Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Bij mij gaan de hoogtepunten bij het 2d veld op het allersloomst ook als ik ze op het snelst zet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst
  • Auteur

Bij mij gaan de hoogtepunten bij het 2d veld op het allersloomst ook als ik ze op het snelst zet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst

Zet je beide balkjes op allersnelst? Anders ligt het aan je PC...

Geplaatst
  • Auteur

Ja ik zet ze beide op het snelst. Maar eerst ging het dan gewoon snel .Ik heb alleen vandaag patch 702 erop gedaan.

Geplaatst

Ik heb het een keer gehad dat ik de balkje helemaal naar links moest doen ipv naar rechts na het installeren van een patch. Ik zou eventjes met de balkjes experimenteren. Lukt het dan nog niet, herinstall van de game en de patch lijkt me dan verstandig.

Geplaatst

Dat ligt volgens miij aan de skin. Goal skin was volgens mij het probleem.

Moet je even andere skin kiezen dus..

Geplaatst
  • Auteur
Dat ligt volgens miij aan de skin. Goal skin was volgens mij het probleem.

Moet je even andere skin kiezen dus..

Ik heb een nieuwe skin gedownload en hij doet het weer.

Bedankt :mrgy:

Geplaatst

Heee....

ik heb dat ook maar ik heb al een nieuwe skin gedownload (aqua skin) maar hij is nog steeds traag en heb die blokjes al helemaal na voren gesgoven maar hij is nog traag kan iemand me helpen???

Geplaatst

probeer het eens met de gewone Flexion Skin waarschijnlijk dat het dan weer gewoon is ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.