Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

5433z90.jpg

Na het lezen van de gids vond ik het een uitdaging om deze club terug naar de top te brengen![/center]

Geplaatst

beetje korte inleiding, maar mooi de website gebruikt. succes verder en met toni en ribery erbij heb je echte topploeg

Geplaatst

castro is serieuze versterking vindk en over hoeveel geld beschik je nog en ga je nog iets bijkopen of is je kern nu rond ?

btw proficiat met kwalificatie voor finale, zie maar dat je het wint

Geplaatst
  • Auteur

6bkwr2p.jpg

@ Toerist_nr1: Sagnol verlaat ons op het einde van het seizoen voor Chelsea voor 7.5 miljoen dus heb ik nu nog € 19 000 000. Ik zou graag een centrale verdediger binnenhalen!

Geplaatst

Ziet er wel erg mooi en overzichterlijk uit.

Probeer voor de 'nieuwskoppen' een streepje neer te zetten, dat maakt het geheel net iets meer overzichterlijker..

En als je dat ding van die website in paint als een PNG bestand opslaat, blijven de kleuren beter..:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

68hn0ja

Wat vinden jullie van mijn eerste creatie met photoshop? Heb het programma sinds vandaag. Kritiek en tips altijd welkom!

6gv1pn8.jpg

Geplaatst

Ziet er netje uit echter is het helemaal afhankelijk van het lettertype,letterkleur etc dat je gaat gebruiken hoe het er uiteindelijk uitziet. Succes met Bayern, kampioenschap zou mogelijk moeten zijn. :)

p.s.: Ik wil graag een screen van Schweinsteiger indien mogelijk !

Geplaatst

layout is wel netjes gemaakt hoor, gewoon strak en duidelijk

succes verder

Geplaatst

hey, als ik eerlijk ben vind ik het bovenste plaatje wat donker en de letters zijn niet al te makkelijk te lezen, als ik jou was zou ik misschien titels in dat speciale lettertype staan en de randinformatie in een makkelijk leesbaar lettertype zoals arial en dan misschien (bold). Voor de rest ziet het er netjes uit...

Geplaatst
  • Auteur

Samenvatting seizoen 06/07

Vorig seizoen werd ik aangesteld als coach van Bayern München. De ambities waren duidelijk, kampioen worden en een gooi doen naar de Uefa Cup. Na het rotseizoen waarin niets werd gewonnen was het aan mij om dit te veranderen.

Het werd een rustig seizoen waarin we gemakkelijk kampioen werden, de kloof met Dortmund (de nummer 2) was 14 punten. Met het team dat ik ter beschikking was dit geen probleem, Toni en Podolski schoten met scherp. Toni werd op het einde van het seizoen topschutter van de Bundesliga met 27 goals. De Italiaan werd ook bekroond met de titel "wereldvoetballer van het jaar".

Bayerns-Traumsturm-strotzt-vor-Selbstbewusstsein_a6da0ed87c.jpg

Toni (naast Klose) was de held van Bayern München

De Uefa cup eindigde voor ons in de halve finale tegen Sevilla. De bekerhouder werd in Duitsland op een 0-0 gehouden maar in Spanje liep het verkeerd, we kwamen nog op voorsprong via Lucio maar de Braziliaan pakte in de 43ste minuut zijn 2de gele kaart waardoor we met 10 moesten verder spelen. We hielden stand tot in de 71ste minuut maar daarna liep het verkeerd ... Fabiano mocht veel te gemakkelijk binnenschieten en in de 76ste minuut kwam de teleurstelling, Renato knalde vanop 35 meter binnen en het avontuur voor ons was gedaan.

Sevilla.jpg

Sevilla won opnieuw de Uefa Cup!

-------------------------------------------------------------------------

Geplaatst
  • Auteur

Transfernieuws

Inkomende transfers:

Vincent Kompany (Hamburg): De jonge centrale verdediger komt over voor € 14 500 000 van Hamburg. Het verdedigende talent wou een stapje hoger maken en maakte dit duidelijk in de pers. Ik ben enorm blij dat ik zo'n speler aan mijn selectie kan toevoegen. Hij zal waarschijnlijk naast Lucio in de verdediging staan.

30134.jpg

Thomas Hitzlsperger (Stuttgart): De 25-jarige middenvelder komt over voor € 13 000 000 van Stuttgart. Hij zal de linkerflank voor zijn rekening nemen, Zé Roberto zal fungeren als back-up. Hitzlsperger is blij dat hij Europees kan spelen.

44663.jpg

Uitgaande transfers:

Willy Sagnol (Chelsea): De verdediger vertrekt voor € 7 500 000 naar de Engelse kampioen Chelsea. Na 8 jaar Duitsland vond de Fransman dat hij klaar was voor een buitenlands avontuur.

25272.jpg

Mark van Bommel (PSV): De Nederlander mocht vertrekken na een minder seizoen. Hij vertrok terug naar zijn oude liefde PSV voor € 7 250 000.

462821_MEDIUMSQUARE.jpg

Roque Santa Cruz (Palermo): De Paraguayaanse aanvaller kwam dit seizoen niet van de bank en was daarom ongelukkig. Palermo bood de spits een nieuwe verblijfplaats en we kregen voor de spits € 6 500 000.

santacruz_ima_020806.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oefenprogramma:

18 juli 2007: Los Angeles Galaxy (Tour in Amerika)

21 juli 2007: New York Red Bulls (Tour in Amerika)

24 juli 2007: Chicago Fire (Tour in Amerika)

28 juli 2007: Porto (galawedstrijd in de Allianz Arena)

Geplaatst
  • Auteur

Living in America!

Op maandag 16 juli kwamen we aan in Amerika, we verbleven in Los Angeles waar tevens onze eerste partij zal plaatsvinden. We kregen de trainingsfaciliteiten van LA Galaxy ter onze beschikking, onze eerste training was rond 19 u. Rond het trainingsveld stonden enkele 100den mensen onze sessie te volgen. De training verliep vlot zonder blessures.

ribery_f01.jpg

Ribéry vermaakt het publiek met een showtje

De volgende dag stond er een ochtendtraining op het programma, vandaag kwamen de stilstaande fases op het programma. Op het einde van de training werd duidelijk dat Schweinsteiger en Podolski de beste waren in vrije trappen. Rensing en Kahn moesten zich enkele malen omdraaien op hun vrije trappen. In de middag trokken we de stad in, s'avonds hadden de jongens vrij.

9331_0_xio-image-468e29d86db2a.jpg

Ribéry en Schweinsteiger praten tijdens een oefening.

Op 18 juli stond de eerste match van onze tour op het programma, LA Galaxy wil voor eigen publiek natuurlijk indruk maken. Het is vooral opletten voor David Beckham, Landon Donovan is out met een liesblessure. Ik heb gekozen voor enkele jongeren om de match aan te vatten:

LA Galaxy 0 - 3 Bayern München (Vriendschappelijk)

Goals: 0-1 Kiessling, 0-2 Podolski, 0-3 Toni

Opstelling: Rensing, Castro (45' Görlitz), Drenthe, Kompany, Ismaël, Ottl, Yilmaz (45' Ribéry), Zé Roberto, Schlaudraff (45' Schweinsteiger), Sosa (45' Toni), Kiessling (68' Podolski)

De eerste oefenpot werd met een verdiende overwinning afgesloten. Het eerste doelpunt viel in de 18de minuut, Kiessling werd door Schlaudraff vrijgespeeld en de spits twijfelde niet en knalde hard binnen 0-1!!! Net op het halfuur kregen we opnieuw een mooie kans maar de doorgebroken Sosa zag zijn schot via de knie van Cannon in corner verdwijnen. LA kon in de 1ste helft eenmaal gevaarlijk tegenprikken via een schot van Beckham maar Rensing had niet veel moeite. In de 2de helft kwamen enkele frisse benen op het veld en LA kreeg het moeilijk om het niveau te volgen. De ingevallen Podolski verdubbelde in de 80ste minuut de score met een harde schuiver 0-2!!! Vlak na dat doelpunt vielen we even in slaap achteraan want Glen kon zich makkelijk doorzetten maar zijn schuiver werd door Rensing uit de hoek getikt. In de 88ste minuut werd het nog 0-3 via de Europese gouden schoen Luca Toni. Ribéry vond met zijn voorzet het hoofd van de Italiaan en die buffelde de bal hard voorbij Cannon binnen 0-3!!!

HBYoVCxx_Pxgen_r_210xA.jpg

Podolski en Schweinsteiger vieren de 0-2!!!

De volgende dag namen we het vliegtuig richting New York waar onze volgende partij op het programma staat. De jongens kregen de rest van de dag vrij en ze namen daarbij de tijd om rustig de stad te verkennen. Morgen wordt in de middag een training op het programma, op 21 juli spelen wordt de partij gespeeld in het Giants Stadium.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reacties altijd welkom!

Geplaatst

Je brengt het allemaal mooi en overzichtelijk. Doe zo verder... Het is wel niet mijn meest favoriete club maarjah

Geplaatst

Je brengt het inderdaad geweldig leuk en het is tof om volgen...

Alleen zou ik in je layout toch opteren voor een ander lettertype, het leest soms wat moeilijk!

Geplaatst
  • Auteur

Living in America (2)

Op zaterdag 21 juli stond onze 2de partij van de Amerikaanse tour op het programma tegen de New York Red Bulls. De ploeg van Bruce Arena is in eigen land een topclub met spelers als Waterreus, Reyna, van den Bergh en Angel. Voor ons mogen ze zeker geen probleem vormen, de match gaat door in het stadion van de New York Giants.

New York Red Bulls 1 - 2 Bayern München (Vriendschappelijk)

Goals: 0-1 Toni, 0-2 Toni, 1-2 DeMerit

Opstelling: Rensing (45' Kahn), Castro, Jansen (45' Drenthe), Kompany (45' Ismaël), Van Buyten, Altintop (45' Demichelis), Ribéry, Hitzlsperger, Schweinsteiger, Podolski, Toni

Een mooie pot voetbal met een verdiende overwinning. De troepen van Arena hebben goed meegespeeld maar kwamen te kort voor de overwinning. In de 18de minuut viel het eerste doelpunt, Hitzlsperger bereikte met een voorzet het hoofd van Toni en die buffelde de bal voorbij Waterreus in doel 0-1!!! Enkele minuten later werd de Italiaan diepgestuurd door Schweinsteiger en de lange spits knalde hard voorbij de uitgekomen Waterreus in de verste hoek binnen 0-2!!! New York werd na de 0-2 wakker en begon het balletje rond te tikken maar de kansen bleven beperkt tot een laag schot van Angel dat makkelijk door Rensing werd gepakt. In de 2de helft kwamen enkele nieuwe jongens het veld op maar het was New York dat de aansluitingstreffer maakte in de 54ste minuut. Een hard schot vanop 30 meter van DeMerit verraste Kahn en ging binnen 1-2! Na dit doelpunt gingen we een versnelling sneller spelen en de Red Bulls kregen het op momenten erg moeilijk waardoor er achteraan openingen kwamen. Spijtig genoeg konden we deze openingen niet benutten waardoor de match op een 1-2 eindstand eindigde.

51c9ad67c2b91f12e8e3f07648d2c91a_extras_albumes_0.jpg

Kahn duikt tevergeefs naar het afstandsschot van DeMerit.

De volgende dag verlieten we New York voor Chicago waar onze laatste partij zal plaatsvinden. De jongens kregen vrij maar de volgende dag stond er weer een training op het programma, de jongens deden het rustig aan want de vermoeidheid begint stilletjes aan toe te slaan. Kahn moest de training staken nadat hij slecht neerkwam bij een save, de Duitser zal dit seizoen niet veel op het veld te zien zijn. Rensing staat op de drempel van doorbraak en onze zoektocht naar een nieuwe doelman werd met succes afgerond. Ik kreeg van Uli Hoeness het bericht dat Igor Akinfeev heeft getekend bij ons. Hij komt voor € 18 000 000 over van CSKA Moskou. Hij zal zijn debuut maken in de galawedstrijd tegen Porto.

akinfeev.jpg

Akinfeev zegt vaarwel tegen Rusland en tekende voor ons.

Op 24 juli stond de partij tegen Chicago Fire op het programma, het Toyota Park liep vol voor deze partij. Bij Chicago is het opletten voor de Mexicaanse spits Blanco:

Chicago Fire 0 - 3 Bayern München (Vriendschappelijk)

Goals: 0-1 Toni, 0-2 Toni, 0-3 Podolski

Opstelling: Rensing, Castro, Lahm (77' Drenthe), Kompany, Ismaël, Altintop, Ribéry, Hitzlsperger (77' Wagner), Schweinsteiger (77' dos Santos), Podolski (77' Kiessling), Toni (77' Sosa)

De Amerikaanse tour werd afgesloten met een 3de overwinning. Chicago werd een gehele wedstrijd overrompeld en kon geen vuist maken. Het was wachten tot de 44ste minuut voor het eerste doelpunt, Toni buffelde de corner van Schweinsteiger in doel 0-1!!! Net na de rust werd de score verdubbeld nadat de knal van Toni via de paal in doel belandde 0-2!!! Net na de 0-2 kon Podolski zich losmaken van zijn bewaker en alleen op doel afstormen maar de schuiver van Lukas werd door Jordan in corner geduwd. In de 75ste minuut was het dan toch raak voor Podolski, Ribéry kon doorbreken langs rechts en in het strafschopgebied legde de Fransman slim terug naar Podolski die niet twijfelde en hard in doel knalde 0-3!!! Morgen vertrekken we terug naar Duitsland waar op 28 juli de galawedstrijd tegen Porto op het programma staat.

Bayern-feiert-Schuetzenfest-im-Test_1132b4ccc1.jpg

Toni was goed voor 2 doelpunten!

--------------------------------------------------------------------

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.