Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nee, niet de manier waarop je spelers een doelpunt vieren. De manier waarop jíj een belangrijk doelpunt viert. Of een onbelangrijk doelpunt. Komt er een gebald vuistje de lucht in, of gaan de armen spontaan omhoog? Of nog erger; ren je door de kamer, allerlei vreugdegebaren makend? Of gaat er een liedje heel hard aan? Of blift je ijzig koel voor je uit naar het beeldscherm turen? Of...?

Vertel hier hoe jij je doelpunten viert! Of leuke anekdotes m.b.t. dit onderwerp natuurlijk!

• Antwoorden 141
  • Weergaven 300
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Nee, niet de manier waarop je spelers een doelpunt vieren. De manier waarop jíj een belangrijk doelpunt viert. Of een onbelangrijk doelpunt. Komt er een gebald vuistje de lucht in, of gaan de armen spontaan omhoog? Of nog erger; ren je door de kamer, allerlei vreugdegebaren makend? Of gaat er een liedje heel hard aan? Of blift je ijzig koel voor je uit naar het beeldscherm turen? Of...?

Vertel hier hoe jij je doelpunten viert! Of leuke anekdotes m.b.t. dit onderwerp natuurlijk!

Geplaatst

Vroeger ging ik nog wel eens door de kamer rennen, nu komt er meestal alleen een gebald vuistje. Als het doelpunt erg belangrijk is wil ik nog wel eens gaan roepen.

Geplaatst

Het ligt er bij mij aan tegen wie ik speel en welk team ik ben. Als ik met Ajax de 1-0 tegen Excelsior maak, verek ik geen spier. Maar als ik met Fc Khimki tegen een andere Russische ploeg scoor gaat er een gebald vuistje de lucht in ;). Als ik de CL win ren ik wel even door de kamer, maar de CL heb ik nog nooit gewonnen. Dus dat zal even moeten wachten haha

Geplaatst

Mwah, af en toe een 'yes'. Alleen toen ik de UEFA Cup finale won van Liverpool, in de laatste minuut, sprong ik omhoog met twee gebalde vuisten. Leukste was het commentaar van m'n vriendin: "Heb je eindelijk een keer gewonnen?"

Edit: Ik loop meer te vloeken en te schelden bij tegengoals dan dat ik doelpunten van m'n club vier eigenlijk, haha

Geplaatst

Als ik 2-0 achter sta en we maken 2-1 doe ik niks. Als we dan 2-2 maken komt er wel een lach op mn gezicht. Als het een belangrijk doelpunt is roep ik 'yes!' maar meer ook niet.

Leukste was het commentaar van m'n vriendin: "Heb je eindelijk een keer gewonnen?"
:mrgy:
Geplaatst

Edit: Ik loop meer te vloeken en te schelden bij tegengoals dan dat ik doelpunten van m'n club vier eigenlijk, haha

Ik ook dus, en ik geef altijd mijn moeder de schuld als ze hier in de keuken (staat de PC) is.

Geplaatst

Normale wedstrijden blijf ik nogal koel, maar als we veel beter zijn, heel lang achter staan en dan toch nog winnen dan huppel ik wel even rond in de computerkamer van geluk.

Geplaatst

Toen ik met HSV de halve finale CL bereikte door een doelpunt in de 122e minuut was ik wel ff blij. Ken-ny Mil-ler! Paar rondjes gerend door mn kamer.

Geplaatst

Maken we een doelpunt is het vaak 'voilá', win ik een (belangrijke) wedstrijd zeg ik vaak: 'wat een topcoach', haha.

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr

Leukste was het commentaar van m'n vriendin: "Heb je eindelijk een keer gewonnen?"

Haha, kijkt je vriendin regelmatig mee? Hier nooit, vaak is ze te lui om zich te concentreren op het spelletje en daarom zet ik het ook vrijwel altijd uit als ze komt. Een favoriete club heb ik 'r wel geleert: Torino :D

Geplaatst
Haha, kijkt je vriendin regelmatig mee? Hier nooit, vaak is ze te lui om zich te concentreren op het spelletje en daarom zet ik het ook vrijwel altijd uit als ze komt. Een favoriete club heb ik 'r wel geleert: Torino :D

Nee, maar ze heeft de tv in dezelfde kamer gezet, anders ziet ze me nooit :*)

Geplaatst

Ik ren bij elk doelpunt door de kamer. :cab: (als mijn moeder het niet ziet)

Geplaatst

Ach, zomaar één van de 1001 voorbeelden :cry: :cry: :cry: Ik word hiet zo moe van, kijk dan eens naar het aantal schoten en hoeveel er naast gaan, dat slaat nergens op. Overigens heb ik nu nog rustig zitten kijken, want ik zat er op te wachten :wall:

01im7.jpg

Geplaatst

Nou, ik deed een keer een raar dansje, maar dat deed ik voor een raam en toen kwam net twee vriendinnen van mij langs om te vragen of ik mee wou zwemmen. Ben nog nooit zo rood geweest, probeer het maar eens te verklaren. Sinsdien houd ik het altijd met een simpele joehoe, of jeej maar meestal ben ik stil.

Geplaatst

Ik maak een vuist en juich wat, heb ook een keer mijn turn oefening in de strijd gegooit, maar dat lijkt nogal snakkerig.

Geplaatst

een gebald vuistje, met een tegendoelpunt is dat wel anders:whistle:

Geplaatst

Bij mij ook een gebald vuistje en af en toe een kleine smile.

Geplaatst

Bij (bijna) alle doelpunten komt er een vuistje in de lucht, bij de belangrijkere goals 2 vuisten.. En bij een domme/onnodige/late tegengoal zucht ik heeeeeel erg diep.. :whistle:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.