Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

64.jpg

Tottenham Hotspur FC, bijgenaamd The Spurs, werd in 1882 opgericht door een aantal jongens van de Hotspur Cricket Club. Twee jaar later werd de naam van de voetbalclub gewijzigd in de naam die het nu draagt. De club heeft een fantastische geschiedenis opgebouwd, echter is het niet meer de topclub van weleer. Op dit moment is het een stabiele subtopper, het is aan jou om de oude successen weer te laten herleven!

Clubhistorie:

The Spurs hebben in de loop der jaren een geweldige historie opgebouwd. De Premier League werd in 1951 en 1961 binnengesleept. Er werden ook nog vele malen tweede en derde plaatsen in de nationale competitie behaald. Ze wonnen tweemaal The Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, en werden ook nog een paar keer tweede of derde. De meest prestigieuze beker van Engeland, de FA Cup, werd 8 maal gewonnen, één keer sneuvelden ze in de finale. In de Carling Cup werd vijf keer de finale gehaald, waarvan er drie werden gewonnen. De Community Shield wisten ze vier keer te winnen, maar ze waren ook vijf maal de verliezende partij. De Beker voor Bekerwinnaars werd in 1963 aan de prijzenkast toegevoegd, met UEFA Cup gingen ze in 1972 en 1984 aan de haal.

Verwachting van het bestuur en de supporters!!!!

Het bestuur verwacht dat je in de middenmoot beland.

Supporters verwachten een respectabel plaats.

Ik vind ze allemaal haalbaar mijn verwachtingen zijn top 5.

Mijn contract loopt af op : 30-6-2007

Transfer budget : 20 miljoentjes :D dat is denk ik genoeg want versterking heb ik eigenlijk niet nodig.... misschien mensen die een of ander speler voor mij weten ??.

Geplaatst
  • Auteur

hoe krijg ik so'n screentjuh in mijn novelle (dit is mijn eerste novelle hij sal niet egt pragtig zijn maar wel duidelijk denk ik)

Geplaatst

Als je nou eerst normaal Nederlands probeert te typen zal dat al een stuk helpen.

Je maakt een screen door op de knop Prt Scrn te drukken, naar paint te gaan, op Ctrl+V te drukken en vervolgens een beetje knipt. Dan sla je em op, ga je naar http://www.imageshack.us en upload je je screen. Om hem hier te laten zien typ je in: *JE LINK*

Geplaatst
okee bedankt sorry voor mijn msn taal ik zal wel normaal typen bedankt

Probeer met hoofdletters, punten, komma's enz. te werken.

Geplaatst
  • Auteur

DE OPSTELLING

tottenhamyi0.png

Shot at 2007-07-04

Ik speel 4-4-2 diamont atacking.

Is volgens mij de beste opstelling.

Ik wissel Defoe vaak af met Keane.

:checkit:

Geplaatst

Kijk eerst naar andere topics en maak tijd voor een update. BV transfers, selectie, geselecteerde comps en wat info ofzo over de club. Verder veel succes :)

Geplaatst
  • Auteur

Oke bedankt mannen dit is mijn eerste novelle als jullie het nog niet weten dus ik heb het liefts dat jullie zeggen wat ik moet doen of beter kan dan en screentjes op aanvraag . Alvast bedankt.

Geplaatst

Hee Royke ziet er mooi uit ga zo door en veel succes in Spanje, haal Baines!!

Geplaatst
Oke bedankt mannen dit is mijn eerste novelle als jullie het nog niet weten dus ik heb het liefts dat jullie zeggen wat ik moet doen of beter kan dan en screentjes op aanvraag . Alvast bedankt.

Tip: Kijk in andere novelles hoe zij het deden..;) Dan krijg je een goed beeld vna hoe de meeste mensen het mooi vinden..

Suc6 jongen!

Geplaatst
  • Auteur

:wall: :wall: :wall: :wall: jooww mensen moet iets mededeln mijn fm- cd dus ook allegames van mij ook the spurs sijn gecracht egt zwaaar k*t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: egt zwaar kuty hij instaleerd de cd ook neit meer egt vervelend:wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.