wedstrijden

fixtures1.png

Fixtures2.png

Fixtures3.png

Punten :

Competitie : 85

UEFA-beker : 5

Beker : 50

Totaal : 140

Geplaatst
  • Auteur

Shit, ik ben even ver gekomen als jij met de UEFA Cup en de beker, dus als ik 2e wordt, staan we gelijk. Echter, ik sta een aardig end van de 2e plaats af op dit moment...

Geplaatst
Shit, ik ben even ver gekomen als jij met de UEFA Cup en de beker, dus als ik 2e wordt, staan we gelijk. Echter, ik sta een aardig end van de 2e plaats af op dit moment...

Hehe, je kan natuurlijk altijd de beker nog winnen dan, of moet je ook tegen dat vervelende Basel?

Geplaatst
  • Auteur
Hehe, je kan natuurlijk altijd de beker nog winnen dan, of moet je ook tegen dat vervelende Basel?

Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik al twee keer van ze gewonnen heb en dat basel in totaal nog maar 3x heeft verloren :*)

Ik maak de challange vanavond af hoop ik.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.