Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Willem II

willemiipy7.gif

willemiisezoen1copyuv2.gif

Ik ga dit seizoen met willem II aan de slag in FM 2007. Mijn doel is om van willem II een top club te maken, niet alleen van nederland maar ook in europa. Ook wil ik binnen 5 á 6 seizoenen de europacup met willem II gehaalt hebben. Maar ik moet eerst vechten tegen degradatie.

Ik zal elke keer gedeeltes laten zien van mijn seizoen.

Voorbereiding

Ik moest eerst een paar wedstrijden spelen voordat ik weet welke postitie ik moet versterken.

Hier 3 voorbereidingswedstrijden:

voorbereiding1aswhvk3.png

Ik dacht in het begin dat het een makelijke wedstijd zou worden maar dat viel vies tegen. ASWH deed het goed tegen ons in de eerste helft. Maar in de 2de helft hadden we meer overwicht en toen Redan de bal goed aannam, een verdediger voorbij ging tikte hij hem binnenkantvoet in de korte hoek. 0-1

Daarna verliep alles op rolletjes en via een kopbal knikte Valencia de 0-2 binnen

voorbereiding2bordeauxfw2.png

Nu wachte ons de wedstrijd tegen Bordeaux.

Ze domineerde de hele eerste helft we waren kansloos maar Peersman redde ons er heletijd uit. Darcheville kinkte de 0-1 via een miserige counter in. Daarna ging mijn team opeens heel goed spelen en was de 1-1 van Bobson verdient.

voorbereiding3bayreuthht4.png

Dit was een hele slechte wedstrijd gelukkig maakte Bayreuth niet alle kansen af anders waren we kansloos.

De Voorbereiding was min of meer geslaagt alleen jammer van Bayreuth.

Toen de voorbereiding was gespeelt moest ik me op de transfers richten. Via deze wedstrijden wist ik ongeveer welke spelers ik moest binnenhalen.

Transfers

Ik was er eindelijk uit en hier is het resultaat:

binnengekomentransfersne6.png

Frederico: Hij lijkt me een goeie speler voor de toekomst dus ik dacht kopen en voor maar 55k!!

Kevin Larsen: Groot talent die je vaak hoort in FM en ook nog super goedkoop zal spelen in de basis

Makoena: Geweldige speler en ik wou met iemand achter de spitsen spelen dus ik kocht 'm

Lasse Qvist: Geweldig talent voor de toekomst zal ook wel een paar wedstrijden mee pikken

Rivaldo: Geweldig talent voor de toekomst

Matias: Net als rivaldo gehaalt voor de toekomst en voor 7k wou ik het best wagen

Ik leende ook 2 spelers:

geleendespelersqn1.png

Tim en Karim wouden allebei weg bij feyenoord maar ik kon ze niet betalen dus ik dacht ik leen ze maar.

Natuurlijk vertrokken er ook spelers:

vertrokkenspelershd1.png

Hermans: geen idee wie dat was en een club had interesse dus hij mocht vertrekken.

Assou: Goeie speler maar voor 550k mocht hij vertrekken.

Kevin Bobson: zou niet meer aan spelen toekomen dus mocht vertrekken.

De speler waren er dus voetballen, maar eerst de opstelling.

Opstelling

opstellingwb9.png

Ik speel dus met een Ruit op het middenveld en lekker aanvallend.

Meer kan ik er niet over kwijt het is dus maar kijken hoe alle spelers met elkaar omgaan.

Oke we zijn nu klaar voor de competitie.

We hebben goede spelers en onder mijn perfecte coaching:checkit: moet het goed gaan.

Eerste helft seizoen

standhelftseizoen1qv7.png

Alles zoals je ziet kan nog. Als ik een paar wedstrijden verlies kan ik zo 12de staan maar we moeten nog 16 wedstrijden dus ik hoop dat we die nog veel beter doen.

En Ik ben het meest tevreden over Mokoena hij heeft 5 doelpunten op z'n naam + nog 5 assists.

En de topscorder bij Willem II is: Den Ouden met 9 goals

Volgende Update

In de volgende update laat ik zien hoe het geeindigd is in de competitie.

En of we de beker hebben gewonnen of niet.

En alle Stats.

Vragen, Tips en Comentaar ik zie het graag:thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Willem II

willemiipy7.gif

willemiisezoen1copyuv2.gif

Ik ga dit seizoen met willem II aan de slag in FM 2007. Mijn doel is om van willem II een top club te maken, niet alleen van nederland maar ook in europa. Ook wil ik binnen 5 á 6 seizoenen de europacup met willem II gehaalt hebben. Maar ik moet eerst vechten tegen degradatie.

Ik zal elke keer gedeeltes laten zien van mijn seizoen.

Voorbereiding

Ik moest eerst een paar wedstrijden spelen voordat ik weet welke postitie ik moet versterken.

Hier 3 voorbereidingswedstrijden:

voorbereiding1aswhvk3.png

Ik dacht in het begin dat het een makelijke wedstijd zou worden maar dat viel vies tegen. ASWH deed het goed tegen ons in de eerste helft. Maar in de 2de helft hadden we meer overwicht en toen Redan de bal goed aannam, een verdediger voorbij ging tikte hij hem binnenkantvoet in de korte hoek. 0-1

Daarna verliep alles op rolletjes en via een kopbal knikte Valencia de 0-2 binnen

voorbereiding2bordeauxfw2.png

Nu wachte ons de wedstrijd tegen Bordeaux.

Ze domineerde de hele eerste helft we waren kansloos maar Peersman redde ons er heletijd uit. Darcheville kinkte de 0-1 via een miserige counter in. Daarna ging mijn team opeens heel goed spelen en was de 1-1 van Bobson verdient.

voorbereiding3bayreuthht4.png

Dit was een hele slechte wedstrijd gelukkig maakte Bayreuth niet alle kansen af anders waren we kansloos.

De Voorbereiding was min of meer geslaagt alleen jammer van Bayreuth.

Toen de voorbereiding was gespeelt moest ik me op de transfers richten. Via deze wedstrijden wist ik ongeveer welke spelers ik moest binnenhalen.

Transfers

Ik was er eindelijk uit en hier is het resultaat:

binnengekomentransfersne6.png

Frederico: Hij lijkt me een goeie speler voor de toekomst dus ik dacht kopen en voor maar 55k!!

Kevin Larsen: Groot talent die je vaak hoort in FM en ook nog super goedkoop zal spelen in de basis

Makoena: Geweldige speler en ik wou met iemand achter de spitsen spelen dus ik kocht 'm

Lasse Qvist: Geweldig talent voor de toekomst zal ook wel een paar wedstrijden mee pikken

Rivaldo: Geweldig talent voor de toekomst

Matias: Net als rivaldo gehaalt voor de toekomst en voor 7k wou ik het best wagen

Ik leende ook 2 spelers:

geleendespelersqn1.png

Tim en Karim wouden allebei weg bij feyenoord maar ik kon ze niet betalen dus ik dacht ik leen ze maar.

Natuurlijk vertrokken er ook spelers:

vertrokkenspelershd1.png

Hermans: geen idee wie dat was en een club had interesse dus hij mocht vertrekken.

Assou: Goeie speler maar voor 550k mocht hij vertrekken.

Kevin Bobson: zou niet meer aan spelen toekomen dus mocht vertrekken.

De speler waren er dus voetballen, maar eerst de opstelling.

Opstelling

opstellingwb9.png

Ik speel dus met een Ruit op het middenveld en lekker aanvallend.

Meer kan ik er niet over kwijt het is dus maar kijken hoe alle spelers met elkaar omgaan.

Oke we zijn nu klaar voor de competitie.

We hebben goede spelers en onder mijn perfecte coaching:checkit: moet het goed gaan.

Eerste helft seizoen

standhelftseizoen1qv7.png

Alles zoals je ziet kan nog. Als ik een paar wedstrijden verlies kan ik zo 12de staan maar we moeten nog 16 wedstrijden dus ik hoop dat we die nog veel beter doen.

En Ik ben het meest tevreden over Mokoena hij heeft 5 doelpunten op z'n naam + nog 5 assists.

En de topscorder bij Willem II is: Den Ouden met 9 goals

Volgende Update

In de volgende update laat ik zien hoe het geeindigd is in de competitie.

En of we de beker hebben gewonnen of niet.

En alle Stats.

Geplaatst

Ik vind het persoonlijk een bagger club dat Willem II, hopelijk kan jij mijn mening daar in wat veranderen! Voor de rest vraag ik me af hoe je zo goedkoop Qvist weg hebt kunnen halen, bij mij is hij meestal heel wat meer waard? Daarnaast vind ik de prestaties die je levert in de competitie zeer netjes, je doet toch mee om Europees voetbal met een club waarmee ik persoonlijk niet eens de moeite voor zou nemen om mee te spelen! succes verder!!!!

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind het persoonlijk een bagger club dat Willem II, hopelijk kan jij mijn mening daar in wat veranderen! Voor de rest vraag ik me af hoe je zo goedkoop Qvist weg hebt kunnen halen, bij mij is hij meestal heel wat meer waard? Daarnaast vind ik de prestaties die je levert in de competitie zeer netjes, je doet toch mee om Europees voetbal met een club waarmee ik persoonlijk niet eens de moeite voor zou nemen om mee te spelen! succes verder!!!!

Bedankt Voor de complimentjes.

En jah die Qvist ik bood gwn erst 100k maar toen wouden ze meer op tafel zien dus is dacht het dubbele moet wel genoeg zijn en dat vonden ze goed.

Jah Willem II is gwn heel wat anders dus ik dacht ik probeer het maar gwn.8)

Geplaatst

Willem II is echt een heerlijke club. Redan en den Oude zijn echt goede spitsen. In mijn game in seizoen 1 Den Ouden topschutter en seizoen 2 Redan de man.

Middenmoot is haalbaar en als het meezit kan je zelfs via de Play-Offs Europa ingaan.

Geplaatst
  • Auteur
Update selectie

Keepers

Tristan Peersman

peersmanya1.jpg

Hij is de nummer 1 keeper bij Willem II en staat in de belangstelling bij ajax.

Maar we laten hem niet gaan want hij is niet meer weg te denken uit de selectie. Hij heeft dit seizoen een gemiddelde van 7.40 en willem II gaat nog veel plezier aan hem beleven. Het enige nadeel is dat deze keeper blesure gevoelig is.

Björn Sengier

Sengier,%20Björn.jpg

Dit is slechts een back-up keepertje die regelmatig aan spelen toekomt omdat peersman vaak gebleseerd is.

Volgens de statastieken laat hij er 1.5 gemiddeld door. Het is niet zeker of zijn toekomst bij Willem II ligt. Toch is het een ervaren iemand die het elftal op sleeptouw trekt.

Verdedigers

Nuelson Wau

Wau,%20Nuelson.jpg

Deze snelle rechts back is belangrijk voor het elftal. Hij is 1 van de weinige nederlanders in het elftal van Willem II en is haast nooit gebleseerd. Hij staat tevens op het lijstje van Groningen en Heereveen.

Maar pech voor hun want deze goude speler vertrekt voorlopig niet.

thomas baelum

19146.jpg

Deze Sterke centrale verdediger is de stille kracht bij Willem II. Hij heeft een gemiddelde van 7.50 en is 1 van de beste verdediger bij Willem II.

Zijn beste eigenschappen zijn: Koppen, Mandekking en Tackelen precies wat een verdediger nodig heeft. Maar voorlopig is hij door een blessure uitgeschakeld.

Karim Saïdi

Karimsaidi.jpg

De gehaten verdediger.

Zo word hij genoemt in rotterdam maar bij Willem II heeft hij zijn slag gevonden en een basisplek veroverd.

Door zijn goeie doorzettingsvermogen trekt hij het team op sleeptouw.

José Valencia

josvalenciafq0.jpg

Een Hele goeie Links back.

Met zijn Positie spel staat hij altijd op de goeie plek.

Hij is pas 24 en heeft een gouden toekomst voor zich. Ook hij heeft een uitstekende gemiddelde.

Frank van der Struijk

0506_smulders.jpg

Deze Fantastische verdediger is er egt 1 voor de toekomst.

Met zijn Concentratie, doorzettingsvermogen en passes is hij een ware centrale verdediger. Frank kan ook rechts uit de voeten. En met zijn leeftijd kan hij nog vele jaren mee. Frank moet de concurentie aan gaan met Karim en Thomas.

Dit was het weer. Volgende keer laat ik jullie de middevelders en de aanvallers zien.

Tot dan:checkit:

Geplaatst

Leuk dat je met Willem II begint zeg ik heel eerlijk aangezien daar niet al te veel novelles van zijn en het wel een uitdaging is eigenlijk.

Jammer dat El Hamdaoui geen basisplaats heeft of is dit geen FM2007?

Je aankopen zien er goed uit en vooral aan Vincken en Saidi ga je heel veel plezier beleven volgens mij.

Geplaatst
  • Auteur
Leuk dat je met Willem II begint zeg ik heel eerlijk aangezien daar niet al te veel novelles van zijn en het wel een uitdaging is eigenlijk.

Jammer dat El Hamdaoui geen basisplaats heeft of is dit geen FM2007?

Je aankopen zien er goed uit en vooral aan Vincken en Saidi ga je heel veel plezier beleven volgens mij.

Jawel dit is 2007 ;)

en Vincken en Saidi ja dat zijn egt topspelers

Geplaatst

Is zeker een leuke club om mee te spelen. Ik zelf heb er ook een keer mee gespeeld tot 2010 geloof ik en het was erg leuk. Ik wens je veel succes bij het"Ajax" van het zuiden.

Geplaatst
  • Auteur

bedankt voor de reactie jongens

Maar hebben jullie ook tips want ik weet dat dit nog lang niet genoeg is.

mja ik hoor het wel van jullie;)

Mvg. Westplaya

Geplaatst

als tip zou je naar mijn mening misschien iets dieper ingaan op bv Mokoena waar jijh zo tervreden over bent, plaatje, info verder moet ik zeggen dat je het niet slecht doet alleen als je iets meer plaatjes, info enzo doet dan lijkt het nog beter,mooier althans mijn mening maar een pluim voor het team dat je gekozen hebt

Geplaatst
  • Auteur

Oke bedankt henry14

Daar kan ik wel wat mee..(y)

En ik heb een vraagje aan jullie allemaal.

Vinden jullie het mooier als ik van elke eredivisie wedstrijd een verslag maak

b.v

Wie gescoort had en wie de man of the match werd.

Ik hoor het wel.

Geplaatst
Oke bedankt henry14

Daar kan ik wel wat mee..(y)

En ik heb een vraagje aan jullie allemaal.

Vinden jullie het mooier als ik van elke eredivisie wedstrijd een verslag maak

b.v

Wie gescoort had en wie de man of the match werd.

Ik hoor het wel.

Dat is altijd leuk, zo kun je een seizoen goed volgen en zie je ook meteen welke spits er veel scoort. Misschien is het ook leuk om een layout te maken. zo kun je daar alles erin zetten en is meestal mooie en overzichtelijk. Verder veel succes.

Geplaatst

ja zou wel mooier zijn, een lay out en elke keer doelpuntenmakers en MOTM

Geplaatst
  • Auteur
Update Bekertoernooi

bekerronde1rkcid3.png

We moesten de 1ste ronde al gelijk tegen een moeilijke tegenstander maar zoals je ziet hadden wij spelers van een betere kwaliteit.

Mohamed Messoui scoorde via een knap uitgevoerde counter.

El Hamdaoui was als invaller gekomen voor de teleurstellende Vincken en hij gaf zijn visitekaartje al gelijk af met zijn mooie droge knal in de linkse onderhoek.

Geert verdiende zijn goal hij speelde heel de wedstijd goed en werd met zijn solo onderuit gehaald dus nam hij de strafschop ook zelf en schoot hem loeihard in de rechtse hoek.

Redan stelde teleur maar ik kon geen wissels meer doen dus ik moest hem erin laten. hij kreeg de bal voor open goal en hij faalde niet.

Toen kreeg Ivan Vicelich van RKC een rode kaart en het leek alsof ze daardoor gemotiveerd door werden. Ze scoorde via een mooie goal van Hans en via Joe Keenan met een eigen goal.

bekerronde2vvogik1.png

Hier valt niks over te zeggen dus om een lang verhaal kort te maken:

VVOG kreeg nauwelijks kansen en als ze die kregen schoten ze of tegen de keeper of naast en over.

Mijn spelers daarintegen schoten de meeste kansen er wel in prachtige prestaties van de jongens(y)

(let op dat mijn aankopen zeer doeltreffent waren)

bekerronde3topoq9.png

Top had geen schei van kans

Mokoena (die MOTM werd) speelde 1 van zijn beste wedstrijden van het seizoen. Hij werd 2 keer alleen voor de keeper gezet en schoot ze erin.

Ook gaf hij een assist op Den Ouden.

Layout

Bedankt voor de reacties en ik zal vanaf nu de alle wedstijden in een layout zetten en de goals en de MOTM.

Geplaatst

heel goed opgepakt, het ziet er echt beter uit. Mooi echt een voorbeeld van luisteren naar positieve kritiek. echt klasse

Geplaatst
  • Auteur
ronde4beker2006sq2.gif

Het was vandaag dus weer bekertijd.

''De trots van het zuiden'' dacht ik. Roda JC z'n bijnaam. Ik was zenuwachtig want ik miste een paar van mijn beste spelers:

Kevin Larsen: Ik had hem op vakantie gestuurd hij was moe en had rust nodig dus gaf ik hem een week vrij.

Geert Den Ouden: Had een blessure opgelopen dus is er tussen een week en 3 weken uit.

Iwan Redan: Heeft ook een blessure opgelopen en hem moeten we 2 weken missen.

Daar zat ik dan 2 uurtjes voor de wedstrijd. Er schoten verschillende vragen door mijn hoofd:

Wat word mijn tacktiek.

Wie gaat er in de aanval

Hoe gaan we spelen tegen de slimme aanvallers van Roda

Ik was er eindelijk uit en ging naar mijn spelers toe om het te bevestigen.

3 uurtjes en een kwartier later...

Daar zat ik dan.

De zon scheen fel op mijn huid en ik besefte nu pas hoe veel ik zweette.

Ik was me te pletter aan het coachen.

Ik keek naar de lucht en zag dat er buien aankwamen. Toen stond ik op en gaf mijn grote vriend Raymond Atteveld een hand.

Z'n team had goed gepresteerd. En ze lieten mijn spelers alle hoeken en gaten van het veld zien. Vrolijk was ik niet, absoluluut niet.

Ik liep naar de kleedkamer en zag de jongens daar verslagen zitten.

Ik kon wel een donderpreek geven maar dat had geen zin.

Dus ik maakte ze duidelijk dat ze goeie inzet toonde maar dat het gewoon niet genoeg was. Ze knikte allemaal.

Ik ga te snel hé. Laat ik maar bij de begin beginnen...

Het was vlak voor de wedstrijd en ik had de spelers de spelers verteld wie waar speelde. Ik waarschuwde Struijk, Saidi en Baelum voor Roda's spitsen: Oper en Tornhout.

Roda was in vorm dit seizoen en stuurde Ajax en psv met 0 punten naar huis.

Dus werd dit een moeilijke wedstrijd.

We wonnen de toss en mochten aftrappen.

Qvist had gelijk na 4 minuten een prachtige solo maar hij moest alleen nog maar langs verdamme om 1 op 1 te staan voor de keeper maar verdamme liet dat niet toe en had een geweldige tussenkomst en speelde de bal over de zijlijn. Valencia gooide de bal naar imschoot. Imschoot rende met de bal over de linker zijde van het voetbalveld en gaf een lage voorzet bij de eerste paal.

De Fauw lag in de baan van het schot ''Hoekschop'' Valencia met de hoekschop en.........KUJOVIC heeft 'm, slechte corner Valencia.

Het was een saaie eerste helft met weinig acties in de 16 meter.

Toen floot de scheids voor de einde van de eerste helft. Ik was alles behalve tevreden. Roda maakte het spel en mijn jongens bleven als zoutzakken staan.

Roda trapte dit keer af.

Opeens staat Oper gelijk oog in oog voor de doelman maar hij wachte te lang en saidi pakt de bal af. In de tweede leek het alsof mijn spelers gemotiveerd waren we gaven roda geen ruimte weg en was een omgedraaide tweedehelft.

Maar ik juichte te vroeg. Verdamme kopte de voorzet van Oper erin.

1-0

Ik bleef maar coachen aan de zijlijn maar het mocht niet zo zijn.

De scheids floot voor de einde van de wedstrijd.

We waren uitgeschakeld....Willem II de club die het zo goed in de competitie doet...Verliest hier met 1-0 van Roda JC.

Na de intervieuw waarin ik alle vragen ontwijk rijd ik rustig naar huis voor een welverdiende nachtrust..

bekerronde4rodamj7.gif

Update

Ik denk dat morgen de update komt maar als ik tijd heb doe ik het misschien 24:00 nog;)

Ps: Wat vinden jullie van deze Lay-out. Ik vind deze veel beter het kost me wat tijd maar dat heb ik er graag voor over als jullie reacties blijven geven.

Zeg maar welke Lay-out je beter vond. We noemen deze Lay-out 2 en de vorige Lay-out 1(y)

Geplaatst
  • Auteur
ere20zw0.gif

Een Eredivisie wedstrijd.

Toch was ik erg tevreden met de prestaties van dit seizoen we stonden 5de ONGELOOFLIJK. Iedereen dacht aan het begin van het seizoen dat we zouden degraderen. Maar kijk nu eens. Oh... Ik was met mijn gedachten even ergens anders ik moest me concentreren voor de wedstrijd. Oke wie zal ik opstellen.

Ik dacht en ik dacht en ik dacht.

Toen ik er eindelijk uitwas ging ik naar de jongens om de opstelling te vertellen.

Kleedkamer

Ik:''Oke Jongens we hebben vandaag een moeilijke tegenstander. Sparta stunt dit seizoen net als wij en ze staan op de 8ste plek. Maar als jullie alles geven wat jullie in je hebben vandaag denk ik dat Sparta geen schijn van kans heeft.'' Oke dacht ik bij mezelf nu moet ik de opstelling vertellen. ''In het doel: Peersman..................

Oke ben ik iemand vergeten te noemen?

Baelum (Captain): Nee meneer, U heeft Iedereen z'n positie verteld.

Op dat moment kwam de Scheidsrechter naar binnen en zei dat m'n spelers naar buiten moesten gaan.

Sparta trapte af en het spel begon.

In de 5de minuut gingen Obodai en Qvist een kopduel met elkaar aan ze blesseerde elkaar maar obodai was het meest van slag dus werd hij gewisseld. Van Dijk was zijn vervanger. Sparta maakte de eerste helft het spel en was vandaag aanvallend ingesteld. Sparta kreeg een vrije trap en van Dijk mocht hem nemen........... OI.......... de bal ging net over en Sparta miste alweer een kans. Sparta was goed bezig en het had al lang 0-3 voor Sparta kunnen staan maar op een of andere manier lukte het ze niet om de kansen te benutten. Peersman probeert op tebouwen hij paast de bal naar Kargbo, Kargbo ziet geen spelers die vrij staan dus paast de bal terug naar de keeper. Peersman schiet de bal naar Valencia.............OOOOOHHHHH..........Medunjanin pakt de bal af en scoort.

Ik zakte door op mijn stoel.

0-1

medunjawmvcm1.gif

Ik wisselde gelijk Qvist hij had een lichte tik van Obodai gekregen in de begin van de wedstrijd. Qvist eruit Almerares erin. Ook Messoudi raakte geblesseerd dus mijn aanval was helemaal door de war. Ik besloot Messoudi te wisselen voor El Hamdaoui. Het was succesvol want vlak voor rust ging mijn team beter spelen. Wau begon met de aanval hij paaste de bal naar Vincken. Vincken was de echte smaakmaker geworden bij Willem II en ontwikkelde zich wedstrijd na wedstrijd heel goed. Vincken gaf de voor zet in de 16 meter gebied en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......... Almerares scoort.....zijn eerste van het seizoen!

1-1 Vlak voor Tijd

alerwmvby4.gif

Na Rust gingen we gewoon verder waar we gebleven waren. Sparta viel aan en wij verdedigde.

Opeens ging vincken er in de 60ste minuut er met een solo vandoor. Maar hij werd getackeld. Hij wou hem zelf nemen en niemand nam het hem kwalijk wat een heerlijke wedstrijd speelde hij ONGELOOFLIJK. Vincken nam de vrije trap snel en Kargbo neemt hem op z'n slof en ..................Jah simpel afgemaakt door de Ronaldinho van Willem II

2-1 KARGBO!!

kkargbowmvjn0.gif

De Scheidsrechter floot en jah het was misschien geen top wedstrijd maar de punten waren binnen. Ik feliciteerde mijn spelers met het behalen van het resultaat en gaf de trainer van Sparta een hand. Op de persconferentie ontweek ik alle vragen wat ik had geen zin om nog door te gaan over deze wedstrijd. Ik ging naar mijn auto en liep de heledag met een smile op mijn gezicht.

ere20ki9.gif

Update

Ik update zeker weten morgen maar als ik niets te doen heb vanavond dan doe ik het dan wel.

Reacties, Commentaar en tip zijn altijd welkom het liefst stuur je elke dag een berichtje:thumb:

Geplaatst

Mooi gepresenteerd hoor!

Mijn complimenten

Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

@ Jowie - bedankt

@ hoOdet - het is je geraden :D

Geplaatst

Ik wilde me inlognaam en wachtwoord invoeren op die site in de eerste post, maar het lukte niet, hoe kan dat? x_0

Geplaatst
Ik wilde me inlognaam en wachtwoord invoeren op die site in de eerste post, maar het lukte niet, hoe kan dat? x_0

Droog:D

Geplaatst
  • Auteur

Grapjas :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.