Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goed, we starten dit Italiaanse avontuur dus in de Intertoto Cup. Daarin komen we uit tegen het Cypriotische Anorthosi. Kennen we die? Nee. We kennen wel de Braziliaanse spits Mário Jardel, in een ver verleden een topschutter.

Enfin, de verwachting is dat we door zullen stoten naar de UEFA Cup. Dat gebeure ook, maar het ging wel wat moeizamer dan ik had ingeschat.

intertotoor0.png

Geplaatst
  • Auteur

Goed, we starten dit Italiaanse avontuur dus in de Intertoto Cup. Daarin komen we uit tegen het Cypriotische Anorthosi. Kennen we die? Nee. We kennen wel de Braziliaanse spits Mário Jardel, in een ver verleden een topschutter.

Enfin, de verwachting is dat we door zullen stoten naar de UEFA Cup. Dat gebeure ook, maar het ging wel wat moeizamer dan ik had ingeschat.

intertotoor0.png

Geplaatst
  • Auteur

In de voorronde van de UEFA Cup mochten we wederom een tripje maken naar Cyprus. Door een simpele 4-0 thuisoverwinning werd de return een veredeld oefenpotje, waar het 0-0 bleef. We gaan dus aantreden in de eerste ronde van de UEFA Cup. En wel tegen het Hongaarse Debrecen.

uefavoorrondetg7.png

In de beker wonnen we eenvoudig van Benevento. De thuiswedstrijd tegen Udinese ging helaas verloren, ondanks dat we niet de mindere waren.

beker1jh8.png

Geplaatst

Udinese is tot nu toe echt dé killer van de meeste mensen die meedoen in deze challenge;)

Verder goede resultaten!

Geplaatst
Udinese is tot nu toe echt dé killer van de meeste mensen die meedoen in deze challenge;)

Verder goede resultaten!

Hehe viel me op bij jou en bij Grumblewatcher maar verder wel lekkere resultaten..

Geplaatst

Ik zag dat het niet echt lekker liep bij jou, Grumblewatcher. Zou ik een screentje mogen van je opstelling?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb de game nu al op een laag pitje staan, niet echt het goede voorbeeld, ik weet het. Maar het is echt niet mijn type ploeg. Ik zal proberen om de game nog op te pakken, maar mijn andere game is gewoon vele malen leuker.

Alles gaat een beetje middelmatig met Sampdoria: ik sta 10e in de Serie A en in de UEFA Cup is de volgende ronde wel haalbaar. Maar de resultaten zijn niet de reden dat ik voorlopig gestopt ben met deze game.

Geplaatst

Ik begrijp je wel.. Ik vind sowieso Italiaanse ploegen nooit leuk om te coachen.. Ik hoop toch dat je nog doorgaat..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.