Geplaatst 24 juli 200717 jr. Ook ik ga eens mee doen. Wilde al mee doen met Nottingham Forest en Boca Juniors maar het kwam er niet van
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Auteur Ook ik ga eens mee doen. Wilde al mee doen met Nottingham Forest en Boca Juniors maar het kwam er niet van
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Auteur Seizoen 1 Transfers in Transfers uit Gehuurde spelers Geplande inkomende transfers Selectie & tactiek Intertoto Cup UEFA Cup **KOMT NOG** Serie A **KOMT NOG** Coppa Italia **KOMT NOG**
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Auteur **Bij transfers staan er maar 5 weergegeven, de rest was allemaal jeugdspelers** Al met al een geslaagd voorseizoen. Goede transfers op huurbasis gedaan, vooral 2 centrale mensen in de verdediging aangezien dat mijn zwakste punt is bij Sampdoria, sowieso de hele verdediging. Volgend jaar proberen nog een VR en VL te halen, Zaccardo was te duur voor de VR positie dit voorseizoen. Dan zijn nog de DM, MR en AMC positie open bij de tactiek. Ben er nog niet uit wie ik daar neer ga zetten. Ik denk Mirante op de DM, Bellucci MR en Del Vecchio AMC. En tot slot nog met de hakken over de sloot door naar de voorrondes van de UEFA Cup. Daarin wacht Anorthosi.
Geplaatst 26 juli 200717 jr. Succes in de UEFA Cup, tenminste ik ga ervan uit dat je erin komt. Anorthosi is niet zo moeilijk, succes verder.
Geplaatst 26 juli 200717 jr. Auteur Idd Anorthosi al verslagen, eerste match 3-0, tweede match 0-0 met een B team