Geplaatst 11 juli 200717 jr. ik wil graag alle transfers goed hebben op FM bijv Leonardo zit nu bij Ajax maar bij mijn spel zit die nog bij NAC hoe kan je hem bij Ajax krijgen?
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Auteur ik wil graag alle transfers goed hebben op FM bijv Leonardo zit nu bij Ajax maar bij mijn spel zit die nog bij NAC hoe kan je hem bij Ajax krijgen?
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Met een editor maar het is handiger om een Data Update te downloaden. http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=11090 Dat is de meest up-to-date DU.
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Die DU downloaden en in de map C:/Deze Computer/Sports Interactive/Football Manager 2007/data/db/700(of 701 of 702, ligt eraan welke patch je hebt) plaatsen.
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Premium of Free kiezen? Al zou je per ongeluk op premium drukken dan nog vergaat de wereld niet maar kom je er alleen achter dat dat de verkeerde keuze was, open je ff opnieuw en kies je alsnog free dus GRATIS :checkit: Je mag best eens iets proberen zonder te vragen hoor :whistle: Ik zie trouwens net dat je pas 12jaar bent, dat veranderd de zaak wel n beetje ;) Als je ergens niet uitkomt mag je me pm sturen en ik zal t je zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen. Grtz
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Moest je hier niet de nieuwste patch voor hebben voor je een update kunt plaatsen hoorde ik? Ben zijn neefje dus als dat zo is kan ik dat wel even mailen. Maar volgens mij kunnen jullie het hem ook aardig uitleggen.
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Ik had FM illegaal, en toen ik de patch 7.0.2 erop had gezet deed die het niet meer, wat kan ik dan doen, want als ik gewoon speel stikt het van de blessures en schorsingen. (er staat crack moet overeenkomen met patch 7.0.2, dat snap ik even niet)
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Toch wel een speciaal programma voor je hem erop kon zetten. WinRar geloof ik dat je nodig hebt of is dat niet zo?
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Toch wel een speciaal programma voor je hem erop kon zetten. WinRar geloof ik dat je nodig hebt of is dat niet zo? Ja dat heb je nodig
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Auteur hoe krijg je dat op je computer? sorrie ben niet zo goed in die dingen!
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Ik had FM illegaal, en toen ik de patch 7.0.2 erop had gezet deed die het niet meer, wat kan ik dan doen, want als ik gewoon speel stikt het van de blessures en schorsingen. (er staat crack moet overeenkomen met patch 7.0.2, dat snap ik even niet) Vragen met betrekking tot cracks of illegale versies zijn niet toegestaan! hoe krijg je dat op je computer? sorrie ben niet zo goed in die dingen!Winrar bedoel je? even googlen kan je gratis downloaden.
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Je kunt dat ook in je vorige post zetten. Scheelt ons een hoop scroll werk;) Dit doe je door middel van de edit knop bij je vorige post.
Geplaatst 12 juli 200717 jr. Auteur en hoe zit het dan met dit 90 days without download moet je het na 90 dagen nog een keer downloaden?
Geplaatst 12 juli 200717 jr. en hoe zit het dan met dit 90 days without download moet je het na 90 dagen nog een keer downloaden? Heb je het over winrar of?? Zoja, welke versie heb je? Gebruik zelf nog steeds versie 3.20 en mocht je die ook hebben dan heb ik wel een oplossing om van de trial version een volledige versie te maken ;) Je hebt mn email dus ik hoor t wel.
Geplaatst 13 juli 200717 jr. Auteur en hoe zit het dan met dit 90 days without download moet je het na 90 dagen nog een keer downloaden? ik heb het over de tranfers downloaden!