Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Historie

Spartak Moskou is in 1922 opgericht en speelt tegenwoordig in de hoogste Russische divisie. Toen de Sovjetunie uit elkaar viel heeft Spartak een zeer opmerkelijke prestatie neergezet. Van 1992 tot 2001 greep de club slechts één keer naast het kampioenschap. Daarna haalde het echter geen landstitel meer binnen. De nationale Russische beker wisten ze tot nu toe drie keer te winnen, terwijl de USSR Beker maarliefst negen keer werd veroverd. Ook Europees gezien heeft Spartak toch al wat successen behaalt. In 1991 werd de halve finale van de Champions League behaald en in 1998 wist Spartak de halve finale van de UEFA Cup te halen. Alleen CSKA wist tot nu toe een Europese beker naar Rusland te halen.

Ik kende veel voetbalkennis maar in een land als Rusland ken ik niets, gevaarlijk land ja dat is het. Prostitutie hier en daar, drugs hier en daar. Maar er is ook voetbal, maar dat is niet zo bekend, aan mij de taak om al die vooroordelen weg te schelden. De competitie is spannend, Moskou loopt al enkele jaren een blauwtje en weet de titel maar niet te pakken. Echte topspelers kopen lukt niet omdat Rusland niet kan geven wat ze willen.

Ik verwacht niet meteen Europese sucessen maar meestrijden voor de titel dat is zeker. En dan 2 jaar werken aan ons team en zien waar we eindigen europees, maar dat is nog ver, eerst weten te overleven in deze club. Het afscheid nemen van de ouders was hard, maar dat is het leven van een manager, jullie zeggen zeker huh heeft die dan geen vrouw? Wel, neen ik had er één, maar die is gescheiden nadat ik manager ben geworden, ze vond het niet leuk zoveel alleen thuis zitten. Ik kan me dus volledig richten op het voetbal. Het eerste wat ik moet doen is gewoon worden aan de temperaturen hier.

Geplaatst
  • Auteur

Historie

Spartak Moskou is in 1922 opgericht en speelt tegenwoordig in de hoogste Russische divisie. Toen de Sovjetunie uit elkaar viel heeft Spartak een zeer opmerkelijke prestatie neergezet. Van 1992 tot 2001 greep de club slechts één keer naast het kampioenschap. Daarna haalde het echter geen landstitel meer binnen. De nationale Russische beker wisten ze tot nu toe drie keer te winnen, terwijl de USSR Beker maarliefst negen keer werd veroverd. Ook Europees gezien heeft Spartak toch al wat successen behaalt. In 1991 werd de halve finale van de Champions League behaald en in 1998 wist Spartak de halve finale van de UEFA Cup te halen. Alleen CSKA wist tot nu toe een Europese beker naar Rusland te halen.

Ik kende veel voetbalkennis maar in een land als Rusland ken ik niets, gevaarlijk land ja dat is het. Prostitutie hier en daar, drugs hier en daar. Maar er is ook voetbal, maar dat is niet zo bekend, aan mij de taak om al die vooroordelen weg te schelden. De competitie is spannend, Moskou loopt al enkele jaren een blauwtje en weet de titel maar niet te pakken. Echte topspelers kopen lukt niet omdat Rusland niet kan geven wat ze willen.

Ik verwacht niet meteen Europese sucessen maar meestrijden voor de titel dat is zeker. En dan 2 jaar werken aan ons team en zien waar we eindigen europees, maar dat is nog ver, eerst weten te overleven in deze club. Het afscheid nemen van de ouders was hard, maar dat is het leven van een manager, jullie zeggen zeker huh heeft die dan geen vrouw? Wel, neen ik had er één, maar die is gescheiden nadat ik manager ben geworden, ze vond het niet leuk zoveel alleen thuis zitten. Ik kan me dus volledig richten op het voetbal. Het eerste wat ik moet doen is gewoon worden aan de temperaturen hier.

Geplaatst

Waarom al die Engelse titels? Het staat ook een beetje genant als je dan nog fouten maakt in je Engels.

Succes in Moskou.

Geplaatst

Haha dat eerste stukje tekst komt uit de gids dat ik heb geschreven#lol

wel leuk om terug te zien:p maar ik vind het een schitterende club dus suc6;)

Geplaatst
  • Auteur

menuattr15382629007bde9ie4.jpg

10:00: Tijd om te vetrekken naar de training. Ik moet echt nog gewoon worden aan de temperaturen hier. Ik kom aan in het stadium dat nog altijd impressionant is. De training begint pas om 14 u vandaag, normaal is er een ochtendtraining maar vandaag niet,zet me achter de computer en beslis om wat spelersinformatie te verzamelen.

Ik zei met 5 miljoen kan ik spelers kopen maar we hebben meer in ons mars is er kans dat ik nog een extra budget krijg, ze gingen eens kijken en me dadelijk terugbellen. Een half uurtje later kreeg ik telefoon, ze melden mij dat ik 7 miljoen extra krijg. Met 12 miljoen kan ik al wat doen! Ik ben heel blij en opgetogen en ik kan beginnen zoeken. Ik kwam uit bij Antonio Lopez van Atletico Madrid maar die wou niet weg bij zijn club dat was meteen duidelijk.

Ik bleef verder zoeken Andy Taylor, Blackburn Rover een goed linksback en nog heel jong. Maar Andy Taylor wou zelf niet naar Rusland komen voetballen ook al kon hij hier een hoog loon opstapelen. Hij zal nog wat bij blackburn mogen vieren.

3.jpg

Ik ging dan maar zoeken in landen waar talent zit maar een overstap naar Engeland of Spanje te moeilijk zou worden. Niclas Jensen van Kopenhagen werd geconacteerd maar komen wou hij ook niet. Gadverdamme zei ik in men eigen, weinig spelers zien dus iets in Rusland. Taiwo wou ook niet komen, ik ga toch niet verder moeten zo? Er is nog 1 week dat er kunnen transfers worden doorgevoerd. Laatste mogelijkheid die ik zag zitten was Jelle Vandamme oke het is een Belg maar hij kan het dat weet ik uit vorige jaren. Anderlecht accepteert het bod nu moet hij alleen nog willen. Maar ik kom tot de conclusie dat de transferperiodes in andere landen, (de meeste) afgelopen zijn.

computer1.JPG

Geplaatst
  • Auteur

@Mods: Kan je de titel veranderen in: Rusland niet alleen het land van maffia?

menuattr15382629007bde9mf1.jpg

Supercup is voor CSKA

CSKA wist te winnen van ons Moskou. We moeten toegeven dat CSKA veel beter was dan ons, 2-0 was dan ook een terechte uitslag. Maar we mogen wel niet vergeten dat we een harde maar schitterende voorbereiding hebben gehad en verliezen van CSKA is geen schande. In de competitie dan gaat het tellen.

supercup1.jpg

Competitie

Spartak Moskou - Luch

De eerste wedstrijd zorgde al meteen voor spektakel. We kwamen op voorsprong 1-0 maar meteen erna stond het al 1-1. En het scenario werd erger ze weten voor te komen via een kopbal: 1-2. In de tweede helft moedig ik mijn spelers aan en het lukt. 2-2 en Tamas scoort de 3-2! Maar ach, ach, op het einde schieten ze nog een vrije trap binnen, waardoor het eindresultaat dan ook 3-3 is.

luchcd5.png

Geplaatst

Mooie layout !!

Ik wijzig meteen je titel, dit kan een mooie novelle worden als je zo doorgaat!

Geplaatst
  • Auteur

Informatie tegenstander

Founded: 1943

Club colors: Blue / Darkblue

Stadium: Stadion Metallurg

Seats: 35,330

4um2fe0.png

Geplaatst
  • Auteur

Informatie over de tegenstander

Founded: 1940

Club colors: Blue / Blue / Blue

Stadium: Petrovsky Stadion

Seats: 21,725

4ml0qk1.png

Geplaatst
  • Auteur

Er staat een foutje naast kovac het moet 0-2 zijn :-) Sorry voor het ongemak.

5yujq0k.png

Geplaatst

Ziet er allemaal mooi uit, helaas is het lettertype niet zo geweldig te lezen, dat in combinatie met Russische namen is niet handig :p

Geplaatst

Super novelle!

Leuke competitie, ben daar ook bezig met CSKA!:P

Geplaatst

Leuk dat er eens iemand naar Rusland gaan en niet zoals iedereen naar een standaard land zeg maar als Engeland o.i.d. wat je heel vaak ziet.

Je presenteert het heel erg mooi en je intro is ook zeker de slechtste niet zeg.

Ik ben wel ontzettend benieuwd naar je transfers want als je zo als die sjeiks ziet die daar vandaan komen(Chelsea etc.) krijg je wel heel veel geld.

Geplaatst
  • Auteur

Na CSKA Moskou komt er grafisch nog iets bij ;)

4qj1sah.jpg

61x1wlt.jpg

Had het opgeslaan als JPG sorry ;)

Wat vinden jullie ervan? Beter lettertype?

Geplaatst
  • Auteur

De wedstrijd tegen Torpedo is kwijtgeraakt :cab: Maar goed volgend verslag is met twee delen ;) Ik heb verloren tegen Torpedo dus weer 8 punten :( Ik en Moskou en Peterburg gelijke punten :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.