Spring naar bijdragen

Bloed, Zweet En Tranen... ( teletekst lay-out)

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

amsterdamtournament2006fk8.jpg

* dit als introductie van mijn novelle, hoopt dat een beetje goed is, reacties zijn welkom! * :)

Geplaatst
  • Auteur

Nou, ik wou dus eens een keertje geen moderne novelle beginnen dus wil ik mijn novelle zoals hierboven in TeleTekst stijl gaan doen....leek me ook erg leuk en waar ik zo rondgekeken heb, hebben nog niet veel fm-ers dit geprobeerd.

Ik hoop dat ik er in zal slagen om er toch in jullie ogen wat leuks van te maken :)

Geplaatst

Ben zelf ook bezig met een ajax novelle!

Erg leuk dat je teletekst lay-out gebruikt!

Goed bedacht!

Veeel succes

Geplaatst

het is leuk gedaan en succes nog

Geplaatst

Ik ben teletekst supporter, dus het bevalt. Zet em op :)

Geplaatst

Je presenteer het leuk en nog echt op de officiele manier ook met een verhaal en een pagina verder doelpuntenmakers etc.

Ik moet zeggen dat het er echt heel mooi uitziet alleen zul je hiermee geen IDS behalen in mijn ogen helaas.

Geplaatst

Ziet er idd zeer mooi uit. Ik mis alleen de transfers die je eventueel gedaan hebt en ook zou ik graag willen weten met welke tactiek je speelt :)

Veel suc6 verder !

Geplaatst

Ik vind dit wel leuk gedaan het is weer eens wat anders inderdaad: MAAR MOEST DIT ZO NODIG MET AJAX?:D Er zijn er namelijk aardig wat van deze club maar goed, succes verder hopelijk komt je binnenkort weer met iets orgineels:D

Trouwens hoe kom je er bij: De Johan Cruijff schaal in de Kuip??? Die is standaard in de arena?

Geplaatst
  • Auteur

Aaaaaah!!!!! Als echte Ajax-fan is dit idd een zéé® grove fout! bedankt voor de opmerking ik zie ut nu pas.....

zeldzaam foutje wat me ook niet snel nog eens gebeurt.

Ik zou graag de transfers laten zien, maar er hebben nog geen transfers plaats gevonden....het eerste seizoen speel ik bijna altijd met de bestaande selectie en nu moet ik zeggen dat deze van Ajax toch behoorlijk is...:)

Geplaatst

Allback _O_

Goed gepresenteerd, ik ben zelf namelijk verslaafd aan Teletekst, en dan is dit wel leuk natuurlijk. Hopelijk word je kampioen en win je de CL een keer, volgend seizoen dan maar?

succes in elk geval!!

Geplaatst

was wel te verwachten als je thuis krap met 2-1 wint krijg je het daar wel moeilijk.

Mooi gepresenteerd,

ga zo door

Geplaatst

Ik vind het er zeer realistisch uit zien. Misschien is het leuker om ook voor afwisseling te zorgen en niet alleen maar Teletekst lay-out te gebruiken. Probeer ook gewoon een keer een verhaalvorm erin te verwerken. De realiteit is oppermachtig in de voorronde van de Champions League.

Ik wens je nog veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

vind t jammer dat ik niet zo goed om kan gaan met photoshop....dus als iemand me in t kort uit kan leggen hoe je een mooie afbeelding maakt voor je verhaal en uitslagen in te zetten, zou ik dat heel heel erg fijn vinden :)

Geplaatst

leuk dat je het op de teletekst manier doet! ik ben namelijk verslaafd aan teletekst

jammer dat je bent uitgeschakelt in CL maar sporting braga moet je kunnen pakken

Sparta 2 - 0 PSV echt king trouwens

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.