Geplaatst 9 juli 200717 jr. Ik kon het nergens vinden, dus begin ik maar een nieuw topic. Je kent het wel, Je club heeft een balans waar weinig geld op staat, en daarom heb jij weinig Transfergeld om spelers te kopen, en contracten aan te bieden. wat zijn de beste manier om uit de rode cijfers te komen?
Geplaatst 9 juli 200717 jr. Auteur Ik kon het nergens vinden, dus begin ik maar een nieuw topic. Je kent het wel, Je club heeft een balans waar weinig geld op staat, en daarom heb jij weinig Transfergeld om spelers te kopen, en contracten aan te bieden. wat zijn de beste manier om uit de rode cijfers te komen?
Geplaatst 9 juli 200717 jr. Weinig of geen zware investeringe doen, besparen op de salarrisen, slechte spelers met een hoog loon op straat zette...
Geplaatst 9 juli 200717 jr. Vriendschappelijk wedstrijden organiseren tegen topclubs wil ook wel helpen. Slapen rijk worden?
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Zoveel mogelijk jonge tranfervrije talenten vastleggen, die hebben meestal geen hoge salariseisen en zijn zo dus voor veel clubs haalbaar. Laat deze spelers ook meteen meedraaien in het eerste en hoop dat ze meteen een beetje goed presteren zodat je ze 1 of 2 seizoenen later met dikke winst kan verkopen. Zo ben ik bijv met mijn huidige game met Real Union begonnen als klein lokaal clubje uit de spaanse 2e divisie B2 met vrijwel geen geld en nu zit ik aan het einde v seizoen 4 en ben ik ondertussen een grote continentale club met een waarde van meer dan 200miljoen en een dikke 100miljoen aan transfergeld. Voorbeelden van transfers die ik zo uit t hoofd weet zijn Andre Bassani, Lebohang Mokoena, Rene Mehelic, Robin Malmqvist enz... allemaal transfervrij of voor rond de 100.000 gehaald en 1 of 2 jaar later verkocht voor miljoenen. Kijk eens bij de topics die gaan over talenten en transfervrije spelers om meer ideeen op te doen ;) Heb nog ff nagekeken welke spelers ik in het begin vd game gehaald heb en die je later veel kunnen gaan opleveren mits je ze genoeg speelgelegenheid geeft en buiten de al eerder genoemde waren dat Diego Marangon (110k), Diego Novaretti (30k), Michael Lacroix (14k), Emiliano Vecchio (16k en een absolute topper!), Alvedin Nezirovac (gratis), Vicente Perez (60k), Mika Aaritalo (gratis) en Kasper Hamalaien (gratis). Misschien dat je er iets aan hebt ;)
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Voorbeelden van transfers die ik zo uit t hoofd weet zijn Andre Bassani, Lebohang Mokoena, Rene Mehelic, Robin Malmqvist enz... allemaal transfervrij of voor rond de 100.000 gehaald en 1 of 2 jaar later verkocht voor miljoenen. Heb nog ff nagekeken welke spelers ik in het begin vd game gehaald heb en die je later veel kunnen gaan opleveren mits je ze genoeg speelgelegenheid geeft en buiten de al eerder genoemde waren dat Diego Marangon (110k), Diego Novaretti (30k), Michael Lacroix (14k), Emiliano Vecchio (16k en een absolute topper!), Alvedin Nezirovac (gratis), Vicente Perez (60k), Mika Aaritalo (gratis) en Kasper Hamalaien (gratis). Misschien dat je er iets aan hebt ;) Ik wil aan dit lijstje nog de volgende speler toevoegen: Junior Ross Als je die gewoon benadert kost hij je niks en zonder dat je 'm laat spelen stijgt z'n waarde in een half jaar naaar ongeveer 4 miljoen:-D
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Je moet niet vergeten dat per game dit kan verschillen. Maar inderdaad; probeer goedkope jonge talenten aan te trekken en deze weer te verkopen met winst. Belangrijk is dat je je training goed instelt, zodat ze zich goed ontwikkelen. Het verhaal van slapend rijk worden is leuk, echter meestal heeft dat wel als voorwaarde dat je een club bent die een grote reputatie heeft. Je geeft neit aan met welk team je speelt dus daar kan ik verder weinig over zeggen. Probeer ook dure spelers te verkopen, net zo als spelers die geen toekomst hebben in jou team. Je kan spelers ook nog proberen te verhuren, zodat een ander voor de loonkosten moet betalen, echter dat is maar een tijdelijke oplossing. Het kan je wel helpen met het verkopen van bepaalde spelers.
Geplaatst 24 juli 200717 jr. Onnodige, doch dure spelers ontslaan/verkopen. Bij iedereen een nieuw contract aanbieden zonder tekenpremie met een lager salaris. Er zijn altijd wel een paar gekken die accepteren. Voor meer info verwijs ik je door naar dit topic: Club in de schulden, hoe ga jij ermee om?