Geplaatst 18 juli 200717 jr. Naam van de download: Gears Skin v1.0 Omschrijving van de download: Een redelijk jonge skin (15-Feb-2007). Mooie kleuren naar mijn mening (zwart en rood), kijk anders maar even op de screenshots. Bron/Maker: leedavie07 Downloadlink: Screenshot (indien van toepassing): Screenshot Hoofdmenu Screenshot Teamoverzicht Screenshot Speler * Screenshot Wedstrijd (geen veld) [spoiler=Wat andere kleine dingetjes.] -meer screenshots zijn op aanvraag- * = zelf toegevoegd Als de downloadlink het niet meer doet (ik betwijfel het aangezien hij voor altijd online staat), moet je het maar even zeggen, of een privébericht naar mij sturen!
Geplaatst 18 juli 200717 jr. Auteur Naam van de download: Gears Skin v1.0 Omschrijving van de download: Een redelijk jonge skin (15-Feb-2007). Mooie kleuren naar mijn mening (zwart en rood), kijk anders maar even op de screenshots. Bron/Maker: leedavie07 Downloadlink: Screenshot (indien van toepassing): Screenshot Hoofdmenu Screenshot Teamoverzicht Screenshot Speler * Screenshot Wedstrijd (geen veld) [spoiler=Wat andere kleine dingetjes.] -meer screenshots zijn op aanvraag- * = zelf toegevoegd Als de downloadlink het niet meer doet (ik betwijfel het aangezien hij voor altijd online staat), moet je het maar even zeggen, of een privébericht naar mij sturen!
Geplaatst 18 juli 200717 jr. Ik kon hem al een tijdje. Deze heb ik ook gebruikt, maar ik vond hem niet echt handig voor t bekijken van de stats enz.
Geplaatst 21 juli 200717 jr. is het mogelijk om de kleuren van de statistieken te veranderen? ( bij een speler)
Geplaatst 21 juli 200717 jr. Auteur is het mogelijk om de kleuren van de statistieken te veranderen? ( bij een speler) Dat vraag ik me ook af, vraag het even in het 'skins vragentopic' ;)
Geplaatst 22 juli 200717 jr. laat maar ik hoef het niet te doen want het gaat automatisch al bij mij maar echt een mooie skin dit
Geplaatst 22 juli 200717 jr. is het mogelijk om de kleuren van de statistieken te veranderen? ( bij een speler)Hier zou je een eindje mee moeten verder kunnen ;) http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=426931&postcount=2