Geplaatst 18 juli 200717 jr. ik kan geen nieuw game meeer maken want hij laad wel alles en zo maar dan blijft hij in een keer vast hangen ik heb alles al geprobeert da profiel.set0 ofzo iets al gezogt maar hij kan dan niks vinden en heb fm er al 4x opnieuw op gezet kan iemand mij aub helpen
Geplaatst 18 juli 200717 jr. Auteur ik kan geen nieuw game meeer maken want hij laad wel alles en zo maar dan blijft hij in een keer vast hangen ik heb alles al geprobeert da profiel.set0 ofzo iets al gezogt maar hij kan dan niks vinden en heb fm er al 4x opnieuw op gezet kan iemand mij aub helpen
Geplaatst 18 juli 200717 jr. Kan je het wat beter uitleggen aub? Kan je niet Savegame klikken of staat het er niet?
Geplaatst 18 juli 200717 jr. gooi ff al je savegames er af, start een nieuwe game ga dan naar een ander station dan waar Fm is op geslagen (meestal slaat ie hem op station C op tenzijn je dat verandert) dus ga naar station D maak daar dan een map noem hem bijvoorbeeld: savagames FM (van mij part noem je hem aap-noot-mies-jet, 't is wat jij wilt) En sla de game daar op, bij mij werkte dit aangezien ik al menig novelle heb moeten stoppen door verkeerde savegames: Succes ermee