Geplaatst 13 juli 200717 jr. ik probeer nu zelf een facepack te maken voor men FM. Ik heb de foto's op maat (150*150, met zwart rand) ik heb ze op de volgende plaats gezet in een mapje C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures de namen van de foto's zijn dezelfde als de Unieke ID's van de spelers en ze zijn in PNG ik heb skin cache uitgezet en reload skin aangevinkt maar de foto's zijn niet te zien ingame. kan iemand me helpen ?
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Auteur ik probeer nu zelf een facepack te maken voor men FM. Ik heb de foto's op maat (150*150, met zwart rand) ik heb ze op de volgende plaats gezet in een mapje C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\graphics\pictures de namen van de foto's zijn dezelfde als de Unieke ID's van de spelers en ze zijn in PNG ik heb skin cache uitgezet en reload skin aangevinkt maar de foto's zijn niet te zien ingame. kan iemand me helpen ?
Geplaatst 13 juli 200717 jr. je meot ook nog de confif file aanpassen, open deze in kladblok kopieer een regel waar een foto gelinkt wordt aan een speler en pas deze aan met de juiste unique id, en dan werkt het normaal. Normaal (indien er al 1 is) ga ik hier tegen volgende week een gids over maken