Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik vind het tot nu toe niet erg goed. Het ziet er niet erg netjes uit, die laatste post bijvoorbeeld zijn de letters weer erg klein. En de kleuren die je gebruikt zijn erg fel en niet echt prettig om te lezen. Dus als je die dingen eerst veranderd dan kan ik wat meer zeggen. Maar succes verder! Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ik vind het tot nu toe niet erg goed. Het ziet er niet erg netjes uit, die laatste post bijvoorbeeld zijn de letters weer erg klein. En de kleuren die je gebruikt zijn erg fel en niet echt prettig om te lezen. Dus als je die dingen eerst veranderd dan kan ik wat meer zeggen. Maar succes verder! Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;)

Hoe krijg je die tekst groter?

Geplaatst

Het is jammer dat de tekst zo bijzonder klein is bij zo ongeveer iedere update van je.

Ik ben bijna geneigd te vragen of we er een vergrootglas bijkrijgen zo klein is het echt!

Anderlecht is een makkelijke club verwacht ik aangezien de strijd tussen Brugge en Anderlecht gaat met het kampioenschap altijd en dat zal nooit veranderen volgens mij.

Ik hoop dat je nog wat goede spelers kunt binnenhalen want het huidige team is natuurlijk ook niet alles he!

Geplaatst
  • Auteur

ZZ:Welkom op de persconferentie over de stage aan de kust. Ik zal niet vertellen wat we allemaal precies hebben gedaan. Het bestuur heeft liever dat ik dat niet doe maar ik kan jullie wel vertellen dat het zware dagen waren. In de dagen dat we er geweest zijn hebben de spelers van 's morgens vroeg tot 's avonds laat getraind op teamspirit, conditie en ook wat op het voetbal zelf. Daar gaan we wat meer op oefenen in Spanje.

Deze stage had ook als doel om te kijken hoe de spelers in de groep zijn en hoe goed hun conditie is en ik ben daar tevreden over. Zo wou ik ook door deze stage en de eerdere enquête spelers met een slechte conditie, die de sfeer verpesten of die willen spelen en ik geen basisplaats kan geven uit de kern te halen door ze te verhuren of te verkopen. Ik heb ook een paar namen die de club mogen verlaten. Ik heb met elke speler ook besproken wat het beste is voor hun carièrre(verkoop, verhuur).

De spelers die de club mogen verlaten zijn:

1208713239.jpgYves Vanderhaeghe

Ik vind het een speler met een geweldige inzet, heel goed voor de teamspirit en ook iemand die heel veel loopt maar ik vind hem trager worden en zijn conditie verslecht door zijn leeftijd, iets te oud voor bij Anderlecht te spelen als verdedigende middenvelder. Ik wou hem ook niet op de bank laten zitten. Yves mag van mij ook, als ik volgend jaar nog coach ben van Anderlecht, opgenomen worden in de technische staf. Yves wil het liefst uitgeleend worden. Wie hem wil lenen zal 20% van zijn loon moeten betalen. Ah ja, ik wou nog iets zeggen tegen Yves:â€Het was een prachtige goal tegen Club Brugge in het seizoen 2004-2005.

De tweede speler die Anderlecht wil verlaten is Siani. Het is een jonge beloftevolle speler die al wilt spelen. Ik kan hem geen basisplaats geven maar zou hem graag al eens zien spelen. We gaan hem uitlenen. Wel moet er de mogelijkheid zijn om hem terug te halen. We zullen hem, als hij goed speelt, misschien tijdens de winterstop terughalen.

De laatste speler die uitgeleend mag worden is Roland Lamah. Hij is heel ambitieus en wil spelen maar op de linksmidden hebben wij al Bart Goor. Hij is de onbetwiste titularis die de ploeg op sleeptouw neemt wat nodig is op het middenveld. Hij is een echte leider en ik kan hem niet op de bank zetten. Daarom verhuren we hem. Als Bart geblesseerd is roepen we hem terug. Over een paar jaar zal Bart niet meer spelen en krijgt hij een basisplaats.

Dat zijn alle spelers die verhuurd worden. Later meer. Dank u voor te luisteren en tot een volgende.

Geplaatst
Het is jammer dat de tekst zo bijzonder klein is bij zo ongeveer iedere update van je.

Ik ben bijna geneigd te vragen of we er een vergrootglas bijkrijgen zo klein is het echt!

Anderlecht is een makkelijke club verwacht ik aangezien de strijd tussen Brugge en Anderlecht gaat met het kampioenschap altijd en dat zal nooit veranderen volgens mij.

Ik hoop dat je nog wat goede spelers kunt binnenhalen want het huidige team is natuurlijk ook niet alles he!

Standard doet de laatste jaren ook wel redelijk mee volgens mij maar inderdaad Anderlecht is samen met Brugge daar oppermachtig. Tevens ben ik het wel redelijk met jouw mening eens: de huidige selectie is niet alles, het is goed voor een kampioenschap maar Europees bereik je er volgens mij geen fluit mee doen ze in het echt trouwens ook niet. Succes verder :mrgy:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.