Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

GVD Sta ik net met 3-1 voor met nog 1 min te gaan, veranderd charlton naar een 4-2-4 opstelling ,scoren ze nog 3 keer in de 90e minuut en verlies ik met 4-3 :wall: Dit heb ik nou zovaak he :wall: Heeft iemand misschien tips?

Geplaatst
  • Auteur

GVD Sta ik net met 3-1 voor met nog 1 min te gaan, veranderd charlton naar een 4-2-4 opstelling ,scoren ze nog 3 keer in de 90e minuut en verlies ik met 4-3 :wall: Dit heb ik nou zovaak he :wall: Heeft iemand misschien tips?

Geplaatst

Misschien in een verdedigende formatie gaan spelen, zoals 4-5-1 of 5-4-1 met de daarbij behorende instructies voor het verdedigen van de voorsprong?

Geplaatst

Heb ik zelf eigenlijk nooit last van... verander je zelf je taktiek als je ruim voor staat of? Want zoals ze altijd zeggen, een voorsprong moet je niet gaan verdedigen maar gewoon doorgaan met aanvallen!

Geplaatst
Heb ik zelf eigenlijk nooit last van... verander je zelf je taktiek als je ruim voor staat of? Want zoals ze altijd zeggen, een voorsprong moet je niet gaan verdedigen maar gewoon doorgaan met aanvallen!

ligt er aan tegen wij je voor staat:checkit: staat ik als een kleine ploeg voor tegen een top ploeg ga ik de laatste tien minuten echt wel defensiever spelen. door er meestal een spits uit te halen voor een verdediger of een verdedigen middenvelder. maar tegen een gelijkmatige of mindere ploeg proberen nog 1 te scoren;)

Geplaatst

De super 4-2-4 van de computer, idd verschrikkelijk...

Als ze dat doen meteen de boel op slot gooien..

Dit topic hoort btw in het strategieenboek

Geplaatst

4-2-4 Is echt kut van de Pc maar je moet op de counter dan spelen met snelle spitsen lukt heel vaak bij mij

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.