Geplaatst 17 juli 200717 jr. Chievo Verona Chievo Verona is een voetbalclub uit de Italiaanse stad Verona. De voetbalclub is opgericht in 1929, maar werd pas in 1986 professioneel. Ze werden toegelaten in de Serie C1 en promoveerden in het jaar 2001 naar de Serie A, waar ze nu nog steeds in uitkomen. In 2002 werd het team 5e en liep het net de Champions League mis. In 2006 werden ze door de omkoopschandalen 4e en mochten ze wel in de voorronde plaatsnemen. Chievo Verona won in zijn geschiedenis nog nooit een aansprekende prijs. De aartsrivaal is Hellas uit dezelfde stad Verona. Doelstellingen Zowel de supporters als het bestuur eisen een mooi plekje in de middenmoot en ik denk dat dat wel haalbaar moet zijn met mijn selectie. Ik wil ook wel graag Europees voetbal spelen volgend seizoen, dus ik wil graag een plekje in bij de eerste 7. Ook wil ik graag ver komen in de beker. We spelen dit seizoen in de Champions League voorronde 3. Ik wil graag Champions League spelen, maar als we tegen een team als Arsenal komen te staan ben ik ook tevreden met een plekje in de UEFA Cup. Presentatie Mijn manier van presenteren in deze novelle is niet met ‘lay-outs’ zoals de meesten hier doen, maar gewoon met tekst en screens van de wedstrijden. Ik hoop dat jullie de novelle met plezier zullen lezen. Tips, kritiek e.d. zijn zeer welkom zodat ik mijn novelle kan verbeteren. Volgende update De volgende update komt vanmiddag en daarin zal ik vertellen over de voorbereiding.
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Auteur Chievo Verona Chievo Verona is een voetbalclub uit de Italiaanse stad Verona. De voetbalclub is opgericht in 1929, maar werd pas in 1986 professioneel. Ze werden toegelaten in de Serie C1 en promoveerden in het jaar 2001 naar de Serie A, waar ze nu nog steeds in uitkomen. In 2002 werd het team 5e en liep het net de Champions League mis. In 2006 werden ze door de omkoopschandalen 4e en mochten ze wel in de voorronde plaatsnemen. Chievo Verona won in zijn geschiedenis nog nooit een aansprekende prijs. De aartsrivaal is Hellas uit dezelfde stad Verona. Doelstellingen Zowel de supporters als het bestuur eisen een mooi plekje in de middenmoot en ik denk dat dat wel haalbaar moet zijn met mijn selectie. Ik wil ook wel graag Europees voetbal spelen volgend seizoen, dus ik wil graag een plekje in bij de eerste 7. Ook wil ik graag ver komen in de beker. We spelen dit seizoen in de Champions League voorronde 3. Ik wil graag Champions League spelen, maar als we tegen een team als Arsenal komen te staan ben ik ook tevreden met een plekje in de UEFA Cup. Presentatie Mijn manier van presenteren in deze novelle is niet met ‘lay-outs’ zoals de meesten hier doen, maar gewoon met tekst en screens van de wedstrijden. Ik hoop dat jullie de novelle met plezier zullen lezen. Tips, kritiek e.d. zijn zeer welkom zodat ik mijn novelle kan verbeteren. Volgende update De volgende update komt vanmiddag en daarin zal ik vertellen over de voorbereiding.
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Heel veel succes met Chievo, leuke club met veel goede spelers succes nogmaals
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Hier hebben niet veel mensen gelukkig een novelle mee aangezien je met sommige clubs letterlijk overspoeld wordt! De Italiaanse competitie lijkt me een leuke competitie zeg ik heel eerlijk en het team wat je uitgekozen hebt is ook de slechtste zeker niet als je het ten minste weer gaat opbouwen!
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Leuke club! Wist ik niet veel van, maar daar zal wel verandering inkomen met jou novelle;) Succes met je doelstelling!
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Auteur Ik had vanmiddag geen tijd om fm te spelen, dus ik moet nu nog aan de voorbereiding beginnen. Ik verwacht dus morgen pas de volgende update te kunnen posten!
Geplaatst 19 juli 200717 jr. succes, kan niet wachten tot je begint vind Chievo een hele mooie club, leuke shirts en niet te vergeten de prestatie van promoveren en daarna meteen in eerste jaar serie A europees voetbal halen.
Geplaatst 19 juli 200717 jr. Chievo, de moraalridders van Verona. Gehaat door de rechts-extreme buurman Hellas. Of was het nou andersom? Nou ja, succes ermee (y)
Geplaatst 20 juli 200717 jr. Leuk om met Chievo Verona te gaan. Het is toch een beetje een afdankertje in Italië. Altijd komen clubs als Fiorentina, Udinese en Palermo als eerst. Hopen dat je mooie prestaties behaalt met Chievo!
Geplaatst 20 juli 200717 jr. Auteur Ik ga alleen verder met deze novelle. Ik denk dat ik daarin ook nog ga proberen om Chievo onder mijn hoede te krijgen:D