Geplaatst 25 juli 200717 jr. Hallo allemaal! Ik begin vandaag met de challenge! en ik zal regelmatig hier screenshots neerzetten!:thumb:
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Auteur Hallo allemaal! Ik begin vandaag met de challenge! en ik zal regelmatig hier screenshots neerzetten!:thumb:
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Je doet 'Prt Sc', meestal naast het knopje F12. Dan ga je naar paint en doe je 'bewerken' en 'plakken'. Dan moet je de screen op slaan als JPG/PNG. Dan ga je naar Imageshack en upload je je bestand. De link zet je dan vervolgens in dit topic.
Geplaatst 25 juli 200717 jr. En de link tussen de tags [ img ] en [ /img ], alleen dan zonder spaties :)
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Auteur ja gelukt alleen het plaatje komt hier niet onder? kan iemand mij helpen met nederlandse taal?
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Auteur zo het is gelukt de volgende tegenstander word Mattersburg! Als de transfermarkt sluit dan komt er een overzichtje te staan!
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Auteur in de 2e ronde van de beker versloegen we Udinese In de 3e ronde van de beker speelden we tegen Fiorentina" Jaja met penalty's gewonnen
Geplaatst 27 juli 200717 jr. Auteur UPDATE Het gaat eigenlijk best goed: Serie A: na 19 wedstrijden koploper!!!! Uefa Cup: 1e geworden in de groepsronde! HerbstMeister:P Beker: Uitgeschakeld door Inter in 1e ronde over 2 wedstrijden met 5-3 UEFA CUP: