Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wordt je helemaal gek van Football Manager? Weer flink opgenaaid door de scheidsrechter of is de keeper van de tegenstander opeens in de vorm van zijn leven?

Onterechte verliespartijen maken frustratie, uit die frustratie in dit topic!

Ik trap zelf maar af;

Roemenie-Nederland, wanneer ik gelijk speel gaan we naar het EK, zoniet, dan moeten we de volgende wedstrijd winnen. '13e minuut. Van Bronckhorst rood. Verdikkie, meteen 1-0 door Mutu. Vlak voor rust maar Raffie 1-1 en ben ik weer blij. We houden stand, maar staan onder grote druk en krijgen rond de 80'ste minuut zelfs kansen op de 1-2. Valt in de 89'ste minuut de 2-1, uit wat mij buitenspel leek, voor Roemenie! Nou, toen was ik wel even goed pissed..:cab:

PS: Heb je eventueel een screen? POST HEM MAAR! :)

Geplaatst
  • Auteur

Wordt je helemaal gek van Football Manager? Weer flink opgenaaid door de scheidsrechter of is de keeper van de tegenstander opeens in de vorm van zijn leven?

Onterechte verliespartijen maken frustratie, uit die frustratie in dit topic!

Ik trap zelf maar af;

Roemenie-Nederland, wanneer ik gelijk speel gaan we naar het EK, zoniet, dan moeten we de volgende wedstrijd winnen. '13e minuut. Van Bronckhorst rood. Verdikkie, meteen 1-0 door Mutu. Vlak voor rust maar Raffie 1-1 en ben ik weer blij. We houden stand, maar staan onder grote druk en krijgen rond de 80'ste minuut zelfs kansen op de 1-2. Valt in de 89'ste minuut de 2-1, uit wat mij buitenspel leek, voor Roemenie! Nou, toen was ik wel even goed pissed..:cab:

PS: Heb je eventueel een screen? POST HEM MAAR! :)

Geplaatst

Ik was laatst pissed toen ik met sparta tegen vitesse moest. Vitesse bakte er niks van en ik overklaste ze met sparta, maar wapenaar leek een wereldkeeper te zijn geworder :S alles hield hij eruit, scoort vitesse ook nog op de counter en verlies je :S

Geplaatst

Het was niet in een wedstrijd ofzo, maar ik kon geen club vinden. Njah, gister had ik er toch een gevonden en ik begon een spel. Was eindelijk voorbij die voorbereiding. Vandaag wil ik verdergaan, kan ik dat spel niet laden :moop:

Geplaatst

Onlangs nog, een vriendschappelijke interland, met Argentinië op bezoek bij Spanje.

Na 4 minuten 1-0 Vicente, meteen de eerste kans. Net voor rust maakt Saviola de 1-1, wat verdiend is. Ongeveer de vijftigste minuut zijn we als Pablo Aimar met een heerlijk afstandsschot de 1-2 maakt. Nog steeds verdient, want we zijn echt de betere ploeg. Langzaamaan komt Spanje beter in de wedstrijd, maar nu niet om te zeggen dat ze een doelpunt verdienen. En in de 80ste minuut gebeurt het, doelman Lux laat een gemakkelijke bal door zijn benen rollen. Weg winst, een eindoffensief bracht geen doelpunt meer op.

Geplaatst
Argh.. Waarom speel ik altijd tegen een keeper die dan net zijn beste wedstrijd van zijn leven speelt..:@

Dat heb ik nou ook heel vaak!

Geplaatst

Ik word er altijd flink bijgenaait door grensrechters, eerst tegen Mohammedan 2 doelpunten en tege SBT 1. Alle doelpunten waren 100% doelpunten.

Geplaatst
  • Auteur

Vond dat meer voor bugs etc, Remko. Hier kan je posten als je word opgenaaid, of net de WK-finale etc hebt verloren..

Maar als je hem overbodig vind mag je hem sluiten ;)

Geplaatst

Wat voor mij wel frustrerend is dat als ik een belangrijk tegendoelpunt krijg in de laatste minuten ofzo is het meestal een speler die zijn eerste van het seizoen maakt. Net altijd tegen mij

Geplaatst

Ik kreeg pas in de blessuretijd een rode kaart voor McManus, een blessure voor Nakamura, een penalty tegen (door die overtreding van McManus), nog een gewoon velddoelpunt..

Argh!

Geplaatst

Ik heb net een nieuwe psv-game opgestart. Mijn eerste in 7.02. Ik kwam er tot mijn grote vreugde achter dat ik na klagen bij het bestuur 20 miljoen euro transfer budget kreeg. Ik dus Alex meteen overgenomen van Chelsea, Guardado gekocht (als het irl niet gebeurd, dan maar zo), Celsinho, Kevin Larsen, Wang Dalei en Falcao. Ik had het helemaal voor me: 4-4-2 met een ruit. Alex als leider van de verdediging, Celsinho met de punt naar voren en Falcao in de punt met veel creativiteit. Eerste wedstrijd die ik speel Celsinho een 9 met 2 doelpunten en een 4 maanden durende blessure :wall: tweede wedstrijd laat ik Falcao voor het eerst mee doen: een 10, 3 doelpunten en een 4 maanden durende blessure. Verder zijn Affelay, Guardado en Farfan allemaal voor minimaal 1 maand geblesseerd. :( Ik kan niet eens meer met vleugelspelers spelen.

Geplaatst

Mijn tactieken houden het maar vol voor max. 10 wedstrijden, ik wordt hier knettergek van.

Geplaatst

Het zal ongetwijfeld geen toeval zijn, maar waarom raakt er altijd een speler geblesseerd als je tijdens de wedstrijd op vakantie gaat? En altijd een goeie, nooit je 13 in een dozijn linksback :cab:

Geplaatst
Het zal ongetwijfeld geen toeval zijn, maar waarom raakt er altijd een speler geblesseerd als je tijdens de wedstrijd op vakantie gaat? En altijd een goeie, nooit je 13 in een dozijn linksback :cab:

Dat is je straf:checkit:

Geplaatst

Dat is je straf:checkit:

Straf? Als ik met 3-0 achter sta, dan ga ik niet die hele wedstrijd nog afwachten.

Geplaatst

Zeventienjarige debutant met 3 voor afstansschoten, schiet in de 90e minuut vanaf 35 meter de bal in de goal waardoor je verliest terwijl de kansenverhouding 37-4 is.

Geplaatst
Zeventienjarige debutant met 3 voor afstansschoten, schiet in de 90e minuut vanaf 35 meter de bal in de goal waardoor je verliest terwijl de kansenverhouding 37-4 is.

Screen? (van de wedstrijd)

Geplaatst

dat mijn verdediging in de wedstrijd West Ham - Blackburn een godganze gatenkaas was en dat ik voorin helemaal niks kon uitrichten!!

Das fucking frustrerend!

Geplaatst

Elke tegenkans is frustrerend bij mij, serieus. :cab:

Geplaatst

Ik heb als bijbaantje de rol van bondscoach van Argentinië op me genomen om even een kansje op die mooie gouden beker te wagen. Mijn team is prima, en ik kom dan ook zonder veel problemen tot de kwartfinale. Helaas moet ik daarin tegen Brazilië, dat vrijwel geheel uit spelers bestaat die ik zelf heb opgeleid en groot heb gemaakt. En ja hoor, ik verlies kansloos met 3-0. Oh the irony... -_-

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.