Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

jCIx4Jy4qTQ

transfers.JPG

Dit waren de transfers die ik deed, een paar gerichte aankopen zouden me naar de 1e bundesliga moeten loodsen. Met name Bolanos en Pavlyucek ontpopten zich tot een ware topaankopen. Die zich nu in de interesse van respectievelijk Hamburger SV en Valencia mogen wanen.

Ik vulde mijn team nog wat aan met wat jeugdspelers, zoals de 21 jarige Compper, de negentien jarige Kempe, Olcay Sahan wie 19 jaren jong is. Ismael Ergin en Simon Helbst waren pas vijftien toen ze bij de eerste selectie gehaald om hun ontwikkeling beter in het oog te kunnen houden. In Duitsland mag je pas vanaf je zestiende spelen. Ergin kreeg toen meteen een basisplaats, gezien de stand op de ranglijst kon dat wel.

team.JPG

Dan wordt dit dus mijn team, waarmee ik promotie moet afdwingen, mijn doelstelling ligt echter hoger, kampioenschap is de wens. Dat moet ook wel lukken.

tactiek.JPG

Weapon of choice is weeral de roemruchte 442, Friend als targetman, Neuville als doelpunten machine. Nando Rafael maakte ook veel speelminuten door de speelstijl iets aan te passen en Friend buitenspel te zetten.

kampioen.JPG

Piece of cake..

stats.JPG

b_m

Op naar volgend seizoen, we hebben al een paar spelers vastgelend, zo zullen Benjamin Lauth, Bierofka, Kornzyniets en Israeli Arbeitmann de rangen komen versterken, voor volgend seizoen is een top 10 klassering de doelstelling.

Gladbach1.JPG

Geplaatst
  • Auteur

jCIx4Jy4qTQ

transfers.JPG

Dit waren de transfers die ik deed, een paar gerichte aankopen zouden me naar de 1e bundesliga moeten loodsen. Met name Bolanos en Pavlyucek ontpopten zich tot een ware topaankopen. Die zich nu in de interesse van respectievelijk Hamburger SV en Valencia mogen wanen.

Ik vulde mijn team nog wat aan met wat jeugdspelers, zoals de 21 jarige Compper, de negentien jarige Kempe, Olcay Sahan wie 19 jaren jong is. Ismael Ergin en Simon Helbst waren pas vijftien toen ze bij de eerste selectie gehaald om hun ontwikkeling beter in het oog te kunnen houden. In Duitsland mag je pas vanaf je zestiende spelen. Ergin kreeg toen meteen een basisplaats, gezien de stand op de ranglijst kon dat wel.

team.JPG

Dan wordt dit dus mijn team, waarmee ik promotie moet afdwingen, mijn doelstelling ligt echter hoger, kampioenschap is de wens. Dat moet ook wel lukken.

tactiek.JPG

Weapon of choice is weeral de roemruchte 442, Friend als targetman, Neuville als doelpunten machine. Nando Rafael maakte ook veel speelminuten door de speelstijl iets aan te passen en Friend buitenspel te zetten.

kampioen.JPG

Piece of cake..

stats.JPG

b_m

Op naar volgend seizoen, we hebben al een paar spelers vastgelend, zo zullen Benjamin Lauth, Bierofka, Kornzyniets en Israeli Arbeitmann de rangen komen versterken, voor volgend seizoen is een top 10 klassering de doelstelling.

Gladbach1.JPG

Geplaatst
  • Auteur

Dankje voor de complimenten. Bökelberg was het oude stadion, nu spelen we op Borussia-park Rich Ruzzian

Geplaatst

Mooie club met een mooie historie! Gisteren toevallig nog bij het stadion geweest om kaartjes te halen..:mrgy:

Ben benieuwd naar je prestaties in de Bundesliga, succes!

Geplaatst
  • Auteur

dankje wel Nino!

Mooie resultaten, maar ietwat matig dat je niet reageert op mijn PM...

Ik heb je nochtans teruggemaild, maar gelieve dit soort zaken hier niet te bespreken.

Geplaatst
  • Auteur

transfers.JPG

Net als vorig jaar deed ik een paar gerichte aankopen, eigenlijk was alleen Arbeitman een impuls aankoop. Ik kreeg al snel in de gaten dat hij de ontwikkeling van Kempe en Sahan blokkeerde, daardoor speelde hij ook weinig. Henn en Jensen zijn twee (gearriveerde) Duitse talenten die dit seizoen al aan het basisteam hebben mogen ruiken. Met name de aankoop van Madlung was belangrijk voor de groep. Ik schat hem een stuk hoger in dan de vertrokken Ze Antonio en dat liet hij na een onwennige start zien ook.

s_36200_2006_1.jpg

Olcay Sahan

team.JPG

Het team, weeral aangevuld met talenten welke na het vieren van hun zestienjarige leeftijd ook vrijwel direct speelminuten kregen. De jeugdopleiding is zo goed dat er elk jaar nieuw (topnotch) talent klaar staat.

madl250_250.jpg

De aangekochte A. Madlung hier nog voor Wolfsburg spelend.

tactiek.JPG

Met de steeds terugkerende tactiek zouden we het de tegenstander moeilijk moeten maken, deze keer niet powerhouse forward maar de wat meer trefzekere Neuville en Lauth, natuurlijk brengt elke spits zijn speciafieke kwaliteiten mee en dat zorgde er voor dat iedereen voorin wel aan spelen toe kwam.

eindstand.JPG

In mijn debuut seizoen ging het meteen al van een leien dakje, we eindigden als vierde, daar ben ik zeer tevreden mee. Een top tien plaats had ik me zelf voorgenomen, we kochten niet veel spelers maar blijkbaar wel de goeie.

142726,0_400x400___80.jpg

stats.JPG

Facts und figures

142743,0_400x400___80.jpg

Neuville, ondanks zijn leeftijd nogsteeds zeer doeltreffend

Geplaatst

HaJee, hiervoor moet ik zelf jouw een compliment geven. Goede prestaties hoor met Möngengladbach.

Zal ik screen mogen van Cristián Bolaños?

Geplaatst

Héérlijke prestaties, HJ! Hopen dat je het goed doet, en volgend jaar CL en misschien het kampioensschap!

Geplaatst
  • Auteur

Dit seizoen is de kern nog groter, maar dat komt vooral omdat ik heel veel jeugdspelers in pas, dus ik roteer wat waar het mogelijk is, het gaat me niet zo zeer om de prestaties, het leuke van deze game is juist dat er ontiegelijk veel talent in de jeugdopleiding zit en ik die probeer beter te maken door ze minuten te laten maken.

Bedankt voor ieders reactie!

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.