Geplaatst 24 juli 200717 jr. hallo ik ben maurice en ga nu voor het eerst iets posten. ik heb al redelijk wat guides gelezen, maar toch wil het maar niet lukken met AZ. De huidige tacktiek die ik gebruik is 4-4-2 maar helaas krijg ik toch heel wat tegendoelpunten wat ik ook maar probeer. in het begin ging het goed en sta nu ook nog wel eerst(psv op 2pnt wat 11 was:wall: ) maar goed dat terzijde.met inter gaat de tacktiek heerlijk wordt daar met 2 vingers in de neus kampioen en tegen goals heb ik bijna niet. Nou is AZ natuurlijk niet vergelijken met az maar opzich met redelijke verdedigers zou het moeten gaan. Dit zijn mijn teaminstructies als ik aanvallend ga spelen. ook heb ik een controllerende stijl bij uitwedstrijden. of counter bij topploegen.ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. alvast bedankt keep the manager spirit a life
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Auteur hallo ik ben maurice en ga nu voor het eerst iets posten. ik heb al redelijk wat guides gelezen, maar toch wil het maar niet lukken met AZ. De huidige tacktiek die ik gebruik is 4-4-2 maar helaas krijg ik toch heel wat tegendoelpunten wat ik ook maar probeer. in het begin ging het goed en sta nu ook nog wel eerst(psv op 2pnt wat 11 was:wall: ) maar goed dat terzijde.met inter gaat de tacktiek heerlijk wordt daar met 2 vingers in de neus kampioen en tegen goals heb ik bijna niet. Nou is AZ natuurlijk niet vergelijken met az maar opzich met redelijke verdedigers zou het moeten gaan. Dit zijn mijn teaminstructies als ik aanvallend ga spelen. ook heb ik een controllerende stijl bij uitwedstrijden. of counter bij topploegen.ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. alvast bedankt keep the manager spirit a life
Geplaatst 24 juli 200717 jr. * Probeer eens directe passing in combinatie met laag tempo. Zo lijd je minder balverlies. Die spelers van AZ zijn natuurlijk allemaal minder dan die Inter spelers. Misschien ook iets minder breed, want daardoor vallen er grote gaten tussen je spelers. :x * Je verdedigende lijn is ook ver naar voren geschoven. Probeer je verdedigers eens wat dichter bij je doelman te krijgen. * Het kan ook zijn dat je verdediger helemaal geen steekpassen kan geven, en dat je daardoor balverlies lijdt, waardoor een spits van de tegenstander de bal kan oppikken om vervolgens te scoren. En waarom heb je tackelen op voorzichtig? Misschien is normaal beter. Probeer het eens. :thumb:
Geplaatst 25 juli 200717 jr. Auteur toppie bedankt voor je reactie ik zal je tips eens opvolgen en zal later een reactie geven.