Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben net nieuw hier en hierbij men eerste vraag

Ik heb net een klein weekje FM 2007 ik ben eergister begonnen aan men carrierre maar als ik spelers wil zoeken en als ik dan toestemming heb om te onderhandelen, en dan of weigeren ze het bod en de speler wuift het aanbod af?? ik heb al zeker met 15 speers onderhandelt maar geen van alle kan ik aantrekken.

Hoe kan ik dit oplossen om toch een aantal speler aan te trekken??

Ik speel een carrierre met NAC Breda en ook men financien zijn slecht hoe kan ik dat weer beter en beter maken?

Jullie zullen wel denken sjonge jonge weer zon zeikerd maar ik ben pas net begonnen en ik kom er niet uit.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben net nieuw hier en hierbij men eerste vraag

Ik heb net een klein weekje FM 2007 ik ben eergister begonnen aan men carrierre maar als ik spelers wil zoeken en als ik dan toestemming heb om te onderhandelen, en dan of weigeren ze het bod en de speler wuift het aanbod af?? ik heb al zeker met 15 speers onderhandelt maar geen van alle kan ik aantrekken.

Hoe kan ik dit oplossen om toch een aantal speler aan te trekken??

Ik speel een carrierre met NAC Breda en ook men financien zijn slecht hoe kan ik dat weer beter en beter maken?

Jullie zullen wel denken sjonge jonge weer zon zeikerd maar ik ben pas net begonnen en ik kom er niet uit.

Geplaatst

Je bent met een club begonnen die niet een hele grote reputatie heeft.

Belangrijk voor de spelers is dat een club dus een grote reputatie heeft en bijvoorbeeld europees voetbal speeld.

Je financien zijn slecht en daardoor heb je niet genoeg geld om speler aan te trekken en goede contracten aan te bieden.

Doordat is het allemaal een stuk moeilijker.

Geplaatst

Je bied dan gewoon op spelers terwijl je het geld er niet voor hetbt waarschijnlijk, daarom mislukken ze ;)

Geplaatst

1. Druk bij de optie Speler Zoeken op Filter, hiermee kun je iets selecteren waardoor er spelers op je scherm komen die daadwerkelijk geïntresseerd zijn om voor NAC te spelen.

2. Financiën blijven lastig. Probeer grootverdieners (zeker degenen die je niet hoog hebt zitten) te verkopen/verhuren, zodat je financieel wat meer ruime krijgt.

3. Probeer zelf het eerste seizoen bijvoorbeeld vooral transfervrije spelers aan te trekken of spelers te huren, dit kost je allemaal minder en met wat geluk kan je in je tweede seizoen "echte" aankopen doen.

Succes iig ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.