Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nou..

Nu weliswaar het zoveelste "ratingtopic" , maar ik vond dat deze niet kon achterblijven..

Dus.. Geef elkaar hier cijfers (1 t/m 10) voor de transfers die je gedaan hebt..

(Als een mod vindt dat deze teveel lijkt op het "Mijn laatste transfertopic", mag je em van mij dichtknallen)

Ik zal maar ff aftrappen :

Club: Nottingham Forest

Naam: Vyacheslav Hleb

Leeftijd: 23

Nationaliteit: Wit-Rus

Postitie: AM RC, AC

Van (club): MTZ-Ripo

Bedrag: 350.000

Seizoen: 2006/2007

Reden/opmerking: De aanval moest dringend versterkt worden, en dan kom je bij deze jongen.. Echt een topper! :) Een keiharde werker, die je in elk team kunt gebruiken.

Naam: Dean Morgan

Nationaliteit: Engelsman

Postitie: AM L, S

Van (club): Luton

Bedrag: 375.000

Reden/opmerking: De enige echte linksbuiten die ik had, is geblesseerd voor 5 maanden. Deze jongen gaat het prima op deze positie doen. Een toppertje voor de wat mindere clubs!

Naam: Charles-André Doudin

Leeftijd: 20

Nationaliteit: Zwitser

Postitie: S

Van (club): La Chaux-de-Fonds

Bedrag: 70.000

Reden/opmerking: Volgens mijn scout moest ik deze jongen koste wat het kost contracteren.. Dan volg ik zijn raad maar eens voor de verandering, De stats zijn redelijk.. We gaan zien wat deze jongen ons te bieden heeft.

• Antwoorden 74
  • Weergaven 89
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Nou..

Nu weliswaar het zoveelste "ratingtopic" , maar ik vond dat deze niet kon achterblijven..

Dus.. Geef elkaar hier cijfers (1 t/m 10) voor de transfers die je gedaan hebt..

(Als een mod vindt dat deze teveel lijkt op het "Mijn laatste transfertopic", mag je em van mij dichtknallen)

Ik zal maar ff aftrappen :

Naam: Vyacheslav Hleb

Nationaliteit: Wit-Rus

Postitie: AM RC, AC

Van (club): MTZ-Ripo

Bedrag: 350.000

Reden/opmerking: De aanval moest dringend versterkt worden, en dan kom je bij deze jongen.. Echt een topper! :) Een keiharde werker, die je in elk team kunt gebruiken.

Naam: Dean Morgan

Nationaliteit: Engelsman

Postitie: AM L, S

Van (club): Luton

Bedrag: 375.000

Reden/opmerking: De enige echte linksbuiten die ik had, is geblesseerd voor 5 maanden. Deze jongen gaat het prima op deze positie doen. Een toppertje voor de wat mindere clubs!

Naam: Charles-André Doudin

Nationaliteit: Zwitser

Van (club): La Chaux-de-Fonds

Bedrag: 70.000

Reden/opmerking: Volgens mijn scout moest ik deze jongen koste wat het kost contracteren.. Dan volg ik zijn raad maar eens voor de verandering, De stats zijn redelijk.. We gaan zien wat deze jongen ons te bieden heeft.

Geplaatst

Transfer 1 Vyacheslav Hleb: 8 inderdaad keiharde werker

Transfer 2 Dean Morgan: 6 (heb hem nog nooit zien spelen)

Transfer 3 Charles-André Doudin:9 Is een goede spits en goed dat je die hebt gehaald

Geplaatst

Club: Heerenveen

Naam: Luiz Adriano

Leeftijd: 19

Nationaliteit: Braziliaan

Van (club): Internacional

Bedrag: 1.300.000 ( clausule )

Reden/opmerking: Ik mis een paar echte spitsen naast A. Alves, en het feit dat PSV achter hem aan zat ^-^

Geplaatst

@ Gravit:

1. 7,5 (Goede speler, Multifunctioneel)

2. 7 (ken hem niet, maar ziet er goed uit in FM)

3. 8,5 (prima spitsje)

@ ToerQ:

1. 8 (goede jonge spits)

Club: Willem 2

Naam: Iderlino Moreino Freire

Leeftijd: 22

Nationaliteit: Nederlander

Postitie: DR, WBR, MR, AMR

Van (club): Sparta

Bedrag: €80,000

Seizoen: 2007/2008

Reden/opmerking: Had een goede speler voor op de rechtsback positie nodig die ook aanvallende impulsen had. Volgde Freire al een tijdje en toen sparta degradeerde nam ik hem over voor een prikkie.

Club: Willem 2

Naam: Sani Keita

Leeftijd: 21

Nationaliteit: Nigeriaan

Postitie: DM

Van (club): Sparta

Bedrag: €325,000

Seizoen: 2007/2008

Reden/opmerking: Hardwerkende DM nodig en kwam toen Kaita op het oog. Hij is een echte bikkelaar.

Geplaatst

@ToerQ 8 Goede en handige speler

@MixedUp Voor Iderlino Moreino Freire een 7 en voor keita een 8, Allebei twee goede talenten.

Geplaatst
  • Auteur

@ MixedUp : allebij 2 hele mooie spelers, voor allebij een 8! :)

@ Toerq : Mooie transfer, en wat hem natuurlijk extra mooi maakt, is dat je hem voor PSV hebt weg gesnoept.. 8.5!

Geplaatst

Club: Ajax

Naam: Oscar Ustari

Nationaliteit: Argentijn

Postitie: Doelman

Van (club): Independiente

Bedrag: 11.750.000

Reden/opmerking:Ik moest een goede doelman erbij hebben :)

Geplaatst
  • Auteur

Mooie transfer, niet al te origineel.. Bedrag iets aan de hoge kant

Ik zou hem wel voor dat geld zoiezo een basisplek geven

een 7,5

Geplaatst

Bedankt, goedkoper was hij niet haalbaar helaas, ik zit bijna aan het einde van het seizoen ben al kampioen, volgend seizoen is hij 1e keeper :)

Geplaatst
  • Auteur

Naam: Didier Digard

Nationaliteit: Fransman

Postitie: VC, VM

Van (club): Le Havre

Bedrag: Transfervrij :mrgy: :checkit:

Reden/opmerking: Ik zocht nog een goede VM om James Perch op te volgen. En ja, als je dan ziet dat Didier transfervrij is, dan hoef je niet snel na te denken.

Deze jongen is zodra hij er is verzekerd van een basisplaats, en gaat de nodige ervaring opdoen.

Geplaatst

Club: Spurs

Naam: Van der Vaart

Leeftijd: 26

Nationaliteit: Nederlandse

Postitie: AMC

Van (club): Villarreal

Bedrag: 12,5 miljoen

Seizoen: 2009/2010

Reden/opmerking: Nou Sneijder is al in mijn bezit en Villarreal wilde hem hebben en wilde vd Vaart ruilen tegen Sneijder. Dat heb ik niet gedaan en ik deed een bod op VdVaart. Ze zijn beide heldjes, nu is Sneijder mijn linkshalf en Raffie mijn centrale middenvelder :beg:

Geplaatst

@Vitesse88 Met van der vaart heb je echt een topper. Vet goed middenveld met die twee :) (Aan je naam te zien ben je voor vitesse, ik ook ;))

Geplaatst

Van der Vaart voor 12,5 miljoen is een koopje, zeker als hij 30 is. Ik heb hem op zijn dertigste een keer voor 15 miljoen moeten kopen ;)

Geplaatst
Van der Vaart voor 12,5 miljoen is een koopje, zeker als hij 30 is. Ik heb hem op zijn dertigste een keer voor 15 miljoen moeten kopen ;)

Hij is 26 :thumb:

Geplaatst

Ja, ik zat teveel met mijn eigen game in de war. Daar is hij al 30 en ik heb 15 betaald. Maar als hij 26 is, is het een nog betere transfer 8 (Y)

Geplaatst

Club: Ajax

Naam: Cocu

Leeftijd: 36

Nationaliteit: Nederlands

Postitie: VM

Van (club): PSV

Bedrag: Gratis

Reden/opmerking: Als backup voor op het middenveld, maar in het achterhoofd de interesse van topclubs voor sneijder. Als sneijder zou vertrekken heeft hij kans op een basisplaats.

Geplaatst

Club: Tottenham Hotspur

Naam: A. Ferdinand

Leeftijd: 20 ofzo

Nationaliteit: Engels

Postitie: VC

Van (club): West Ham.

Bedrag: 17 miljoen

Reden/opmerking: Haha, zocht nog een VC, en ik vond zijn haartjes wel cool, dus ja:cab: Nee, zocht gewoon een goede, jonge, Engelse VC. Dus heb je er twee, Richards en A. Ferdinand. Richards had me 35 miljoen gekost. DOEI!

Geplaatst
Misschien IRL, maar in fm weet ik het nog niet merk het vanzelf

Maarja, ik probeer FM dan ook zo realistisch mogelijk te spelen ;)

Geplaatst

Mooie transfer! zeker een 9. hij is lastig te krijgen. Met ajax kreeg ik hem maar niet aan de haak

Geplaatst

Club: Real Union

Naam: Georginio Wijnaldum

Leeftijd: 19

Nationaliteit: Nederlandse

Postitie: AMRLC

Van (club): Feyenoord

Bedrag: gratis

Seizoen: 2009/2010

Reden/opmerking: ik heb `m niet echt nodig maar hij was gratis en aangezien veel clubs interesse in `m hadden en ik hem zelf nog nooit in m`n team gehad heb dacht ik laat ik die eens halen ;)

Geplaatst

Sorry maar ik geef het ook een 5. Omdat hij 36 is, ik vind zulke aankopen echt nutteloos. Is toch al veel te oud, en fysiek zijn ze zowat altijd bagger. Behalve als je hem wilt gebruiken in de technische staff, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.