Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Het spel zojuist opgestart, zonder aankopen zou mijn team er als volgt uit komen te zien:

samp-00.jpg?t=1185354961

Captain is Palombo.

Nu de transfermarkt op, het team is me iets te oud, en er kan ook wel een flinke kwaliteitsinjectie komen, met name in de verdediging en het middenveld, maar een goede jonge spits voor naast Bonazzoli kan ook geen kwaad.

Een nieuwe keeper is (nog) geen must maar mocht ik ergens tegenaan lopen...

Kortom: hele team vervangen dus :-D

Geplaatst

Een goede jonge spits heb je in mijn ogen al, Salvatore Foti? ;)

Geplaatst
  • Auteur
Een goede jonge spits heb je in mijn ogen al, Salvatore Foti? ;)

Daar hoop ik flink wat geld voor te vangen, want ik moet dringend vervanging voor Zenoni halen, en met die 5,5 mln red ik het gewoon niet :-P

Ik ben een big spender :-D

Geplaatst

Je kan extra geld aanvragen bij het bestuur. Dat wordt je transfer budget rond de 12,5 miljoen euro.

Geplaatst
  • Auteur
Je kan extra geld aanvragen bij het bestuur. Dat wordt je transfer budget rond de 12,5 miljoen euro.

"The Sampdoria board indicate that the club cannot afford to allocate you any extra transfer funds."

Ik probeer toch Foti nog maar eens te verkopen voor een leuk sommetje :-D

Geplaatst
  • Auteur

Inmiddels enig resultaat bereikt, ook op de transfermarkt, al heb ik hier de grote klapper nog niet binnen.

transfers:

samp-02-03-04.jpg?t=1185372431

Na met de hakken over de sloot (0-0 en 2-0) tegen het Noorse Fredrikstad de Intertoto winnend af te sluiten wacht nu het Zweedse Helsingborgs IF in de 2nd Qualification Round van de UEFA Cup.

De eerste bekerwedstrijd werd gespeeld tegen Benevento. Hier werd met grote cijfers afstand van genomen en met name debutant Patrick Kluivert liet met vier doelpunten zien wat hij nog waard kan zijn.

Benevento - Sampdoria

samp-01.jpg?t=1185372986

Wordt vervolgd...

Geplaatst

Je wil een jonge spits voor naast Bonazzoli en je koopt Kluivert?:cab:

Geplaatst
  • Auteur
Je wil een jonge spits voor naast Bonazzoli en je koopt Kluivert?:cab:

Zat zonder club en vroeg niet zoveel salaris, ik ben het absoluut met je eens dat ik hier mezelf tegenspreek maar veel betaalbare jonge spitsen van een redelijk kaliber kon ik niet vinden. En Kluivert heeft maar een contract voor een jaar, dus tegen de tijd dat de leeftijd echt een rol begint te spelen kan ik er voor kiezen hem te laten gaan.

Eigenlijk hoopte ik ook om Foti en Flachi voor flink wat geld te slijten en dan kon ik ook wel een reservespits gebruiken.

Geplaatst

"The Sampdoria board indicate that the club cannot afford to allocate you any extra transfer funds."

Ik probeer toch Foti nog maar eens te verkopen voor een leuk sommetje :-D

Speel je met de Data Update XIII? Want volgens mij kunnen andere wel een vergroting van het budget aanvragen.

Geplaatst
Speel je met de Data Update XIII? Want volgens mij kunnen andere wel een vergroting van het budget aanvragen.

Ik speel met Data Update XIII en ik krijg ook geen vergroting van mijn budget. Misschien is het verschillend per game...? :(

Geplaatst

Ik speel met Data Update XIII en ik krijg ook geen vergroting van mijn budget. Misschien is het verschillend per game...? :(

;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.