Geplaatst 3 juli 200717 jr. Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder! Mijn avontuur met AGOVV Apeldoorn, is te lezen op www.swani.nl. LET OP!! De nieuwste berichten staan bovenaan! Het begin staat dus onderaan, op de laatste pagina! Reacties, suggesties, vragen.. Zijn zeer welkom! :thumb:
Geplaatst 3 juli 200717 jr. Auteur Alleen Gezamenlijk Oefenen Voert Verder! Mijn avontuur met AGOVV Apeldoorn, is te lezen op www.swani.nl. LET OP!! De nieuwste berichten staan bovenaan! Het begin staat dus onderaan, op de laatste pagina! Reacties, suggesties, vragen.. Zijn zeer welkom! :thumb:
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Auteur Heb mn verhaal geupdate! Uitslag eerste periode staat er nu op! Reacties, suggesties, vragen.. Zijn zeer welkom!
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Je kan natuurlijk ook gewoon je novelle hierheen kopieren plakken.. Lijkt me wel handiger ja
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Auteur Dat is voor mij helemaal niet handig want dan moet ik alles weer aan gaan passen ed. Ik heb het op die andere site staan omdat vrienden van mij het ook lezen en die komen niet op dit forum.
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Het ziet er wel goed uit, net echt. Maarrr.. ik vind het zo wel onhandig. Succes.
Geplaatst 4 juli 200717 jr. Auteur Ik vind het onhandig om het allemaal hier te plaatsen, op een site werkt het veel makkelijker ik hoef namelijk alleen maar tekst te plaatsen. Maar ik snap ook wel dat het voor mensen die dit forum gewend zijn een beetje onhandig leest. Bedankt!