Geplaatst 13 juli 200717 jr. Hoe kun je het beste spelers die in het laatste seizoen van hun contract zijn benaderen? (Hiermee bedoel ik spelers die voor jou club spelen en nog maar 1 seizoen op hun contract hebben). Ik zelf heb dit probleem met Willem ll. In het seizoen 2007/2008 zijn er 8 spelers die nog een 1 jarig contract hebben. 5 Daarvan zijn heel belangrijke spelers en die wil ik graag verlengen. Ze willen geen van alle tekenen op dit moment maar hoe kan ik toch zorgen dat ze blijven. Het gaat hier om Valencia,Redan,El Hamdaoui,Bobson,Hadouir
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Auteur Hoe kun je het beste spelers die in het laatste seizoen van hun contract zijn benaderen? (Hiermee bedoel ik spelers die voor jou club spelen en nog maar 1 seizoen op hun contract hebben). Ik zelf heb dit probleem met Willem ll. In het seizoen 2007/2008 zijn er 8 spelers die nog een 1 jarig contract hebben. 5 Daarvan zijn heel belangrijke spelers en die wil ik graag verlengen. Ze willen geen van alle tekenen op dit moment maar hoe kan ik toch zorgen dat ze blijven. Het gaat hier om Valencia,Redan,El Hamdaoui,Bobson,Hadouir
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Bij mij is het vaak stressen maar op het allerlaatste tekenen ze toch bij. Meestal wachten ze eerst totdat ze ook benaderd kunnen worden door andere clubs.
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Meestal ook als je betere resultaten haalt, als jij met Willem 2 opeens Uefa Cup voetbal haalt ofzo dan willen ze wel blijven!
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Ik had dit probleem ook met fm 2006 met de graafschap. Pas aan het eind van het seizoen toen ik was gepromoveerd wilden ze bijtekenen, daarvoor niet.
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Auteur Ik sta op dit moment 5e in de competitie dus als ik deze plaats weet vast te houden willen ze wel bij tekenen