Geplaatst 8 juli 200717 jr. Ik zit met een probleem. Telkens als ik een paar seizoenen in een carrière speel, doet mijn spel raar. Ik wil dan afsluiten/opslaan, maar die balk stopt altijd op het laatste en mijn computer blijft dan hangen. Kan iemand me misschien helpen? Dank bij voorbaat _O_
Geplaatst 8 juli 200717 jr. Auteur Ik zit met een probleem. Telkens als ik een paar seizoenen in een carrière speel, doet mijn spel raar. Ik wil dan afsluiten/opslaan, maar die balk stopt altijd op het laatste en mijn computer blijft dan hangen. Kan iemand me misschien helpen? Dank bij voorbaat _O_
Geplaatst 8 juli 200717 jr. Ik zit met een probleem. Telkens als ik een paar seizoenen in een carrière speel, doet mijn spel raar. Ik wil dan afsluiten/opslaan, maar die balk stopt altijd op het laatste en mijn computer blijft dan hangen. Kan iemand me misschien helpen? Dank bij voorbaat _O_ Misschien het spel opnieuw installeren?
Geplaatst 8 juli 200717 jr. Auteur @ ho0det: al verschillende keren geprobeerd, werkt niet @ ToerQ: waar kan ik dat zien?
Geplaatst 11 juli 200717 jr. Na een tijdje moet jouw game zoveel verschillende stats opslaan, dat hij fakking veel moet laden. Dit kan je denk ik zien bij CTRL+ALT+DEL, en dan bij dan staat er rechtsonder Geheugengebruik, hij zou niet akelig dicht bij elkaar moeten liggen. VOor het geheugen kan je kijken op je harde schijf.( meestal station C ).
Geplaatst 17 juli 200717 jr. Na een tijdje moet jouw game zoveel verschillende stats opslaan, dat hij fakking veel moet laden. Dit kan je denk ik zien bij CTRL+ALT+DEL, en dan bij dan staat er rechtsonder Geheugengebruik, hij zou niet akelig dicht bij elkaar moeten liggen. VOor het geheugen kan je kijken op je harde schijf.( meestal station C ). Dat wil soms ook wel helpen maar.... Opnieuw instaleren wilt wel vaker helpen hoor ik had dat probleem eerst ook.