Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

4tte8n9.jpg

Eduardo Bandréz: Beste mensen wij zijn hier vandaag allemaal bij een gekomen om onze nieuwe manager Tim Fraser te verwelkomen, Jullie hebben dan nu ook een half uur de tijd om vragen te stellen aan deze nieuwe aanwist van onze club

5062t8o.jpg

Goedenmiddag Tim Fraser

Hallo allemaal laten we maar meteen beginnen, Want ik heb vanmiddag nog een belangrijke afspraak met een van de mensen van de club.

Hoe is je eerste indruk

Mijn eerste indruk was heel goed, natuurlijk kende ik niet veel mensen, , Verder waren de mensen heel gast vrij.Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat ik mijn kantoor nog niet heb kunnen zien, want daar moesten nog de spullen van Meneer Fernandrz uit dus daar heb ik nog even op moeten wachten.

Hoe waren de onderhandelingen?

de onderhandelingen waren best zwaar,omdat ik tussendoor ook naar Turijn en Breda moest om met mensen van de andere clubs te praten die in mij geïnteresseerd waren, maar toen ik hier aan kwam was ik meteen verkocht, toen kwamen alleen de financiën nog aan bod.

Was alles meteen rond betreft de financiële activiteiten?

Eigenlijk wel ja, ik had het er in het begin even moeilijk mee dat de loonlast vrij laag is, dus dat wil zeggen dat ik niet alle spelers van elk kaliber aan kan trekken, maar daar voor zullen we gaan strijden.

En hoe is de relatie met Dhr. Bandréz?

Heel goed hij heeft de zelfde visie’s als mij en laat alles aan mij over en dat vind ik wel fijn.

Waarom heeft u eigenlijk de clubs als Juventus, boavista, santos en NAC Breda afgewezen?

Dat is heel makkelijk ik had in Brazilie en Portugal al geen contact meer om de hele makkelijke reden dat het te ver weg is en ik mijn familie ook nog wil blijven zien dus toen bleven er nog drie over, eerst was ik bij Juventus geweest en daarna bij NAC Breda maar toen ik hier in Spanje aan kwam was ik meteen verkocht,dus toen heb ik maar zo snel mogelijk een contract getekend.

Maar het is toch moeilijk om je meteen in de Spaanse cultuur aan te passen?

Dat zou best kunnen maar daar heb ik eerlijk gezegd nog niet veel van gemerkt dus tot nu toe loopt alles op rolletjes, heb al contact gehad met wat reserve’s van topclubs die graag bij ons op uitleenbasis willen komen spelen.dus tot nu toe heb ik niks te klagen.

Wat is uw doelstelling?

Mijn doelstelling is sowieso niet degraderen, en als het meezit het hele seizoen proberen niet in de gevarenzone te komen.

Verwacht u nog het nodige aan de selectie te moeten veranderen voor uw doelstelling?

ik heb al wel een aantal spelers op het oog zoals bijvoorbeeld Christian Mora de doelman uit Ecuador, en een centrale verdediger is ook geen overbodige luxe hierbij zit ik te denken over de Zweed Dennis Boskailo.

Bedankt dat jullie hier aan wezig wilde zijn maar nu moet ik u tog excuseren, ik heb nog het een en het ander te doen

Geplaatst
  • Auteur

real_zaragoza.jpg

Real Zaragoza is een Spaanse voetbalclub, opgericht op 18 maart 1932 en uitkomend in de Primera División. De club speelt sinds 8 september 1957 zijn wedstrijden in La Romareda in Zaragoza. Daarvoor speelde het in het Torrero.

3972.jpg

Real Zaragoza ontstond in 1932 door de fusie van de twee rivalen Iberia SC en Real Zaragoza CD. In de jaren dertig van de twintigste eeuw maakte de club indruk, maar de Spaanse Burgeroorlog riep dat tijdelijk een halt toe.

Vanaf de verhuizing naar La Romareda begon Real Zaragoza zich te manifesteren als een cupfighter en de Spaanse beker (eerst als Copa de Generalísimo, later als Copa del Rey) werd dan ook al meerdere malen gewonnen en ook werd twee keer een Europees bekertoernooi gewonnen. Het is Real Zaragoza echter nog niet gelukt om hoger te eindigen dan de tweede plek in de competitie. In het seizoen 1974/75 eindigden ze als vicekampioen achter Real Madrid.

De meest recente internationale succes is de Europacup II-winst in 1995. In de finale tegen het Engelse Arsenal brengt de Argentijnse spits Juan Esnaider Real Zaragoza op voorsprong. Negen minuten later is het echter John Hartson die de 1-1 maakt. De wedstrijd lijkt af te stevenen op een gelijkspel en daarmee een strafschoppenserie, totdat Mohamed Alí Amar, voetbalnaam Nayim, de bal voor zijn voeten krijgt. De Marokkaanse middenvelder van Real Zaragoza produceert een fabelachtige lob vanaf de uiterste rechterkant van het veld. Doelman David Seaman, die een voorzet verwachtte en geen schot vanaf veertig meter, was geklopt en Real Zaragoza won de beker.

In 2000 plaatste Real Zaragoza zich in eerste instantie voor de eerste keer in de geschiedenis voor de UEFA Champions League als nummer vier van de Primera División. Ongeveer een week later won Real Madrid, dat als vijfde was geëindigd in de competitie, echter de Champions League en diende daarom als titelverdediger deel te nemen het toernooi van 2000/2001. Hierdoor moest Real Zaragoza de vierde Spaanse Champions League-plaats af te staan aan de Madrileense club. Los Blanquillos moesten genoegen nemen met een plaats in de UEFA Cup.

In 2001 won Real Zaragoza voor de vijfde keer de Spaanse beker door in de finale te winnen van Celta de Vigo. Een seizoen jaar, in 2002, degradeerde echter Real Zaragoza naar de Segunda División A. In het seizoen 2003/04 keerde de club alweer terug in de Primera División. Datzelfde seizoen won Real Zaragoza opnieuw de Copa del Rey. Real Madrid werd na verlengingen met 3-2 verslagen. Real Madrid leek op weg naar bekerwinst door doelpunten van David Beckham en Roberto Carlos, maar treffers van Dani García en David Villa uit een strafschop brachten Real Zaragoza terug in de wedstrijd. Uiteindelijk was het in de tweede helft van de verlengingen de ingevallen Argentijnse aanvaller Luciano Galleti die de wedstrijd besliste in het voordeel van Real Zaragoza.

00083369-AFF9-13AB-A9560C02AC1BF824.jpg

In het seizoen 2005/06 toonde Real Zaragoza nogmaals aan een echte cupfighter te zijn door de traditionele top-drie van Spanje uit de Copa del Rey te stoten. Atlético Madrid werd in de achtste finales verslagen. In de kwartfinales moest FC Barcelona zijn meerdere erkennen in Real Zaragoza. In La Romareda versloeg Real Zaragoza de Catalaanse club met 4-2. De spitsen Diego Milito en Ewerthon scoorden beide tweemaal. Real Zaragoza verloor de return in Camp Nou weliswaar met 2-1, maar op basis van gemaakte doelpunten plaatste de club zich toch voor de halve finales. Hierin werd Real Madrid verslagen. In Zaragoza werd de Madrileense club met 6-1 vernederd door Real Zaragoza. Het spitsenduo Milito-Ewerthon bleek net als tegen FC Barcelona goud waard: Diego Milito maakte maar liefst vier treffers, Ewerthon scoorde twee keer. Ondanks een 4-0 nederlaag in de return plaatste Real Zaragoza zich voor de finale. In de eindstrijd was RCD Espanyol echter met 4-1 te sterk.

Copa del Rey

1964, 1966, 1986, 1994, 2001, 2004

Copa_del_rey.jpg

Uefa Cup

1964

45UEFA_Cup_frei11_00.jpg

Europacup II

1995

Europacup2.JPG

6cyqc2a.jpg

Geplaatst

@Rick: Nou met dat soort reacties kan hij wat. :cab:

Het ziet er goed uit, op wat kleine foutjes na is je spelling goed. Ook erg leuke clubkeuze. Ik ben benieuwd naar je tranfers.

EDIT: Ik reageerde op vorige update.

Geplaatst

Nouja, is er toch iemand die reageert he..:p

Nee maar ziet er goed uit hoor...

Lekker lange update..

Geplaatst
  • Auteur

52z0llx.gif

Gerard Piqué de speler van Manchester Utd. die dit jaar op uitleenbasis speelt bij Real Zaragoza, is aan het begin van de Transfer periode al over genomen door, Diezelfde club, Manager Tim Fraser, legde maar liefst 5,3 Miljoen eurotje's neer voor dit wonderkind

5430d44.jpg

Screens op aanvraag en reactie's welkom, Werkt namelijk heel erg motiverend,

Sorrie voor de slechte kwaliteit van de plaatjes, maar snap nog niks van Photoshop dus doe nog alles met paint, verbetering volgt, Tim Fraser

Geplaatst
Tim Fraser, legde maar liefst 5,3 Miljoen eurotje's neer voor dit wonderkind

Vrij goedkoop, in mijn games moet ik vaak meer als 10 miljoen voor hem betalen. :cab:

Ziet er leuk uit verder

Succes!

Geplaatst

Ik denk dat als je die afbeeldingen opslaat als PNG dat ze er dan wel beter uitzien. Dat is iig bij mij..

Verder ziet het er goed uit. Ga zo door..;)

Edit: Piqué is een mooie speler, maar hij wordt nog veel beter in de toekomst..

Geplaatst
  • Auteur

Deel 1

Ik stap uit de pers zaal en probeer me een weg naar mijn auto te banen, "Waarom, Waarom moest het nou zo gaan waarom konden de harde kern niet rustig doen, nu zit ik zonder contract en zonder club, hoe moet ik nu mijn booterhammetjes gaan verdienen, op weg naar mijn auto kom ik een hele boel journalisten tegen.eentje valt me op en komt naar me toe gelopen.O nou zie ik het, het is MikeRkc.

MikeRkc: Beste Meneer Fraser, Betekend dit nu het einde van U nog korte managers loop baan?

Ik: Dat is niet te hopen mijn vriend, ik vind het zo leuk om een team in mijn handen te hebben, en ze te laten doen wat ik wil, dat ik er nooit genoeg van zal krijgen, Ik heb al via mijn zaakwaarnemer gehoord dat diverse topclubs in verschillende landen serieus in mij geintreseerd zijn.Ik laat het nu tenminste even allemaal over mij heen vallen. En ga rustig op vakantie en daarna bekijk ik wel wat ik dan ga doen, maar het is zeker niet het einde van mijn Carriere.

Toine van Peperstraten: En welke clubs zijn er dan geintreseerd in U meneer Fraser?

Ik heb het een en het ander van Atletico Madrid en Juventus gehoord, maar verder laat ik mezelf daar niet verder over in, en ik zou nou graag naar mijn vrouw en kinderen willen gaan.

Toine van Peperstraten: Gaat U gang meneer Fraser, en een fijne vakantie!

Ik: Dank U wel.

private_flight.jpg

Ik zit in mijn Auto als de telefoon gaat,

Tring Tring

Ja ja schreew ik

Oh U bent het Meneer Bartrin, Is er al meer concrete informatie bij Over de twee geïntreseerde clubs.

Beter Tim, Nu zijn ook Psv en Celtic geïntreseerd.

"Zo, dat is niet niks"

"En weet u al waar u voorkeur naar uit gaat?"

"Daar ga ik eens goed over na denken Ian, ik ga nu op vakantie naar de bahama's,en als ik daarvan terug kom ga ik wel gesprekken met clubs voeren.

"Perfecto, Meneer Fraser "

"Als U mij dan nu zou willen excuseren want ik rij bijna tegen een lantaarnpaal aan"

Doe de groetjes aan je vrouw Tim

"Zal ik doen doei'"

Mijn stekkie in de Bahama's

VSHonext1s.jpg

Geplaatst

Leuke wending van het verhaal

al is het wel jammer van Zaragoza is een erg mooie clubs met de gebroeders Milito

Geplaatst
  • Auteur

Atleticologo.PNG

Atletico Madrid

Atletico Madrid zal altijd het kleinere broertje van Real Madrid blijven. De Koninklijke is nu eenmaal financieel en sportief beter op alle fronten. De socio’s van Atletico zinnen op wraak. De laatste keer dat Atletico kampioen werd was tien jaar geleden in 1995-1996. Sindsdien zakte de club af naar de middenmoot en zelfs twee seizoenen in de 2e divisie. De club is een jaar later opgericht dan Real (1902) in 1903.

Doelstelling

Het bestuur legt je geen al te moeilijke doelstelling op. De middenmoot is wat zij vragen. De spelersgroep is ernaar om dat te halen, maar de financiële situatie niet. Later hierover meer. De socio’s zijn altijd veeleisender. Zij willen dat je je kwalificeert voor Europees voetbal. Of dat UEFA Cup of Champions League is maakt niet uit.

Het stadion

Het Vicente Calderon (vernoemd naar de ex-voorzitter van Atletico) is het op vier na grootste stadion van Spanje. Het is een allseater met maar liefst 54851 zitplaatsen. Verder heeft het stadion een veldverwarming onder de grasmat liggen.

AtleticoMadridstadion2.jpg

De financiën

Je zal 2.9 miljoen euro aan transfergeld krijgen en er staat 5,9 miljoen euro op de balans. Een aanrader is om geen geld uit te geven omdat de club nog schulden heeft, je zal dus ook snel in het rood komen te staan.

Samenwerkingsverbanden

- Amorós (Spa)

- Cadetes (Arg)

- Ciudad Murcia (Spa)

- Getafe (Spa)

- Mallorca (Spa)

- Rayo (Spa)

- Rayo Majadahonda (Spa)

Beste spelers- Fernando Torres: Torres geldt als het grootste talent ooit uit de jeugdopleiding van Atletico Madrid. De pas 22- jarige spits debuteerde al op 16 jarige leeftijd in het eerste en sindsdien is het snel gegaan. Het seizoen daarna had hij al een basisplaats en scoorde elk seizoen meer. Op dit moment staat de teller op 55 goals in 160 wedstrijden. Ondertussen is Torres ook Spaans international (34 caps, 13 goals).

- Maxi Rodriguez: Dit is een absolute technicus op het middenveld. Spelend op MR of AMR kom hij het beste tot zijn recht, hoewel hij ook naar het midden kan uitwijken. Hij speelt graag 1-2 tjes, en schiet ook van afstand. Voor de rest is het bijna teveel om op te noemen. Hij heeft dan ook al 18 keer voor het nationale elftal van Argentinie gespeeld en zal waarschijnlijk snel worden begeerd door enkele topclubs.

- Antonio Lopez wordt vaak door mensen onderschat. De linksback die elf caps achter z’n naam heeft staan komt uit de jeugd van Atletico, en is via twee seizoenen bij Osasuna teruggekeerd bij de club. Een echte Spaanse back die je niet veel meer ziet, behoud hem voor de club! Het handig om meteen een nieuw contract aan te bieden aangezien hij aan het begin een ontsnappingsclausule heeft van 5,75 miljoen! Iets wat veel te weinig is voor een speler met zijn kwaliteiten.

Grootste talenten

- José Manuel Jurado: Deze spelmaker komt uit de jeugdopleding van Atletico en heeft alles in zich om een geweldige speler te worden. Laat hem eerst een paar keer invallen en na loop van tijd kan je hem gerust in de bassis opstellen waar hij zich zal laten zien met steekpasses en andere acties.

- Segio Agüero: Dit Argentijnse wonderkind kan je niet uit de bassis laten. Hij is klein en snel en is heeft het bezit of een grote doses techniek. Na een of twee seizoenen zal hij dan ook door bijna elke topclub begeert worden. Agüero kan zowel in de spits of net erachter uit de voeten.

- Miguel: Deze veelzijdige speler kan op bijna elke positie op het middenveld spelen. Miguel werd vorig jaar overgenomen van Hercúles en zal binnen no-time een fantastische spele worden.

Versterkingen

Uitgaande van een 442 opstelling is de selectie van Atletico vrij goed bezet. Toch zou een extra centrale verdediger niet mistaan. Kijk hiervoor eerst even bij de reserves of bij het jeugdteam, zo bespaar je weer enige kostbare centen.

Beste opstelling

DM Leo Franco

VL Antonio Lopez

VC Pablo

VC Luis Perea

VR Giourkas Seitaridis

VMC Costinha

ML Martin Petrov

MR Maxi Rodriguez

AMC Sergio Agüero

SC Fernando Torres

SC Mista

149769_fullimage_atletico_team_400.jpg

Reactie's Welkom

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.