Spring naar bijdragen

Helllppp!! (Fulham) Gevraagd: Degradatiestrijd Experts

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben een fervent FM speler... Ik speel het spel al vanaf CM2 en ieder jaar koop ik de originele versie van de nieuwe release weer...

Maarrrr ik heb voor het eerst echt moeite met het spel! Laat me de situatie uitleggen.

Ik ben begonnen als manager van Arsenal, mijn op-1-na favoriete club. Met Arsenal heb ik de Champions League, PD en FA cup gewonnen... gewoon lekker dus. Echter ging het seizoen '08/ '09 echt bagger. in december stond ik 8ste, dus werd ik terecht ontslagen. Ik wilde niet meer bij een topclub zitten, dus ging ik op zoek naar een kleine club met redelijk spelersmateriaal. In februari ben ik aan de slag gegaan bij Fulham, die in de middenmoot van de Championship stond. Met hen ben ik nog dat seizoen rechtstreeks gepromoveerd door 2e te eindigen! Niet slecht dus..

Nu komt het:

Ik zit nu dus in de PD en ik sta na 12 wedstrijden op een troosteloze laatste plek met 1 gewonnen wedstrijd (4 gelijk, 7 verloren). Ik kom niet uit deze dip! Mijn elftal is redelijk, voor zover ik weet zou je hiermee goed in de middenmoot mee kunnen draaien. Ik heb slechts 1 regen in het elftal, Raymond Otten, een 18-jarige spits die ik bij Arsenal heb opgeleid overgekocht voor 2.6 miljoen. Omdat het verder allemaal echte spelers zijn, zal ik mijn elftal als screenshot bijvoegen.

Mijn vraag is of iemand mij kan helpen uit deze ongelooflijke dip te komen. Ik wil Fulham omhoog brengen en ik dacht op de goede weg te zijn, maar niets blijkt minder waar!!!

Duss... HEEELLPPP! :p

Fulham.jpg.f68a583786f4e44fccdecdb65707974b.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben een fervent FM speler... Ik speel het spel al vanaf CM2 en ieder jaar koop ik de originele versie van de nieuwe release weer...

Maarrrr ik heb voor het eerst echt moeite met het spel! Laat me de situatie uitleggen.

Ik ben begonnen als manager van Arsenal, mijn op-1-na favoriete club. Met Arsenal heb ik de Champions League, PD en FA cup gewonnen... gewoon lekker dus. Echter ging het seizoen '08/ '09 echt bagger. in december stond ik 8ste, dus werd ik terecht ontslagen. Ik wilde niet meer bij een topclub zitten, dus ging ik op zoek naar een kleine club met redelijk spelersmateriaal. In februari ben ik aan de slag gegaan bij Fulham, die in de middenmoot van de Championship stond. Met hen ben ik nog dat seizoen rechtstreeks gepromoveerd door 2e te eindigen! Niet slecht dus..

Nu komt het:

Ik zit nu dus in de PD en ik sta na 12 wedstrijden op een troosteloze laatste plek met 1 gewonnen wedstrijd (4 gelijk, 7 verloren). Ik kom niet uit deze dip! Mijn elftal is redelijk, voor zover ik weet zou je hiermee goed in de middenmoot mee kunnen draaien. Ik heb slechts 1 regen in het elftal, Raymond Otten, een 18-jarige spits die ik bij Arsenal heb opgeleid overgekocht voor 2.6 miljoen. Omdat het verder allemaal echte spelers zijn, zal ik mijn elftal als screenshot bijvoegen.

Mijn vraag is of iemand mij kan helpen uit deze ongelooflijke dip te komen. Ik wil Fulham omhoog brengen en ik dacht op de goede weg te zijn, maar niets blijkt minder waar!!!

Duss... HEEELLPPP! :p

Geplaatst

Je speelt best aanvallend, misschien dat eens veranderen, een zeer snelle spits erin en op de counter gaan?

Misschien met 2 verdedigende middenvelders gaan spelen?

Geplaatst

Idd, je kan met 2 DMC's spelen, MR, MC, ML, en 1 spits. En natuurlijk 4 verdedigers en een keeper. Die formatie werkt goed bij mij. De gedachte is simpel. De 2 DMC's ruimen op, alles op zelden en veel pressie. De MC is een soort aanvallende MC, MR en ML geven af en toe voorzetjes, targetman voorin, MC sluit vaak bij, verdedigers doen hun ding, backs mogen af en toe een voorzetje geven, maar focussen zich vooral op het verdedigende aspect. Ik speel graag met een targetman die kopsterk is, want daarmee heb ik altijd de beste resultaten behaald. Met snelle jongens veel minder. Twee snelle spitsen voorin werkt bij mij vaak niet. Probeer et es, zouk zegge.

Geplaatst

Probeer eens andere spelers op te stellen dan de spelers die je altijd standaard maar opstelt, Geef ze ook eens een waarschuwing voor slechte prestaties..

Dat wil nog wel eens helpen..

Zo niet.. taktiek veranderen..

Geplaatst
  • Auteur

Thanks tot dusver! Ik maak nog niet veel progressie. Ik heb in mijn squad slechts 1 dmc die iets kan met een bal, dus ik heb er een soort 4 1 3 2 systeem van gemaakt. Kreeg gelijk commentaar van de supporters op de formatie :S

Misschien geen slecht plan om eens met 1 spits te spelen. Heb ik in de 12 jaar dat ik dit spel speel eigenlijk nog nooit gedaan!

Geplaatst

Misschien een fatsoenlijke keeper halen? Theo Zwarthoed is toch niet Premier League waardig!

Geplaatst

Mijn tip zal -net als die van Tjinnoes- zijn dat je minstens 1 dmc moet opstellen. Probeer een kopsterke, aggresieve dmc met goede verdedigende aspecten. Een soort Viera late we maar zeggen. De dmc ruimt alles wat in zijn zone komt (zoneverdediging dus) op, en de rest doet waar ze goed in zijn. Ik speel al 7 jaar met zo'n dmc. Ik speel 4-4-2 (4-1-2-1-2 dus) met ruit op middenveld en haal het ene succes naar het andere.

Geplaatst
  • Auteur

@ roelio, nu ben ik wel benieuwd of je de middenvelders dan aan de buitenkant of in het midden hebt staan!

@ Jimmit, Zwarthoed was inmiddels de keeper van het nationaal elftal :) leek mij dus wel een goeie, maar het tegendeel wordt bewezen!

Ik heb enkele dagen niet kunnen spelen, maar ik ga het nu zeker met een DMC proberen!! 4-1-2-1-2 lijkt me wel wat!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.