Geplaatst 12 juli 200717 jr. Hoi allemaal! Mijn naam is Kevin en ik ben nieuw hier bij managers united. Ik speel footbal manager sinds dit jaar. Ik heb het voor het laatst gespeeld toen het nog Championship Manager heette. Ik ontdekte al snel dat het speel velen malen moeilijker is geworden. Maar door goede voorbereiding en scouting ben ik in het 1e seizoen met Feyenoord, en een gemiddelde leeftijd van 23 jaar kampioen geworden. Ik heb daarvoor wel een paar goede aankopen moeten doen en die zou ik graag met jullie willen delen! Weten jullie ook nog super spelers/talenten die het in de Champions League goed doen??? Hier mijn aanraders: -Farias een argetijnse spits die snel bal behendigd en veel scorend is. -Hleb een wit-rusische aanvallende middenvelder/aanvaller van 23 die met de juiste begeleiding uitgroeid tot een ster! -Stepanov een super goede jonge verdediger. -Shust een super goede jonge doelman -Bale een top-talent links-back, is vanaf het begin in het spel al beter dan vele grote namen op die positie(y) -Bruins is een middenvelder die je op moet stellen als contollerende middenvelder. Laat hem de vrijetrappen en corners nemen aan zijn kant. Geef hem in zijn 1e seizoen niet te veel lovende worden maar laat hem met beide benen op de grond staan. Hij won bij mij talent van het jaar award. Ik ben op zoek naar een middenvelder die het verschil maakt. Weten jullie er 1? Groeten, Kevin