Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

250px-Flag_of_Mexico.svg.png

Over het spel

Ik heb een spel gestart met de standaard database en ik heb de volgende competities geselecteerd: Nederland (Eredivisie&Jupiler League), Spanje (Priméra Division& Liga BBVA), Engeland (Premiership&Championship), Italië (Serie A&B), Mexico (Eerste Divisie&Eerste Divisie A) met een grote database.

Over mijzelf

Ik, Christiaan Russcher, ben geboren op 2 augustus 1992 en ben in het begin van het spel met 30 jaar éen van de jongste coaches. Mijn favoriete opstellingen zijn 4-3-3 en 4-4-2 en ik speel het liefste aanvallend. Mijn favoriete clubs zijn FC Utrecht en FC Barcelona. Ik blijf in deze novelle niet eeuwig bij éen club, maar ik zal regelmatig van club verwisselen, om uiteindelijk uit te komen bij FC Barcelona. Het is altijd al mijn droom geweest om dat team te coachen, dus vandaar:thumb:

Mijn eerste club

Ik begin mijn trainerscarriére in Mexico bij de club Cruz Azul uit Mexico City. De supporters en het bestuur wensen dat ik mee doe om de titel, maar het is niet verplicht om hem te winnen, wat ik wel graag zou willen uiteraard. Het team wordt dit seizoen door bookmakers een 4e plaats voorspeld, maar ik denk dat we wel hoger moeten kunnen eindigen. Verder spelen we niet continentaal dus op dat niveau kunnen we geen prijzen behalen.

Presentatie

Ik zal mijn novelle presenteren met screens en tekst, dus geen lay-outs of bewegende beelden. Ik zal proberen dagelijks minimaal éen update te posten. Ik ben op vakantie van 3/8 tot 17/8 dus in die periode zal ik geen updates kunnen posten. Veel leesplezier, tips en kritiek zijn welkom.:)

Geplaatst
  • Auteur

250px-Flag_of_Mexico.svg.png

Over het spel

Ik heb een spel gestart met de standaard database en ik heb de volgende competities geselecteerd: Nederland (Eredivisie&Jupiler League), Spanje (Priméra Division& Liga BBVA), Engeland (Premiership&Championship), Italië (Serie A&B), Mexico (Eerste Divisie&Eerste Divisie A) met een grote database.

Over mijzelf

Ik, Christiaan Russcher, ben geboren op 2 augustus 1992 en ben in het begin van het spel met 30 jaar éen van de jongste coaches. Mijn favoriete opstellingen zijn 4-3-3 en 4-4-2 en ik speel het liefste aanvallend. Mijn favoriete clubs zijn FC Utrecht en FC Barcelona. Ik blijf in deze novelle niet eeuwig bij éen club, maar ik zal regelmatig van club verwisselen, om uiteindelijk uit te komen bij FC Barcelona. Het is altijd al mijn droom geweest om dat team te coachen, dus vandaar:thumb:

Mijn eerste club

Ik begin mijn trainerscarriére in Mexico bij de club Cruz Azul uit Mexico City. De supporters en het bestuur wensen dat ik mee doe om de titel, maar het is niet verplicht om hem te winnen, wat ik wel graag zou willen uiteraard. Het team wordt dit seizoen door bookmakers een 4e plaats voorspeld, maar ik denk dat we wel hoger moeten kunnen eindigen. Verder spelen we niet continentaal dus op dat niveau kunnen we geen prijzen behalen.

Presentatie

Ik zal mijn novelle presenteren met screens en tekst, dus geen lay-outs of bewegende beelden. Ik zal proberen dagelijks minimaal éen update te posten. Ik ben op vakantie van 3/8 tot 17/8 dus in die periode zal ik geen updates kunnen posten. Veel leesplezier, tips en kritiek zijn welkom.:)

Geplaatst

Leuke club in een mooi land:checkit:

zeer lekker eten is het daar maaruh daar gaat het niet om:thumb:

Veel succes verder

Geplaatst
  • Auteur

mx@dca).gif

Over de club

Cruz Azul is een Mexicaanse voetbalclub uit Mexico-stad. De club is opgericht op 22 mei 1927 door arbeiders van de cementfabriek "La Cruz Azul S.A". Een van de bijnamen van Cruz Azul, Los Cementeros, verwijst nog naar dit historische feit. De beste periode van Cruz Azul was die van eind jaren zestig tot begin jaren tachtig met zeven landstitels en drie Champions Cups. In 2001 behaalde Cruz Azul als eerste Mexicaanse club de finale van de Copa Libertadores. De Argentijnse topclub Boca Juniors was echter na penalty’s de betere, nadat de wedstrijd op 1-1 was geëindigd. Thuisstadion van Cruz Azul is sinds 1996 het Estadio Azul. Daarvoor speelde de club jarenlang in het Estadio Azteca. In het verleden speelde Mauro Camoranesi voor de club. Nu is César Delgado éen van de beste spelers van de Mexicaanse competitie.

Prijzen

Kampioen: 1969, 1970, 1972, 1973, 1974, 1979, 1980, 1997

CONCACAF Champions Cup: 1969, 1970, 1971, 1996, 1997

delgado.jpg

Christiaan Russcher wil de zeer gewilde César Delgado voor Cruz Azul behouden

Doelstellingen

De doelstellingen zijn duidelijk.. Meedoen om het kampioenschap en de beker. Ik denk dat dat geen onmogelijke opgave is gezien mijn selectie en transferbudget dat 3M bedraagt. Ook is mijn eigen doelstelling om me niet leeg te laten kopen en vooral om te proberen om César Delgado nog een jaar in Mexico te laten spelen.

Geplaatst
  • Auteur

mx@dca).gif

De voorbereiding van Club Deportivo Cruz Azul

In de voorbereiding op de start van de Eerste Divisie speelde Cruz Azul een aantal wedstrijden tegen ploegen uit de tweede divisie van Mexico de 'Eerste Divisie A'. Alle wedstrijden werden met gemak gewonnen, zonder tegendoelpunten en zelf altijd wel twee of meer doelpunten.

Hieronder een kort overzicht van de oefenwedstrijden die Cruz Azul speelde:

Zacapetec F.C. - Cruz Azul 0-4

Correcaminos - Cruz Azul 0-3

Dorado - Cruz Azul 0-4

Académicos - Cruz Azul 0-2

Pumas Morelos - Cruz Azul 0-4

Zoals je ziet een vrij goede voorbereiding op het seizoen. Als de vorm zo blijft heb ik er alle vertrouwen in dat we hoog kunnen eindigen.

De transfers

Waar clubs als América, Chivás en Tigres vrijwel leeg werden gekocht bleef de gehele selectie van Cruz Azul intact. Er werd wel zeer hevig getrokken aan César Delgado, maar geen enkele club was bereid om de gewenste 21,5M op tafel te leggen.

010perez.jpg

Luis Ernesto Pérez hier nog juigend voor zijn vorige club Monterrey

Cruz Azul zelf was wel goed bezig op de transfermarkt. Liefst 4 versterkingen werden binnengehaald. Centrale verdediger Ernesto Serrato kwam voor liefst 1M over van rivaal Monterrey. De maat was vol voor veel Monterrey-spelers toen een voetbalsite bekend maakte dat ook Luis Ernesto Pérez naar de rivaal uit Mexico-stad vertrok. De centrale middenvelder kwam over voor 1,9M. Verder werden de jonge aanvallers Pablo Vitti en Nicolás Millan aan de loonlijst toegevoegd. Zij zullen echter beginnen in respectievelijk het reserve-elftal en het -19 elftal. Pablo heeft een zeer grote fysieke achterstand en zal dus het eerste jaar zware fysieke trainingen krijgen, om zo snel mogelijk weer fysiek bij te geraken bij de rest van het eerste elftal.

Volgend update

Volgende update maak ik de selectie voor het seizoen 2006/2007 bekend.

Geplaatst
  • Auteur

mx@dca).gif

Cruz Azul 2006/2007

selectiewg9.png

Ik kan zeer tevreden zijn over mijn selectie. Er zitten een aantal grote talenten in, maar ook voldoende ervaren krachten. Ik heb er alle vertrouwen in!

----------------------------------------------------------------------------------------------

@ Wesbram: Ja, maar het zijn natuurlijk wel clubs uit de tweede divisie he;)

@ Ajaxlover: Ik ben nog nooit in Mexico geweest en heb nog nooit Mexicaans eten geproefd, maar als jij zegt dat het lekker is zal ik dat maar geloven:P

Geplaatst

21,5 miljoen voor een speler die 3 miljoen waard is :mrgy: Fantastisch haha. Leuke club en Mexico een heerlijk land vol talent _O_

Geplaatst
  • Auteur
Topspits!

Zeker weten.. Er zijn al boden gekomen van Milan, Feyenoord en PSV van meer dan 16M, maar de registratieperiode van de Mexicaanse competitie is al afgelopen op 4 augustus dus ik ga hem echt niet meer verkopen, omdat ik dan nog maar éen spits over heb die geregistreerd staat;)

@ ForzaUtreg: Hij is de duurste speler in de Mexicaanse competitie zover ik heb kunnen zien;) Alle andere topclubs verkopen hun spelers voor hun waarde terwijl ze ook 5x het dubbele waard zijn. Delgado heeft nu een contract tot 2011 dus ik kan gerust die 21,5M blijven vragen:)

Geplaatst

Dat is juist ook het mooie om clubs af te schrikken als je zoveel vraagt voor een speler vind ik altijd en van fouten leer je als je spelers te vroeg hebt laten vertrekken.

Je hebt overigens ook een leuke insteek van je verhaal met eindigen bij FC Barcelona en niet te lang bij een club blijven.

Delgado is niet slecht en die zou ik zeker niet verkopen zeg ik heel eerlijk of er moet echt een miljoenenbod binnenkomen zoals jij zegt dan zou ik er nog over denken.

Geplaatst
  • Auteur
Dat is juist ook het mooie om clubs af te schrikken als je zoveel vraagt voor een speler vind ik altijd en van fouten leer je als je spelers te vroeg hebt laten vertrekken.

Je hebt overigens ook een leuke insteek van je verhaal met eindigen bij FC Barcelona en niet te lang bij een club blijven.

Delgado is niet slecht en die zou ik zeker niet verkopen zeg ik heel eerlijk of er moet echt een miljoenenbod binnenkomen zoals jij zegt dan zou ik er nog over denken.

Voor een bod hoger dan 21M laat ik hem gaan. Ik heb al genoeg spelers gescout die willen komen en die qua talent even goed zijn als César.. Maar hij scoort nu wel heel veel dus ik denk dat ik hem toch hou:D

Geplaatst

Ik speel al enkele seizoenen met Boca Juniors, dus ik weet wat je in dit soort landen kan verwachten. Je kan je gaan opmaken voor veel rode kaarten plus schorsingen. Gemiddeld kreeg ik er eentje per wedstrijd(!). De Copa Libertadores is de prooi voor deze ploegen, ik versloeg de afgelopen finale trouwens nog Cruz Azul.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur
Ik speel al enkele seizoenen met Boca Juniors, dus ik weet wat je in dit soort landen kan verwachten. Je kan je gaan opmaken voor veel rode kaarten plus schorsingen. Gemiddeld kreeg ik er eentje per wedstrijd(!). De Copa Libertadores is de prooi voor deze ploegen, ik versloeg de afgelopen finale trouwens nog Cruz Azul.

Succes!

Ik heb nog maar twee rode kaarten gehad;) Ik heb persoonlijk meer last van blessures:P Ik post de volgende update na 17 wedstrijden. Ik heb er nu 12, dus ik dnek vanavond of morgen.

Geplaatst

Cruz Azul is zeker een leuke club. Speelt er in de mexicaanse competitie een rechtsback waarvan de naam begint met car of zo? hij is nu tegen de 30 denk was me held in cm 00/01:)

Geplaatst
Deze misschien?

carmonali3.png

Nee is hij niet. Deze was destijds ook een goede speler en volgens mij is hij nu zelf 29 ofzo. Maar toch bedankt dat je even wilde kijken. ik zal kijken of ik me oude cm spel nog kan vinden.

Geplaatst

oke succes mag ik een screen van je grootste talten please?

Geplaatst
  • Auteur

mx@dca).gif

De openingsronde

We gingen de openingsronde in met een prognose van de 4e plek, maar we bleken toch mee te kunnen draaien in de top en zelfs als eerste te eindigen.

Hieronder de uitslagen:

uitslagenja6.png

De eindstand:

openingsrondegb1.png

De statistieken van mijn selectie:

selectiend4.png

De statistieken van alle teams:

Topscorer:

topscorersrf4.png

Assists:

assistgq8.png

Gemiddelde:

gemiddeldesc6.png

--------------------------------------------------------------------------

@ De Generaal: het had gekunt;)

Geplaatst

Ik heb me held gevonden!

63wpcvn.jpg

En nog zonder club ook. Best goede status ook nog. Ik ga ook in mexico spelen haha:P

Geplaatst
  • Auteur

Russcher ontslagen bij Cruz Azul

Na het verlies over twee wedstrijden in de play-offs om het landskampioenschap heeft het bestuur van Cruz Azul besloten om een einde te maken aan mijn periode bij de club uit Mexico-City. Russcher heeft laten weten dat hij zeer teleurgesteld is in de houding van het bestuur omdat hij graag had willen blijven. Hij heeft echter ook bekend gemaakt dat hij nooit meer naar 'dat rotland' zal terugkeren als coach.

sampdoria.jpg

Russcher heeft een officiële solicitatie gestuurd naar Sampdoria en Southampton en als Louis van Gaal wordt ontslagen bij AZ zal hij ook voor die vacature solliciteren.

vlag_engeland.jpg

Geplaatst

zow je talent van 15 is goed hoor, dat is de opvolger van Zamorano

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.