Geplaatst 15 juli 200717 jr. Ik wilde zojuist een opgeslagen spel laden, maar kreeg de meldingen over de memory. Bij het laatste opgeslagen spel kreeg ik de melding: Het opgeslagen spel kon niet geladen worden. Bij het andere opgeslagen spel van 9 juli kreeg ik de melding: FM 2007 is running dangeously low on memory. Please quit and free up some memory. En daarna: FM2007 has run out of memory Op mijn c-schijf was nog ongeveer 3 gb beschikbare ruimte. Ik heb vervolgens heel het spel naar een andere schijf verplaatst(nu nog 16 gb vrij), maar blijf dezelfde meldingen houden. Wie kan mij helpen?????????????
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Auteur Ik wilde zojuist een opgeslagen spel laden, maar kreeg de meldingen over de memory. Bij het laatste opgeslagen spel kreeg ik de melding: Het opgeslagen spel kon niet geladen worden. Bij het andere opgeslagen spel van 9 juli kreeg ik de melding: FM 2007 is running dangeously low on memory. Please quit and free up some memory. En daarna: FM2007 has run out of memory Op mijn c-schijf was nog ongeveer 3 gb beschikbare ruimte. Ik heb vervolgens heel het spel naar een andere schijf verplaatst(nu nog 16 gb vrij), maar blijf dezelfde meldingen houden. Wie kan mij helpen?????????????
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Volgens mij ligt het aan programma's die je naast FM aan hebt staan. Zet MSN uit en andere programma's. Misschien dat het helpt..
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Met dat memory bedoelen ze denk ik je Ram-geheugen, niet je 'normale' geheugen. Hoeveel ram heb je? En heb je veel extra graphics in je spel gezet zoals facepacks, kits en dat soort dingen? Want daar kan het ook aan liggen ;)
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Auteur Je moet me een klein beetje op weg helpen. Hoe kan ik mijn ram-geheugen controleren? Als ik bij de instellingen van FM (weergave en geluid) alles uitzet blijf ik in ieder geval het probleem behouden.
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Moet je ff op deze computer klikken met rechtermuisknop en dan eigenschappen. Dan zie je onderin ergens staan 'Kloksnelheid:' En dan is het het laatste getal ;)
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Nou dan ben ik bang dat ik het ook niet weet. Heb je al geprobeerd wat Matthew zei?
Geplaatst 15 juli 200717 jr. Auteur Ik heb geen andere programma's aan staan. Dit kan het dus niet zijn.